Téma: Ve vysokých otáčkách zdechne
10.9.2018 v 10:18
Zdarec ve spolek,
na Duc ss 750 se mi začalo dít, že v 7000 ot. najednou zdechne. Při překročeni cca těch ot. padne otáčkoměr na 0 a chcípne. Jakmile otáčky klesnou tak se zase normálně chytí jako by nic. Myslel jsem čidlo otáček, když jsem mluvil s mech co dělá duc. tak že prý buď maká nebo ne. Tak nevím.
Občas se otáčkoměr trochu rozlítá +- 1000 ot. jako by kmitá. Ale jen chvilku.
Než se to takhle po... tak se stávalo že otáčkoměr ukazoval ve vyšších otáčkách méně. cca o 1000 až 1500.
Jestli máte někdo zkušenost nebo nějaký nápad, budu rád.
Díky
na Duc ss 750 se mi začalo dít, že v 7000 ot. najednou zdechne. Při překročeni cca těch ot. padne otáčkoměr na 0 a chcípne. Jakmile otáčky klesnou tak se zase normálně chytí jako by nic. Myslel jsem čidlo otáček, když jsem mluvil s mech co dělá duc. tak že prý buď maká nebo ne. Tak nevím.
Občas se otáčkoměr trochu rozlítá +- 1000 ot. jako by kmitá. Ale jen chvilku.
Než se to takhle po... tak se stávalo že otáčkoměr ukazoval ve vyšších otáčkách méně. cca o 1000 až 1500.
Jestli máte někdo zkušenost nebo nějaký nápad, budu rád.
Díky
Na 750SS jsem schema nenašel, ale bude to hodně podobné s 996. Na motoru je jeden snímač otáček a odtud to vede do ECU. Podle počtu impulsů se řídí napětí pro tu rafiku otáčkoměru, nebo se do otáčkoměru posílají ty samé impulsy. Proto předpokládám špatné to čidlo, č.12, přerušený kontakt. Kdyby to bylo např. vstřikováním nebo zapalováním, tak to nebude mít vliv na otáčkoměr.



Čidlo jsem tipoval taky,
týpek co dělá Ducati a je šikovnej a dost peclivej mi říkal že se s tím ještě nesetkal. Aby čidlo lákalo na půl. Buď maká nebo ne. Poradil projít a prostříkat kontakty.
Další myšlenka co se ke mě dostala od na fórum Ducati, že by to mohlo být palivem. Po cestě. Někde zasviněný. Že prý když tam nejde benzín řídící jednotka odpojí motor. Je to 2001 a nevím jestli někdo měnil palivový filtr nebo čistil nádrž. Tak uvidím. Zkusím vyčistit nádrž obejdou filtr a uvidím. Když to bude makat. Koupím novej filtr a bude.
Tak uvidím po víkendu. Teď se k tomu nedostanu.
Díky za podněty
týpek co dělá Ducati a je šikovnej a dost peclivej mi říkal že se s tím ještě nesetkal. Aby čidlo lákalo na půl. Buď maká nebo ne. Poradil projít a prostříkat kontakty.
Další myšlenka co se ke mě dostala od na fórum Ducati, že by to mohlo být palivem. Po cestě. Někde zasviněný. Že prý když tam nejde benzín řídící jednotka odpojí motor. Je to 2001 a nevím jestli někdo měnil palivový filtr nebo čistil nádrž. Tak uvidím. Zkusím vyčistit nádrž obejdou filtr a uvidím. Když to bude makat. Koupím novej filtr a bude.
Tak uvidím po víkendu. Teď se k tomu nedostanu.
Díky za podněty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS | Honzatuu | 349 | 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu |
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS | kokoška. | 16 | 25.5.2019 v 12:03 Carlo888 |
ducati točí ale nechytne Ducati 750 SS | vejmič | 3 | 31.8.2017 v 11:19 skuhry |
baterka nová start žádný Ducati 750 SS | bobešák | 22 | 2.7.2017 v 09:40 bobešák |