Téma: Cross na značky
29.7.2018 v 13:41
Zdravím všechny motonadšence
můžu se vás zeptat jak to že v zahraničí je možné přihlásit svoji "krosku" na značky a u nás to možné není, teda nikdy jsem ještě takovou "krosku" na značkách neviděl. Docela by mně to zajímalo protože plánuji koupi nové Husqvarny TE 300l a rád bych z ní časem udělal supermotoard ale to bych s ní nemohl jezdit v terénu ale na silnici a v tom by byl právě ten problém.. Předem děkuji za odpovědi


Pokud je motocykl schválení také pro provoz na pozemních komunikacích, je výrobcem vydáván doklad o tomto schválení a pak lze motocykl přihlásit jako silniční vozidlo...předpokladem je také jeho vybavení příslušnými světly, krytem řetězu zrcátky atd...
Pokud motocykl není schválen pro provoz na pozemních komunikacích, tedy jako silniční vozidlo, nelze jej ani registrovat jako silniční vozidlo...
V ČR máme ještě registr sportovních vozidel, a pokud se nepletu le-li součástí schválení sportovního vozidla také povolení provozu na silnici po splnění daných podmínek, dá se na silnici vyjet...
Pojem "kroskaL je správně v uvozovkách, protože to může být cokoliv, jak dnes vidíme různě nechválené krosky - dirtbiky za které se někdy zakládá i karta "neřidiče" a evidují se trestné body
pokud jde o přestavbu, podle zákona se úředně přestavuje to co je registrováno v registru silničních vozidel...takže přestavět neregistrovanou "krosku" na registrovanou krosku nelze...
V ostatních případech jde vždy o výrobu....a mimochodem dnes už nepřihlásíš nic bez EURO 4, nad 125 ccm bez ABS atd...
Naposledy editováno 29.07.2018 14:11:59
Pokud motocykl není schválen pro provoz na pozemních komunikacích, tedy jako silniční vozidlo, nelze jej ani registrovat jako silniční vozidlo...
V ČR máme ještě registr sportovních vozidel, a pokud se nepletu le-li součástí schválení sportovního vozidla také povolení provozu na silnici po splnění daných podmínek, dá se na silnici vyjet...
Pojem "kroskaL je správně v uvozovkách, protože to může být cokoliv, jak dnes vidíme různě nechválené krosky - dirtbiky za které se někdy zakládá i karta "neřidiče" a evidují se trestné body
pokud jde o přestavbu, podle zákona se úředně přestavuje to co je registrováno v registru silničních vozidel...takže přestavět neregistrovanou "krosku" na registrovanou krosku nelze...
V ostatních případech jde vždy o výrobu....a mimochodem dnes už nepřihlásíš nic bez EURO 4, nad 125 ccm bez ABS atd...
Naposledy editováno 29.07.2018 14:11:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ISDE 2022 a 2023 [1 ... 5, 6] TM Racing EN 300, Beta RR Enduro 300 2T, Husqvarna T... | Ariete | 160 | 15.10.2024 v 19:10 Ariete |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Divný zvuk Husqvarna TE 300 | Semigi | 6 | 9.6.2023 v 10:56 Semigi |
Co za benzín [1, 2] Husqvarna TE 300 | Semigi | 35 | 1.3.2023 v 20:59 Gazda4 |
KTM 300 EXC 2023 vs Husqvarna TE 30... KTM EXC 300, Husqvarna TE 300 | rocco22cm | 11 | 15.1.2023 v 19:24 Metric |