Od 16 jsem jezdil asi 3 roky na MZ 150...samozrejme jsem tvrdil vsude ze to je 125 a nepamatuji si ze by mi to někdy neprošlo,každopádně uz je to cca 10 let,děti si utřít zadek zvládnou samy,žena se me uz nabazila az az a ja bych rad opět začal zase jezdit a za 1-2 roky si udelal papíry na velkou.Proto ma otázka...jakou 125ccm na rozjezdeni pro 115kg?
Cena tak 30-50tis
Zatim jsem koukal jen na cagivu raptor a varanero ale bohužel neznám nikoho v okolí kdo by nějakou z nich měl nebo jinou 125ccm na vyzkoušení.
Dekuji za každou radu
Naposledy editováno 24.05.2018 12:59:20
No a pokud to třeba zrovna nejde, tak... Všechen 2-takt s 11 kW tě uveze, vyber co se ti líbí, do roka stejně půjde z domu. Mě se třeba líbí TDR 125
(Varadero je 4-takt.)
2 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
prcek80 píše: ...po 4 letech už pokukuju po nástupci a ať to bude cokoliv, bude to aspoň litr.
Co máte furt s tím litrem
Mike70 píše: Co máte furt s tím litrem
Je to pohodlný.....na 125 pořad řadím, 500 chybí výkon když chci svižně předjet 800 už je slušný .....teď jsem jel parkrat na litru a má to všechno co potřebuješ .....ať jedes 50 nebo 2001 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
prcek80 píše: Mike70 - Sice trochu OT, ale taky jsem to nechápal, ale bohužel ochutnal a pochopil je to o komfortu (aspoň pro moji maličkost), změnil jsem trochu zaměření z lítání kolem komína na cestování a když už budu moto měnit, zvednu kubaturu, tam kde na 6ce řadíš jak trubka, tam to litr krouťákem s úsměvem pobere a jen si užíváš jízdu. Nejsem línej řadit, ale po týdnu v kuse na moto jsem rád, když si můžu dát oraz, plesknout tam 4ku a jet od 50km/h v obci po pohodových 110km/h mimo obec. Jasně umí to i 6tikilo, ale na předjetí už tomu v tomhle režimu trochu chybí šťáva a celkově to není ono. V mým výběru navíc nejde o koníky, ale o krouťák, koní budu mít cca stejně, možná i míň než mám teď
říká se, že objem ničím nenahradíš
2 reakcí na tento příspěvek Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
Jinak bych se stejně jako ostatní přiklonil k něčemu většímu, dvacka bude utrpení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
Kubák píše: mito7> Pokud jde o papirovy hodnoty,mozna..Ale urcite byla vetsi zabava s 1.6 160ps a kultivovanost projevu u 2.0 nez u litroveho trivalce se snekem
Nemůžeš srovnávat 1,6 se 160 PS s tříválcovým litrem. Ta 1,6 je taky turbo, tu můžeš srovnávat s nějakým starým 2,5 litrem. To je přesně to co jsem psal já. Taky se ti líbí víc přeplňovaná 1,6, než ten atmosférický 2,5-litr. Ten litrový tříválec si srovnej třeba s 1,6 FSI, která měla stejný výkon. Subjektivně to vůbec nejelo, nárokovalo to 98.oktanů, a přesto, že to mělo přímý vstřik, tak spotřeba moc nízká nebyla. Ani s atmo 2 litrem, ten tříválec nevychází špatně. Svezte se s Oktávkou 1,0 a budete mluvit jinak. I spotřeba je fantastická.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 125ccm pro 120kg chlapa :)
dadanek1999 píše: mito7> OT.. Jak už tu někdo psal, ty parametry jsou lepší na papíře, jinak ne. Taky máme doma jeden takovej novej třívál 900 ccm. Papírově to má větší krouťák, výkon a lepší spotřebu než můj 2.0 HDi. A praxe? Moje HDi jede s tak 3x lepší dynamikou i když za něj naložím 400 kg vozík a spotřebou o 1,5l menší, než ten tříválec při zatížení jednou šetrně jezdící osobou A to nemluvím o tom, že to HDičko má přes 300k km a krom běžné údežby se na motor nemuselo sáhnout objem prostě nenahradíš. To že ten motor má papírovej výkon je k ničemu, když je použitelnej v rozmezí tak 500 otáček.
Jinak bych se stejně jako ostatní přiklonil k něčemu většímu, dvacka bude utrpení...
Co to máš za 2.0 HDI, když tříválec 900ccm má větší krouťák?