Téma: Spojka
23.4.2018 v 17:50
Zdravím ve spolek měl bych dotaz na majitele Advíku, řeším takovej "problém" když řadím kvalty nahoru a je jedno jestli pod zátěží a nebo při volné jízdě, tak se tam některejm kvaltům moc nechce a zařazení je doprovázeno takovým lupnutím. Co jsem tak procházel fora tak dost lidí mění spojkové pumpy za ty od oberonu (mám stále originál). Ale zase jestli to tím není tak se mi ji jen tak nechce měnit.... Tak se chci zeptat zda je to normální? (což se mi úplně nezdá)
Popřípadě je někdo z okolí Kutné Hory nebo Prahy a byl by ochoten věnovat mi minutku, abych se podíval se jak to řadí jemu?
Jinak mám advíka 09
Díky za odpověď
Popřípadě je někdo z okolí Kutné Hory nebo Prahy a byl by ochoten věnovat mi minutku, abych se podíval se jak to řadí jemu?
Jinak mám advíka 09
Díky za odpověď
tak si myslim že KTM měly obecně problémy se spojkou , jednalo se o trysku ostřiku spojkových lamel , kdy se v ramci servisních ukolu měla čistit po X kilometrech , přesně ti to nepovim protože advíka nemam ale těch témat tu bylo mraky , leč se tam pomlouvalo i zastoupení KTM v čechah kvuli stavění se k reklamacím pravě zmíněných problému se spojkou a tak bylo adminem smazano. Skus pohledat nebo oslovit majitele adviku pres SZ
1 reakcí na tento příspěvek Spojka
KubaLC8> jsme to nejak minule nedoresili, co ti na tom motoru nasli. U me to kazdopadne doslo do stavu kdy obcas nejsem schopnej zaradit vubec. Zvlast 5-6, takze ja to osobne u sebe typuju na neco osach, ale nevim.
milada> oberonem zadnej problem se razenim nevyresis. Oberon s kupuje vetsinou pro to ze original spojka odejde (nevystavuje vubec nebo tece) a soudruzi v KTM neprodavaj ani nahradni pistek, ani tesneni. Takze dle KTM si mas koupit tu predrazenou nadheru od magury asi za 4k. Takze vetsina lidi se nasere a koupi krasnej oranzovej oberon , kterej ma pistek s Okrouzkama.
Nebo si koupi nahradni pistek na LC8 foru tam ho tusim taky nekdo dela.
Nebo rekne Gugovi- ten umi tesneni
Jinak pokud ti to radi blbe jenom nahoru tak stim jsem se nesetkal, ale zkontroloval bych ten radici mechanismus za spojkou, protoze pokud to jde blbe jen jednim smerem tak me prijde divny ze by to byly vidlicky nebo neco v prevodovce jako takovy. Ikdyz mozny je asi vsechno.
milada> oberonem zadnej problem se razenim nevyresis. Oberon s kupuje vetsinou pro to ze original spojka odejde (nevystavuje vubec nebo tece) a soudruzi v KTM neprodavaj ani nahradni pistek, ani tesneni. Takze dle KTM si mas koupit tu predrazenou nadheru od magury asi za 4k. Takze vetsina lidi se nasere a koupi krasnej oranzovej oberon , kterej ma pistek s Okrouzkama.
Nebo si koupi nahradni pistek na LC8 foru tam ho tusim taky nekdo dela.
Nebo rekne Gugovi- ten umi tesneni
Jinak pokud ti to radi blbe jenom nahoru tak stim jsem se nesetkal, ale zkontroloval bych ten radici mechanismus za spojkou, protoze pokud to jde blbe jen jednim smerem tak me prijde divny ze by to byly vidlicky nebo neco v prevodovce jako takovy. Ikdyz mozny je asi vsechno.
1 reakcí na tento příspěvek Spojka
3 radici vidlicky, ktery byly smeteny. Foto je myslim v tom odkazu.
To jedine melo vliv na to razeni.
Jiank se dal menilo 5 kolecek, gufera, loziska, rozvodaky, pistni krouzky a nejaka aretace radici paky. Samozrejme tesneni.
Zatim to vypada po 1000km ze to je v cajku
To jedine melo vliv na to razeni.
Jiank se dal menilo 5 kolecek, gufera, loziska, rozvodaky, pistni krouzky a nejaka aretace radici paky. Samozrejme tesneni.
Zatim to vypada po 1000km ze to je v cajku
KubaLC8> no vidis tohle tema jsem nejak minul vubec nevim ze si ho zalozil. Vidlicky jsou divny, ale to bude az dusledek neceho ne pricina.
Me osobne prijde dost rozumny co tam pise petardak ohledne toho zkrizeni, protoze ty loziska ve kterejch je radici buben jsou fakt dost mrnavy. Jsem zvedav co z toho motoru vyndam ja. Protoze ja do toho ted nekdy musim voipravdu kopnout vsi silou a uz se to projevuje treba po 10 ujetejch km.
Me osobne prijde dost rozumny co tam pise petardak ohledne toho zkrizeni, protoze ty loziska ve kterejch je radici buben jsou fakt dost mrnavy. Jsem zvedav co z toho motoru vyndam ja. Protoze ja do toho ted nekdy musim voipravdu kopnout vsi silou a uz se to projevuje treba po 10 ujetejch km.
Resilo se kde co, kdejaka pricina, ale pokud se motor ohreje, tak se ty vule jeste zvetsi. Jestli je to v realu vyhoda nebo ne nevim.
Resilo se to s mnoha znalyma lidma a dost se jich shodlo na tom, ze krome vidlicek je vsechno v cajku. Radici valecek je OK, hridelky rovny,.....
Jak se ale prislo k ometenejm vidlickam nevim.
Resilo se to s mnoha znalyma lidma a dost se jich shodlo na tom, ze krome vidlicek je vsechno v cajku. Radici valecek je OK, hridelky rovny,.....
Jak se ale prislo k ometenejm vidlickam nevim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S | marcin23 | 1 | 15.2.2023 v 17:57 rg250 |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S | Fuckyn | 6 | 28.9.2022 v 15:05 Ariete |
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S | Krkovice | 11 | 11.6.2022 v 20:06 Krkovice |