Mám takovej dotaz.
Mám bohužel zatím jen A2, ale strašně se mi líbí http://www.motorkar...gsr-750-1248632.html jasně má 78kw takže asi blbost ale zeptat se musím. Podle http://www.motosouk...rok-2011-detail_3865 nelze motorku nad 70kw škrtit na 35kw to docela chápu. Ale proč tam teda píšou že na 25 jde?
Já to pochopil tak že u motorek nad 70kw je jedno kolik maj ale jdou na 25kw ale to je asi blbost že?
Pak sem se na nějakých fórech dočetl že na to má vliv řidičák do 25kw nebo 35kw ale to moc nechápu.
Pokud to půjde uškrtit tak prosím o radu jak?
Pokud ne tak bych poprosil o nějakej tip na rozpočet max 120k. Díky všem za rady :)
Ps: doufám že mě hned nezhejtíte :)
Co smíte řídit
1. motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg , které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem = neskrtena motorka musi mat vykon do 70kw a splnit pomer vykon/hmotnost
www.ridicak.cz/skupina-a2/
Snad som ti pomohol
EDIT: jedina schodna cesta je ak je motorka od vyroby skrtena na 35kw, (ak sa mylim, opravte ma)
Naposledy editováno 08.02.2018 09:28:08
1 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
Pak přišla novelizace a z A18 se stala A2 a pravidlo 35kw a maximálně z dvojnásobku (plus poměr hmotnost a výkon).
A aby to sjednotili, tak ti, co získali řidičák A18 (myslím že se to lámalo v roce 2013), tak pro ně platí max 35kw z jakéhokoliv výkonu. A ti co získali ten řidičák po novu, platí pro mě maximálně dvojnásobek. Ted je to trošku na palici, protože paradoxně, pokud budeš chtít snížit výkon na 18kw, může to být z max původních 36kw . Tipuju to co nabízí Soukup je škrtící sada ještě s nějakou starou homologací (atestem) pro ty co mají řidíčák po staru.
2 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
Nějaký nápady? :)
Edit: Nebo moment... Možná to nebylo ani A2 tenkrát, ale A do 25kw. Takže pokud to pak přejmenovali na A18 a v roce 2013 na A2, tak to pak asi jo
Naposledy editováno 08.02.2018 10:02:28
1 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
Naposledy editováno 08.02.2018 10:48:04
1 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
Podla profilu ma Stebak 18, tak si bude musiet na to Acko este trochu pockat
Stebak píše: Jasně, takže pokud mám řidičák teďka půl roku tak mám smůlu a musím se poohlédnout po něčem jiným.
Nějaký nápady? :)
V tomhle stylu motorek se podívej třeba na Bandita nebo na SV 650 ... Ale pozor ať není uškrcená za původního výkonu na 25kw, tu by jsi zase paradoxně řídit nemohl.(Teda mohl, pokud bude mít v TP jenom 25kw a žádnej údaj o škrcení)
1 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
Chápu že se to dnes asi ne každému líbí a je otázkou jak výrazný vliv to má na "bezpečnost", ale sednout hned na hektolitr se 150BHP+ prostě dobrý není.
Buďte trpělivý, rok dva čekání je nic proti čekání věčnému...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
1 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
To že někde vykroužíš kolečko a zabrzdíš na čáru... Že pojedeš slalom má dokázat že máš zkušenosti?... A kde je tedy nabereš? Znám lidi co jezděj na pohodu 20let na chopperu a jízdu pod kontrolou nemají. Ale tím že jezdí pomalu se nedostávají do krizovek tak snadno a nemusí řešit krize ve vysokých rychlostech.
Řidičák byl, je a vždy bude jen základní, úplně minimální laťka, jež má odstranit úplný nemehla a trotly. Je to tak minimální požadavek, že nelze brát jeho složení jako předpoklad toho že OVLÁDÁŠ danou úroveň potřebných návyků. Ty získáváš v provozu a pravděpodobnost jejich získání se snižuje s velikostí koulí, testosteronu v krvi a kombinací toho všeho s výkonem motocyklu a počtem fanynek před nimiž se ukazuješ. V mým věku už tato formule začíná pozbývat pravdy... Ve věku 18-30 bych na druhého násobku dal ještě exponent 2.
Naposledy editováno 10.02.2018 12:55:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
axs píše: 68732> ŘO by snad mělo prokazovat že jsi z toho složil úspěšně zkoušku,pokud chci zkoušet trpělivost(a ne další peníze) tak platnost omezím třeba od 50 let.Pravda s t_ freedomem by vás to omezilo na A2, páč nic než J350 autoškola tehdy asi neměla
Tak mi dva se s 68732 velkou pravděpodobností k tý padesátce na mašině asi dohrabem, už. Mám na motorkách přes 100tkm...a vůbec ne cestovatelsky. Spíš dost v kalupu.
Otázkou je, jak se k tomu dohrabeš ty. Kolik tě to bude stát zlomenin a energie v rekonvalescenci.
Hele nevím kolik ti je, ale pochopil jsi už že nejsi nesmrtelnej?
Naposledy editováno 10.02.2018 12:24:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
Já taky v 15 jezdil po poli s E512
Kurfa,tak netrpělivej1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
To že jsi jezdil po poli a uměl řadit, brzdit atd. z tebe taky nedělá zkušeného. Ano bude existovat skupina 20%lidi co by to zvládla dříve, ale jak je zákonně oddělíš a najdeš? Když to pustíš dřív všem, tak z toho zbytku 2-5% zkape. Tak si vyber.
Vždycky budou diskuse o hraně zákona... Je správně mít legální tabák? Neměla by být tráva taky legální? A myslím, že se najde xprocent lidí co za bezpečný budou brát ještě i koks...takže, co... Povolíme koks? Vždyť pár lidí ho normálně dá bez problému... Ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
Stebak píše:
Nějaký nápady? :)
nespěchej do hrobu ani na invalidní vozík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2
To že jsi jezdil po poli a uměl řadit, brzdit atd. z tebe taky nedělá zkušeného
To máš samozřejmě pravdu, učím se dodnes,ale nevěřím že 80% 18ti letých neumí poznat, na co má a na co už ne a je potřeba je vodit za ručičku.To bude asi výchovou a to že je do x let bude někdo ochraňovat moc nepomůže2 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2
Goodji píše: Já mám pod okny městský okruh v Hořicích, který slouží pro běžný provoz a závodí se na něm jen 4 dny v roce. To by jsi se divil co tu mladí trotlové předvádí, když oschne asfalt a vyleze sluníčko. To se pak divím, že dostali občanku, natož řidičák.
jeden známý furt něco hledal, tak ve tvým věku, motorka byla oničem, čtyřkolka mu seděla ale stála velký prachy, dával ji zabrat, nakonec skončil u KTM, detaily ti nebudu popisovat, ale má trvale sešroubovanou pánev, belhá se o holích, nejvíc ho sere pytlík na břichu když ho vyměnuje strašně smrdí, přišel o střeva a má boční vývod, svůj osud si asi našel,
goodji chci ti jen říct že to není jen o mládí a trotlové,