Téma: Nestartuje po seřízení
9.11.2017 v 20:37
Zdarec, omlouvám se, že ještě otravuji, ale k problému..
Motorka jezdil krásně, startovala krásně, akorát strašně šlo slyšet ventily.
Ventily jsem oba dal do volné polohy, a na sacím nastavil 0,08mm a na vyfukovým 1mm. zadekloval.
Zkouším nastartovat krásně točí má kompresi benzin dotýka a a ani za nic nenastartuje.Ani na roztlačení.
Kdbyby jste někdo poradil na co mrknout.. a nebo jestli mám vubec hledat chybu ve ventilech nebo někde jinde.. když ale s ničím jiným jsem nedělal.
Díkes za reakci
Motorka jezdil krásně, startovala krásně, akorát strašně šlo slyšet ventily.
Ventily jsem oba dal do volné polohy, a na sacím nastavil 0,08mm a na vyfukovým 1mm. zadekloval.
Zkouším nastartovat krásně točí má kompresi benzin dotýka a a ani za nic nenastartuje.Ani na roztlačení.
Kdbyby jste někdo poradil na co mrknout.. a nebo jestli mám vubec hledat chybu ve ventilech nebo někde jinde.. když ale s ničím jiným jsem nedělal.
Díkes za reakci
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po seřízení
Zkoušim zkoušim, a pořad nic, jen už me napadá jen se neřidit od rysky ale od vyvrtanych dírek, co jsou pod deklem, nebo fakt už nevím Čína je Čína no. Zkusit do válce něco strcit ještě opatrně


2 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po seřízení
zkus znovu nastavit píst do horní kompresní úvrati, otevři víčka u ventilů a šroubovákem zkus nadzvednout vahadlo. Setkal jsem se s tím, že vahadlo je někde tlačený na ventil i v zavřeným stavu (ventil to samozřejmě neotevře, na to je síla moc malá - údajně to má snižovat mechanickej hluk). po nadzvednutí se teprve seřizuje vůle.
dělal jsem to tak na několika motorkách a šlapaly potom vždycky dobře - shodou okolností měly všechny stejnej typ motoru, jako TR
dělal jsem to tak na několika motorkách a šlapaly potom vždycky dobře - shodou okolností měly všechny stejnej typ motoru, jako TR
Tak dneska byl u mě kolega, co se v tom trošičku vyzná, seřídil ventily, tak stejně jak já
a pořád nic.
Tak už mě jen napadá, slabá baterka, protože předtím to točilo rychleji, a když jsem nechtěně měl hozenou 1ču třeba tak když sem startoval tak to škubalo, teďkom to vůbec nereaguje, takže zkusím nabít, ale trochu mě je zajímavé, že i kdyby byla slabá baterka tak to nastartuje na rozlačení ne ?

Tak už mě jen napadá, slabá baterka, protože předtím to točilo rychleji, a když jsem nechtěně měl hozenou 1ču třeba tak když sem startoval tak to škubalo, teďkom to vůbec nereaguje, takže zkusím nabít, ale trochu mě je zajímavé, že i kdyby byla slabá baterka tak to nastartuje na rozlačení ne ?
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po seřízení
Řeknu to trochu laicky
Nastavila se poloha při které jsou oba ventily vysunuté, a nastavily se hodnoty obou ventilu, pak jse pootočilo jednou dookola a zkontrolovaly se vůle zadeklovalo, a nic.
Nevim, jestli je to zprávne. Kámoš se dělal chytrý až moc což určitě není, takže kdyby někdo jiný způsob a byl by schopný mi sem napsat byl bych vděčný
Naposledy editováno 10.11.2017 15:56:39
Nastavila se poloha při které jsou oba ventily vysunuté, a nastavily se hodnoty obou ventilu, pak jse pootočilo jednou dookola a zkontrolovaly se vůle zadeklovalo, a nic.
Nevim, jestli je to zprávne. Kámoš se dělal chytrý až moc což určitě není, takže kdyby někdo jiný způsob a byl by schopný mi sem napsat byl bych vděčný
Naposledy editováno 10.11.2017 15:56:39
JawaS50 píše: Řeknu to trochu laicky
Nastavila se poloha při které jsou oba ventily vysunuté, a nastavily se hodnoty obou ventilu, pak jse pootočilo jednou dookola a zkontrolovaly se vůle zadeklovalo, a nic.
Nevim, jestli je to zprávne. Kámoš se dělal chytrý až moc což určitě není, takže kdyby někdo jiný způsob a byl by schopný mi sem napsat byl bych vděčný
No a to je ta chyba. Motor se na klice totiž musí otočit dvakrát,aby se dostal znovu tam kde má být. Poměr otáček klikovky a vačky je 2 : 1 .
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje po seřízení
Ne . Nastavíš ventily dle značek na rotoru do polohy , kde se seřizují ventily a nastavíš je. Motorem otočíš na klikovce dvakrát dokola a zkontroluješ nastavení. Když o tom nic nevíš, proč se do toho hrabeš ? Najdi si někoho, kdo už nějaký motor seřidil a koukej mu na ruce.Co by jsi dělal u čtyřválce 
Naposledy editováno 10.11.2017 19:47:36

Naposledy editováno 10.11.2017 19:47:36
V jedné poloze pístu v horní úvrati střídají ventily to znamená, že se jeden zavírá a druhý otvírá-v této poloze nelze seřizovat. Pootočením klikové hřídele o 360 stupňů, tedy o jednu otáčku jsou oba ventily uzavřené-v této poloze se seřizují na předepsanou vůli. Polohy musí být na značkách pro horní úvrať.
Naposledy editováno 11.11.2017 09:44:08
Naposledy editováno 11.11.2017 09:44:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki tr 125 problém Yuki TR 125 | Viktorekk | 4 | 4.5.2024 v 21:24 Viktorekk |
Polep na yuki Tr 125 Yuki TR 125 | Viktorekk | 3 | 10.3.2024 v 10:42 krokoš |
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... | slunce526 | 0 | 6.4.2023 v 21:09 slunce526 |
elektroinstalace yuki tr/sm 125 Yuki TR 125 | rad55 | 4 | 16.3.2023 v 09:34 rad55 |
Jiná SPZ [1, 2] Yuki TR 125, V.D.O. Moto Kinroad 200XT | Matyasekk262 | 34 | 20.9.2021 v 23:13 Deadman |