globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Voľnobeh Suzuki GS 500
21.7.2017 v 20:27
Na kľuke zadretý motor som vymenil, zo starého som použil kompletnú hlavu a karburátory. Teraz sa nedá nastaviť voľnobeh - za studena naštartuje, po vypnutí sytiča si drží normálny voľnobeh, ale aj po kratšej jazde vyskočí na cca 5000 ot. Na starom motore to bolo bez problémov, s karburátormi som nič nerobil. Vie mi niekto poradiť, čo s tým môže byť?

1 reakcí na tento příspěvek Voľnobeh Suzuki GS 500

21.7.2017 v 20:50 | Nahoru | #1
Přetěsnit , vyčistit karburátory a zkontrolovat příruby. Udělat synchro karburátorů. Těsnění pod hlavou a válcem jsi dal doufám nový.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voľnobeh Suzuki GS 500

21.7.2017 v 21:36 | Nahoru | #2
sery.> Jasné, všetky tesnenia nové. Divné je to, že na starom motore nebol problém. Snáď tie príruby...? Ale prečo by tesnili za "studena" a za "tepla"nie? A zaujímavé tiež je, že niekedy stačí vypnúť motor (5000 ot.), za minútu naštartovať a voľnobeh je zrazu OK. Ale po pohnutí a vypnutí spojky zase vyletí.

Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 00:25 | Nahoru | #3
Nezůstává ti viset klapka v karburátoru? Musí to být stopro v karburátoru nebo v přírubách.

(reakce na) Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 09:34 | Nahoru | #4
hycomat: To vypadá, že ti nepřitéká dost benzínu do karburátorů. Někde máš přicpanou palivovou cestu. Po chvíli začne hladina klesat, ochuzuje se směs a otáčky jdou proto nahoru. Po vypnutí motoru benzín z hadic steče do plovákovek a chvíli je to zase v pořádku.

Takže zkontroluj palivový okruh a odvzdušnění nádrže.

Voľnobeh Suzuki GS 500

22.7.2017 v 13:39 | Nahoru | #5
Dela to na vsechny polohy kohoutu? Jestli to neni treba podtlakem, zkus to na PRI.

Voľnobeh Suzuki GS 500

23.7.2017 v 09:54 | Nahoru | #6
Ja ju nejazdím, len servisujem. PRI som zakázal majiteľovi používať, natiekol mu benzín do motora. Ale vyskúšam to. Vďaka všetkým.

Voľnobeh Suzuki GS 500

23.7.2017 v 14:59 | Nahoru | #7
Jestli m u natekl benzín do motoru tak netěsní uzavírací jehly, nebo je seklej plovák. Potom je vysoká hladina, plovák to nezavře. Jakou barvu mají svíčky?

Voľnobeh Suzuki GS 500

25.7.2017 v 00:04 | Nahoru | #8
zkusil bych synchronizovat při kohoutku v poloze PRI a pak nastavit volnoběh. Stalo se mi neco podobnýho, když jsem měl rozdrbanej volnoběh šroubem a otáčky lítali jak se jim chtělo.

Voľnobeh Suzuki GS 500

25.7.2017 v 12:17 | Nahoru | #9
I když dáš PRI, nesmí ti benzín nikam přetéct... Pak je, jak píše sery., v prdeli jehlák, pokud není seklý plovák. Já na PRI omylem jel 350 km v kuse a nic se nikde neuchcalo, nic se nestalo... Všiml jsem si toho až na benzince.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 Dnes v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist