Nakonec mi to nedalo a podelim se o svoji dnesni zkusenost. Pro me novinka, pro nekoho pohadka, pro jineho jasna vec.
Valim si to do z Phy do Olo vrchem pres hradec na domluveny velky servis. Provoz minimalni (vyjel jsem v 5 rano). Vse v pohode zadne problemy, vcera jsem mazl retez.
Na kruhaku ve Vysokem Myte davam prednost autu, ktere jede po kruhaku... Pridam, motor rve a jde do otacek jak na neutral zadni kolo bokem - rikam si co to, ok nejak to uklidnim najedu na kruhak a zadek divnej ujizdi.
Blasklo mi hlavou ze jsem pichnul a guma se vyfoukla, sjizdim hned ke shellu co tam je.
Stojanek vypnu motor a plesk vsude strika olej ze spodku motoru... Ohlidnu se za mnou olejova kolej, cele zadni kolo od oleje - po tom co to plesklo o zem tak uz i predni.


Volam odtah pres pojistovnu (pry mam k pov ruceni nejakou asistenci zdarma) slecna na telefonu (ktera odmita sjednat assistecni sluzbu drive nez vyplnime kratky dotaznik ala co nam o vas chybi v databazi...) mi vysvetluje ze na tech zbyvajicich cca 110km budu muset asi trochu doplacet, protoze mam asistenci jen na 5tis kc - inu za cca hodinu behem ktere - me 3x zjebala obsluha benzinove pumby shell ze blokuju prakoviste vyhrazene pro jejich zakazniky (dal jsem si u nich snidani cimz se za zakaznika povazuju a krome me tam stajo jen az dve dalsi auta), zpusobil jsem ropnou katastrofu extremniho rozmeru (3l oleje) a navic jsem to udelal schvalne! - prijela odtahova sluzba na kterou jsem si motorku sam vytlacil s asistenci i sam prikurtoval a nechal se za krasnych 6tis kc dovezt do Autorizaku v Olo - jako sorry za tuhle cenu jsem mohl jet taxikem z prahy - no dobry.

Pln dojmu z cesty mi slo hlavou jaka to zase bude raketa za opravu a tvl proc vytekl vsechen olej...
No nic v triumphu vytahli vypustak vytekl jeste asi litr oleje - coz me trochu uklidnilo, protoze min litr ho vytekl pri tom zastaveni na pumpe s vypnutym motorem - tak si rikam ze treba nebude zadreny (v tom soku jsem si nevsiml jestli sviti signalka nizkeho tlaku nebo ne a pochopitelne kdyz mi vytekl olej uz jsem to startovat nechtel). Inu sundali filtr a hle asi vyrobni vada


Nechci nejak hanit firmu K&N, mozna to tak vyrabeji vsichni, ale nezlobte se na me tohle je fakt smejd. Myslel jsem si, ze je to klasiky fitr se dnem na kterem je navic nabodovany ten sestihran - chyba lavky! Pod tim sestihranem je dira a tohle ji jakoby preplatovava a jeden ten bodovy svar povolil a a zacal tect olej, dokud byl tlak tak to teklo pravdepodobne malo a jak jsem to vypl a stekl olej dolu tak slo neco ven.
Prvne jsem pouzil jiny nez origo filtr a bylo to zaroven naposled. K&N je pro me sproste slovo

Nakonec probehl tedy velky servis dle dohody + jsem dostal gratis jine (jete ale porad nebyly na spuntech) gumy na dojeti zpet do prahy coz me velmi potesilo :) a ja v klidu i pres ten brutalni slejvak dojel zpet domu.
Nezbyva nez autorizak v olo jen a jen doporucit, pristum jako vzdy super.
Tomas
1 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
A ono to povolilo a po nějakém čase se to pokakalo.
Ta matka tam tuším není na montáž, ale jen na demontáž.
Filtry já vždy dotahuji jen rukou. Tedy v pogumované rukavici, ať mi to neklouzne hned.
1 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)


Prohlídku ten KN filtr. Gumička střihlá nebyla, najeto bylo 3tis km včetně Mýta a pak najednou ... naštěstí mi to nevychcalo takhle brutus.
Hodně štěstí pro příště ;o)
Naposledy editováno 21.07.2017 11:24:07
Fitr mi namontovali v servisu pri vymene oleje kdo jak a cim ho utahl nevim no zkusim to opatrne zjistit ale jsem si asi tak na 120% jistej ze i kdyby ho vzal golou (kor tou golou vy se ten sestihran dal asi i namahat jakoby v odlupovani a povolit malicko) "na krev" tak se neprizna. No kazdopadne jsem se poucil a klasicke filtr bez toho sestihranu mi prijde takovej blbuvzdornejsi a odolnejsi :)
Jak pisete nijak to neslo poznat a nez se mi to kolo protocilo pri pridani plynu na zminenem kruhaku tak jsem ani nevedel ze se neco deje - a ani tam me nenapadlo ze to muze byt olej. Rekl bych ze by to dalsi cestou proste jen pomalu odkapavalo podle toho jak by se menil tlak v okruhu - jsem docela rad ze jsem na to prisel tady, protoze za litomysli bych se pak nekde jiste vyklopil

Animals21> Hele tak ja si to enduro asi nekoupim. To uz je nejak moc nahod

2 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
dewwil píše: ..........jsem zvědav jak jak by se k tomu stavělo zastoupení firmy K&N....
klasicky nijak-plno keců a výmluv,nebylo namontováno odborně,moc utažené,poškozené při přepravě-ale hlavně,kecy o tom,jak tohle slyší prvně,že se to nikdy nikomu nestalo.(i když těch případů bude po internetu kolovat hromada..........)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
dewwil píše: Dávám Teda Hiflo RC a nikdy nic a i ty K&N, ale po tomhle už je nikomu na moto dávat Teda nechci, utahuju teda jen rukou a matku jen na povolení, ale jestli to v tý Číně ojebali tak to bude veselý až to některému zákazníkovi mrdne a on zadře nebo hodí tlamu To bych se posral, jsem zvědav jak jak by se k tomu stavělo zastoupení firmy K&N....
A jak to ma delany hiflo RC ? Nemaj to nahodou delany stejny zpusobem ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)

1 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
gugo píše: A jak to ma delany hiflo RC ? Nemaj to nahodou delany stejny zpusobem ?
jak to ma HF delany ti nepovim - netrhal jsem to z toho, ..nicmene dirku u matice HF204RC (na pojisteni dratem) viz se-se taky potvrzuju.. a i vzhledove to s velkou pravdepodobnosti nasvedcuje jak pise dewwil - vylisovana matice nabodovana na dne patrony..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
se-se píše: ale v tom šestihranu je napříč dírka, takže pod tím kloboučkem být díra nemůže. Utahuju klíčem o dvě otáčky od dotyku, těsnění olejuju a ta utahovací konečná síla není nijak velká
o 2 otáčky?není to kapku moc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
když vezmu v úvahu stoupání závitu -odhaduju cca 1,5mm,tak 2 otáčky jsou 3mm,tolik to těsnění ani nemá,né tak ho o tolik zmáčnout.......
1 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)

Dolph-cz píše: se-se> 2 otáčky o 360° ?
když vezmu v úvahu stoupání závitu -odhaduju cca 1,5mm,tak 2 otáčky jsou 3mm,tolik to těsnění ani nemá,né tak ho o tolik zmáčnout.......
Musím potvrdit co píše se-se. Podle manuálu Suzuku (SV 650) dotáhnou rukou jemně na dotek gumičky k sedlu a dotáhnout o dvě otáčky. Následné povolení příští rok je úplně v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
Při dotahování integrovaným šestihranem došlo přímo k jeho odtržení od filtru. Upozorňuji na to, že jsem prováděl momenťákem na předepsaný moment pro TT1050 10Nm. Rozdíl ze zde uvedeného byl ten, že pod nabodovaným výliskem šestihranu, který vysloveně nedržel, nebyla zmíněná díra do filtru ale klasické dno.Viditelnost bodování byly jen na výlisku nikoli skrz na dně filtru. Dotahl jsem velkýma sikama a odjezdil interval. Doplňuji, že je na Triumphu filtr relativně zapuštěn, uchopitelný max. konečky prstů.
Od té doby už jen HF mont/demontováno s Ölfilterschlüssel

No a teď otázka, to už se jako fejkujou i olejový filtry za 150Kč ? Nikdy jsem se nechtěl špinit abych konzervu otevřel a podíval na ten údajný zpětný ventil v K&N ve kterém by se to vlastně mělo lišit od klasiky.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K&N Filtr - filtry s sestihranem obecne (asi)
dewwil píše: Case> Čéče, neznáme se? Takovýhle Tele jsem s tou prořezanou prdelí už někde viděl...
znas predchoziho majitele (Ondru) - byl s nama na legendarni TL Treffen u Semiho

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |