Téma: baterka nová start žádný
4.5.2017 v 20:08
Opět vás všechny zdravím.
Na tuhle ducati jsem po informaci , že stará baterie je v háji, tak koupil novou. Nainstaloval, zapnul klíček, rozsvítili se kontrolky, zapnul chcípák. Start a nic!
Při proklemování relátka na start, tak motor točí. Proto se vás ptám jestli nemáte někdo schéma elektra na tuhle mršku. Díky
Na tuhle ducati jsem po informaci , že stará baterie je v háji, tak koupil novou. Nainstaloval, zapnul klíček, rozsvítili se kontrolky, zapnul chcípák. Start a nic!
Při proklemování relátka na start, tak motor točí. Proto se vás ptám jestli nemáte někdo schéma elektra na tuhle mršku. Díky
1 reakcí na tento příspěvek baterka nová start žádný
nene, já to neměřil. měřil to elektrikář, všude okolo kde to zapích tam to ukázalo 12
1 reakcí na tento příspěvek baterka nová start žádný
s 10V nenatočíš asi žádnou Ducati.
Při 9V mi zamávali jednou budíky na Monstrovi 1100 po otočení klíčku a na start ani ťuk. Dal jsem origo nabíječku a druhej den to krásně napoprvé škrtlo.
Proměř to a hledej. Pokud ti to startuje převedením za relé pak je špatné relé.
Naposledy editováno 04.05.2017 22:06:35
Při 9V mi zamávali jednou budíky na Monstrovi 1100 po otočení klíčku a na start ani ťuk. Dal jsem origo nabíječku a druhej den to krásně napoprvé škrtlo.
Proměř to a hledej. Pokud ti to startuje převedením za relé pak je špatné relé.
Naposledy editováno 04.05.2017 22:06:35
P_B píše: s 10V nenatočíš asi žádnou Ducati.
Při 9V mi zamávali jednou budíky na Monstrovi 1100 po otočení klíčku a na start ani ťuk. Dal jsem origo nabíječku a druhej den to krásně napoprvé škrtlo.
Proměř to a hledej. Pokud ti to startuje převedením za relé pak je špatné relé.
V manuálech je manuál a tam schéma elektriky je.
1 reakcí na tento příspěvek baterka nová start žádný
a ty manuály asi v češtině nevíte kde stáhnout, co?
Zadny velky patrani: 1. Mer na baterce - bez zateze 12V, kdyz ano, pokracuj dal, kdyz ne nabij baterku. 2. Zastartuj. Spadne pod 10V, KO baterka. Zustava 12V, pokracuj dal. 3. Mer na vstupu start. rele a zastartuj. Zustava 12V, K.O. rele. Pada- napeti - kabel mezi baterkou a rele 4. na vstupu rele 12V a netoci - proklemuj rele. Naskoci-KO rele. Nenaskoci premyslej o zavade starteru. 10 minut a mas to identifikovany

bobešák píše: nene, já to neměřil. měřil to elektrikář, všude okolo kde to zapích tam to ukázalo 12
a stimhle si eletrikar neporadi ? ze te poprosil aby jsi hledal moudra na forecha internetu :D stahnul mu schema zapojeni a vubec mu vlastne rekl co ma udelat aby to opravil :D
Prijde mi to docela komedie...tak jako nynejsi situace ve vlade :D :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Ducati Old Crow Aneb kafáč z krabice [1 ... 11, 12] Ducati 750 SS | Honzatuu | 349 | 27.4.2020 v 09:55 Honzatuu |
Ducati 750 SS padlá vrána Ducati 750 SS | kokoška. | 16 | 25.5.2019 v 12:03 Carlo888 |
Ve vysokých otáčkách zdechne Ducati 750 SS | Ondara | 4 | 10.9.2018 v 19:20 Ondara |
ducati točí ale nechytne Ducati 750 SS | vejmič | 3 | 31.8.2017 v 11:19 skuhry |