Téma: Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
15.4.2017 v 17:07
Kterou a proc? (cenu prosim neresit. Ojetiny maji priblizne stejne ceny)

1 reakcí na tento příspěvek Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
jestli bude koncem příštího tejdne počasí udělám Ti malej testík, "mám" tu obě 12ku 2016 a 11ku evo 2014

neznamyScooterD>
Super a diky!
Presto je zvlastni ze se nenajde nikdo jiny fundovany, kdo by mohl poreferovat.
jestli bude koncem příštího tejdne počasí udělám Ti malej testík, "mám" tu obě 12ku 2016 a 11ku evo 2014
Super a diky!
Presto je zvlastni ze se nenajde nikdo jiny fundovany, kdo by mohl poreferovat.
1 reakcí na tento příspěvek Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
http://www.superbike...009-opravdove-zvire/
http://motohouse.cz/...ati-monster-1100evo/
Naposledy editováno 17.04.2017 01:01:23
http://motohouse.cz/...ati-monster-1100evo/
Naposledy editováno 17.04.2017 01:01:23
Tak mel jsem oba motory v jinych modelech.. zalezi, na co to chces. 821 uhlazena, co nezere. 1100 je aspon zabavna, ale zase dost vibraci. Brzdy na 821 stojej zaprd, tak jako podvozek. 821 je osizena plastova rozpoctova ducati. 1100 se da napumpovat tak, ze ti bude trhat ruce, s 821 neudelas prakticky nic. S crt pod sedlem od sc project bude vypadat uzasne se zvukem, ktery umi rozklepat okna sousedum.. za me 1100s. Zadny evo, uz je uhlazeny..
Tak mel jsem oba motory v jinych modelech.. zalezi, na co to chces. 821 uhlazena, co nezere. 1100 je aspon zabavna, ale zase dost vibraci. Brzdy na 821 stojej zaprd, tak jako podvozek. 821 je osizena plastova rozpoctova ducati. 1100 se da napumpovat tak, ze ti bude trhat ruce, s 821 neudelas prakticky nic. S crt pod sedlem od sc project bude vypadat uzasne se zvukem, ktery umi rozklepat okna sousedum.. za me 1100s. Zadny evo, uz je uhlazeny..
Diky za reakci.
V cem tkvi to uhlazeni EVA? Myslel jsem, ze je to neco mezi 1100 a 1100s...tedy porad ostra svine

A 821 stripe? To uz ma jine brzdy, jine predni vidlice...
Naposledy editováno 19.04.2017 21:30:30
1 reakcí na tento příspěvek Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
Evo ma posunuty kroutak o 1000 otacek nahoru, uz to neni takovej koponec dole a hur se na to shani jednotky na ladeni.
Stripe ma akorat stelovatelnou, ale porad rozpoctovou vidlici. Brzdy stejny, co vim ja..
Navic drzaky stupacek vadi noham, uz to neni ono proste. Hlavne ten motor nenadchne. Jen spotrebou..
Co se tyce spolehlivosti, na HS821, HM821SP byly problemy s elektronikou, sam jsem to resil u obou motorek. 1100 je nesmrtelna. Navic evo se nedelalo v esku..
Stripe ma akorat stelovatelnou, ale porad rozpoctovou vidlici. Brzdy stejny, co vim ja..
Navic drzaky stupacek vadi noham, uz to neni ono proste. Hlavne ten motor nenadchne. Jen spotrebou..
Co se tyce spolehlivosti, na HS821, HM821SP byly problemy s elektronikou, sam jsem to resil u obou motorek. 1100 je nesmrtelna. Navic evo se nedelalo v esku..
Petta> Tu 1100 jsem jednou jel na hypermotardu ale jen kousek. Prislo mi (pri plnem plynu napr na dvojku), ze nic nic a najednou jako vystrelena delova koule. Chvili (opravdu chvilka) brutal tah a pak konec.
U EVO by to tedy melo byt hladsi?
Jake jednotky myslis?
U EVO by to tedy melo byt hladsi?
Jake jednotky myslis?
1 reakcí na tento příspěvek Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
Existuje nekolik jednotek pro vyfuky, komplet svody, odstraneni lambdy atd. DS (dve svicky na valec) ma jednotky Marelli, EVO Siemens. DS ma vetsi potencial, venovali tomu vic casu a pozornosti. EVO ma posunuty kroutak nahoru, na vyjezdech byl pomalejsi. honil jsem se s nim na okruhu.
1100 v HM je jeste ostrejsi, max kroutak ve 4700 otackach, takze nevim, na cem jsi jel a jak to bylo naladeny..
Navic 1100 ma radialni pumpy. 821 lanko a axialku. Riditka 22 mm, 1100 28mm. Proste je to osizena masina, 1100 byla nejvyssi rada Monstru ve svy dobe..
Vyber podle sveho, nevim, co vic napsat..
nevim presne, co od ty masiny cekas, ale kdybych ja ted vybiral, tak beru 1100S. Navic tohle je uzasny:
1100 v HM je jeste ostrejsi, max kroutak ve 4700 otackach, takze nevim, na cem jsi jel a jak to bylo naladeny..
Navic 1100 ma radialni pumpy. 821 lanko a axialku. Riditka 22 mm, 1100 28mm. Proste je to osizena masina, 1100 byla nejvyssi rada Monstru ve svy dobe..
Vyber podle sveho, nevim, co vic napsat..
nevim presne, co od ty masiny cekas, ale kdybych ja ted vybiral, tak beru 1100S. Navic tohle je uzasny:






1 reakcí na tento příspěvek Monster 821 vs Monster 1100 EVO vs Monster 1100S
Vsak se dockas, radsi bych sel do DS, ale furt lepsi evo, nez 821..
Dual Spark, dve svicky.. delala se verze S, tedy Öhlins a ds ma jeste suchou spojku a laufy pod sedlem. A tak to ma byt u vzduchace.. evo bohuzel laufy dole, mokra spojka, obyc podvozek. No, srovnej si to vsechno v hlave a hlavne se svez. Ja ti taky poradim podle sebe, ale vybrat si musis sam..
Tak jsem dal na tve tady a 1100s uz je doma 
Je to s koncovkami trmignioni a pry tam je nejaka jina ridici jednotka, ale vubec nevim zda tam opravdu je. Jak to poznam?
Muzes mi prosim jeste napsat jake jsou presne rozdily mezi 1100 a 1100S?
Kolik by to vubec melo mit vykonu?

Je to s koncovkami trmignioni a pry tam je nejaka jina ridici jednotka, ale vubec nevim zda tam opravdu je. Jak to poznam?
Muzes mi prosim jeste napsat jake jsou presne rozdily mezi 1100 a 1100S?
Kolik by to vubec melo mit vykonu?
No, tak gratuluju.. vybral jsi dobre. Ridici jednotka se zjisti podle cisla. Ono, pokud je to jen pro laufy, mela by davat o 8 % vic paliva. Rozdil mezi eskem a obyc je jen podvozek. Bez laufu ma 90 koni, 103 kroutak. Takze neco ty laufy pridaj. Pokud chces jeste levnou upravu, tak 14 zubu dopredu. Bude to jeste lip tahat, nebude to tak cukat v nizkejch a je to za 800 kc. Z toho motoru se da dostat hodne, ale to uz jsou vetsi investice. Ale za 60-70 tis se muzes dostat na 110 koni, pres 120 kroutak..
Zkusim pohledat cislo na jednotce a napisu. Taky to hazi nejakou hlasku pri otoceni klickem. Zkusim nafotit.
Co se tyka cukani v nizkych ot., tak to tom od vyroby je nainstalovano a je to celkem nezvyk po hladkem japoncovi
Jinak jeste chybi DB killery a na technickou se bude muset prohazovat temix za origo koncovku. Nebyl by nekde nakres toho killeru, ze bych jej pripadne vyrobil?
Co se tyka cukani v nizkych ot., tak to tom od vyroby je nainstalovano a je to celkem nezvyk po hladkem japoncovi


Jinak jeste chybi DB killery a na technickou se bude muset prohazovat temix za origo koncovku. Nebyl by nekde nakres toho killeru, ze bych jej pripadne vyrobil?
Jinak co se tyka tahu, tak po malorazce a jako prvni letosni jizda me to zatim staci (az nad hlavu, bo na zvedani predniho kola na dvojku jen plynem zvykly nejsem) Spise me zarazi maximalka. Vcera jsem to jen tak na kousku zkusil a tachac byl nekne na cca 210. Vic se mu moc nechtelo 
E: dnes dalsi test maximalky a s prehledem tachometrovych 235kmh
Naposledy editováno 01.05.2017 21:15:09

E: dnes dalsi test maximalky a s prehledem tachometrovych 235kmh

Naposledy editováno 01.05.2017 21:15:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis ducati Ducati Monster 1100 EVO | yamahačka | 29 | 13.3.2025 v 12:04 t_freedom |
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Odhlasenie motorky zo SR do CR Ducati Monster 821 | Babettastián | 26 | 13.3.2023 v 14:15 CRF1000 |
Jen tak z prdele :-) Triumph Street Triple R, Ducati Monster 1200S, Ducat... | zelva0007 | 7 | 26.3.2022 v 08:18 drippera |
Nový klíč Ducati Monster Ducati Monster 821 | matesxxx | 2 | 16.1.2021 v 10:07 juraaa |