Mel bych nekolik dotazu, kdo prestavbu jiz zakusil ci proste vi jak se veci maji.
Dle inspirace ze i na R1 lze objet svet....
Rikal jsem si, ze nejaky padnuty nahac jako zaklad ci odrbana silnicka, co se plastu tyce. Proste bych nejradeji hodil jen vidle na predek z vyssim zdvihem, trochu zprevodoval, hodil drapaky a trochu customizoval k prakticnosti na 39% offroad a cestovani, ha ha.
Prvni mi pro vyber prisla FZ6 - super cena a motor
Samozrejme zaklad s 1000 kubikovym motorem by byl ideal.
Takze prvni dotaz:
Jaky off road vidle napasovat na nahace ci silnicku?
Rozdil hmotnosti 6ky motoru vs litrik.
Zadni tlumic se podda na meko ci bude potreba taky vymena.
Rad bych se do toho pustil ale jsem taky pekne linej, tak jestli si nepockat na novou Yamahu endurko T7. Ale ta cena asi vyleti pres 200 a tak drahy moto tahat treba do Mongolska je chujovina. Odjet se to da i na 250 ale prejezdy silnicni pres Rusko by byly nuda, toz tak.
Dame dohromady virtualni porno masinu?
2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
tkubik2004 píše: Ta Yamaha od Piwella to by mohlo byt vonco. Me spic zajimaji ty predni vidle. Co je to za moto?
Hele, najdi a prolistuj si fotky z letošního fichtelcupu v Náměšti, byl tam chlapík na SV 650 a měl to komplet přepracovaný na enduro...
2 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
Kup si silnici, to je univerzál sám o sobě. Jinak jako nápad hezký, ale trošku bych měl strach z legislativy. Abys to do toho terénu pak netahal na vozíku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
tkubik2004 píše: Dik, ale tam by mi chybel vykon. Minimalne bych chtel tech 72 kw. Transalpa jsem uz mel a Vstroma garazuju.
Já to myslel jen jako inspiraci
1 reakcí na tento příspěvek Jakou silnici prikraslit do terenu a tipy jak na to?
Vlastně jeden důvod tu je: Protože můžu.