Téma: 0-100 km/h
2.10.2016 v 18:22
Ahoj, chci se zeptat, za kolik vteřin vytáhne Yuki TR 125 z 0-100 km/h ? Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
A Yuki sm 125 ?
1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
Záleží na výšce že který to hodíš. Počítat se mi to nechce, ale z padesáti metrů by to kilo letět mohlo.
.
Čau, Tom

Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 0-100 km/h
TomElefant750 píše: Záleží na výšce že který to hodíš. Počítat se mi to nechce, ale z padesáti metrů by to kilo letět mohlo. .
Čau, Tom


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 0-100 km/h
nemako> takže nekupovat ?
1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
ONDRO, šetři a zatím se tím netrap, budou doby kdy budeš jezdit na 15% výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 0-100 km/h
petrumr> ale já si budu kupovat motorku a zatím nemám moc peněz takže bych chtěl něco do 30 000 Kč a aby to jelo po rovině alespoň 100 km h. :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 0-100 km/h
Ondra277 píše: nemako> takže nekupovat ?
my s tím neměli problém. syn na tom najel 24000km. kilo to po rovině dá,pokud je rovina dostatečně dlouhá
1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
Bože, stydím se za svou generaci
. U 125 je zrychlení z 0 na 100 celkem nedůležitá informace a zvlášť pak při výběru mota. Smko tu stovku dává o trochu líp, než TRko, máme vyzkoušeno


1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
No jel jsem max asi 105, pak už došla rovina. Do těch 95 to ještě jde, pak už se trápí. Motor konstrukčně pro enduro, ne na silniční závody, krátké kvalty.
1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
Čau, pomôže tomu silný čip tunning. Synátor, keď mal cca15, tak som mu kúpil ČZ 125 476, mi mraučal, že to má slabú akceleráciu. Tak som rozobral tacho a tú pružinku som povolil, kolíček som vytiahol, povolil pružinku a ........ťahalo to jak sviňa. Prišiel celý vysmiaty, aký má silný stroj a aj akcelerácia bola v poho. Aj ju tak predal, načipovanú. HAHAHAHa
Ondra277 píše: petrumr> ale já si budu kupovat motorku a zatím nemám moc peněz takže bych chtěl něco do 30 000 Kč a aby to jelo po rovině alespoň 100 km h. :D
Pokud máš omezené finance a nejsi mistr servisman, nákup starší Číny není nejlepší nápad. Kup si raději YBR 125, super spolehlivá motorka, co dobře funguje a je to velmi fajn mašina pro vjezd do motorkářského světa

1 reakcí na tento příspěvek 0-100 km/h
Ono to dosáhne 100? U Mita co má dcera udávají 7 sec., ještě jsem to neověřoval, ale asi to tak bude. Do 120 (což je na trojku) stačí ve zrychlení jen málo které auto.
mito7> to mu nepomôže keď má 16r, môže sedlať len A1.
to tvoje mito má koľko? 24kW?
Takže jedine to papierovo ošudiť, zohnať dvojtakt s 11kW v TP a odškrtiť. A mladý bude vysmiaty a možno sa aj zahluší, keď mu to bude lietať 160km/h.
Ale tvoje mito je vymazlené, také asi do 30tis nekúpi.
čiže pravdepodobnejší scenár je, že kúpi dáky starý 2T hnoj, po týždni-dvoch to zadrie a zostanú mu oči pre plač, lebo na opravu motora nebudú prachy. Nehovoriac o zúfalom stave všetkého možného spotrebného na takýchto motorkách (brzdy, tlmiče, reťaz, často aj elektrika)
to tvoje mito má koľko? 24kW?
Takže jedine to papierovo ošudiť, zohnať dvojtakt s 11kW v TP a odškrtiť. A mladý bude vysmiaty a možno sa aj zahluší, keď mu to bude lietať 160km/h.
Ale tvoje mito je vymazlené, také asi do 30tis nekúpi.
čiže pravdepodobnejší scenár je, že kúpi dáky starý 2T hnoj, po týždni-dvoch to zadrie a zostanú mu oči pre plač, lebo na opravu motora nebudú prachy. Nehovoriac o zúfalom stave všetkého možného spotrebného na takýchto motorkách (brzdy, tlmiče, reťaz, často aj elektrika)
Mito má v TP 10 kW a koupil jsem ho před rokem za 30 tis. Byl to 3-tí majitel. 3 roky s ním už nejezdil. Stálo v servisu po opravě. Mělo novou zadní gumu, baterku, řetězovku a bylo po nikasilu (zadřeli, protože se ucpal vývod z olejové nádržky upadlým spodkem víčka). Je to rok 2007 a nic na něm není poškozeno, kromě šrámů. Technicky je v pořádku. Na tachometru mělo 16 tis. km a stav tomu odpovídá. Spojka - lamely tlouštka nových, přední guma byla původní (dal jsem novou), přední destičky původní - tlouštka nových, zadní sjeté na 2 mm (dal jsem nové). Jo a ještě na něm byl namontován laděný výfuk Giannelli (původní jsem též dostal i servisku).
Nesmí se bát už před koupí. Dříve jsme nic jiného než dvoutakt neměli a též jsme jezdili. A libovali jsme si jak jsou ty motory jednoduchý
Naposledy editováno 03.10.2016 11:34:18
Nesmí se bát už před koupí. Dříve jsme nic jiného než dvoutakt neměli a též jsme jezdili. A libovali jsme si jak jsou ty motory jednoduchý

Naposledy editováno 03.10.2016 11:34:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yuki tr 125 problém Yuki TR 125 | Viktorekk | 4 | 4.5.2024 v 21:24 Viktorekk |
Polep na yuki Tr 125 Yuki TR 125 | Viktorekk | 3 | 10.3.2024 v 10:42 krokoš |
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... | slunce526 | 0 | 6.4.2023 v 21:09 slunce526 |
elektroinstalace yuki tr/sm 125 Yuki TR 125 | rad55 | 4 | 16.3.2023 v 09:34 rad55 |
Jiná SPZ [1, 2] Yuki TR 125, V.D.O. Moto Kinroad 200XT | Matyasekk262 | 34 | 20.9.2021 v 23:13 Deadman |