paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velikost Kawasaki VN 900 Classic
19.9.2016 v 08:23
Ahoj.Uvažuji že se zase vrátím k motorce a po dlouhém vybírání mě zaujala právě Kawasaki vn 900 classic.
Jen nevím zda na ní nebudu jak vosa na bonbónu.
Neznám nikoho kdo ji má a tak se obracím s prosbou o radu sem.
Měřím 184cm a mám 105 kg.
Kdyby někdo měl zkušenost nebo má či měl tuto motorku a má třeba fotografii jak na ní sedí tak bych velice ocenil vaší pomoc.
Ještě jsem měl v merku Suzuki Volusia,ale Vulcan mi přijde sympatičtější.


Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 08:50 | Nahoru | #1
Kámoš má 185 cm a na Classicu LT vypadá "akorát".
Nasimuluj si to na http://cycle-ergo.com/

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 09:05 | Nahoru | #2
mám 189cm 100kg VN jsem měl a jezdilo se na tom dobře. Taky jsem vybíral mezi Suzuki a VN a VN bylo jednoznačně hezčí :)






jestli to pomůže mám tu nějakou fotku někde z dovolený, moc toho vidět není mám dlouhé nohy, ale stejně to šlo :)

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 09:08 | Nahoru | #3
Já měl customa a za rok šel z baráku, nedalo se na tom jezdit - 188/85. Tak po 10 kilometrech mě začly bolet záda a nemohl jsem se porovnat...

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 09:11 | Nahoru | #4
Mám naprosto, ale naprosto stejnou míru a váhu jako ty. Měl jsem VN 900 Custom (což má "jen jiný kolo a řídítka") a úplně akorát. Sice jsem zvedal řídítka a o 9 cm přesouval stupačky, ale to bylo jen tak, ne, že by origo umístění nebylo vyhovující ...

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 10:59 | Nahoru | #5
Přátelé, na tuto otázku nemůže existovat univerzální odpověď. Čistě subjektivně - jestliže na VN 900 přesedne např. z Virága, zdá se vyhovující, ne-li velká. Jestliže přesednu z VN 1500 nebo VL 1500, je tento pocit pravděpodobně opačný. VN 900 jsou vynikající stroje, ale zda bude tazateli vyhovovat, to snad nedokáže nikdo odhadnout a tudíž ani v té věci poradit. Doporučuji jediné.....vyzkoušet, případně porovnat s jinými.

Naposledy editováno 19.09.2016 11:00:04

1 reakcí na tento příspěvek Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 11:45 | Nahoru | #6
dyť tě to neuveze. má to jen 37kw,takže ve dvou nepředjedeš ani autobus. kup si něco kolem 1500 alespoň s 50-ti kw. teď mám podobnou /marauder 1600/ a říkám ji "suchar",protože má jen 54kw. já vím,že budeš jezdit na "kochačku" ale když před tebou pojede favorit taky na kochačku a ty ho nebudeš moct škubnout,protože nemáš zrychlení,tak nepojedeš na kochačku,ale na piču.j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 11:51 | Nahoru | #7
Benda1: Blbost, VN900 má krátké kvalty nasázené hned po sobě, takže jede překvapivě svižně. Platí se za to nízkou maximálkou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 12:00 | Nahoru | #8
1100Virago> měl jsem 900/2008 a ve dvou to opravdu nechtělo jet. je pravda,že jsem měl před tím v-maxe a vtx 1800, ale ten trapas vedle zájezdového autobusu s kočkou vzadu byl stašný.... j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 12:14 | Nahoru | #9
Benda1: A zkusil jsi odřadit? Já se na VN900 projel a nijak tragické mi to nepřišlo, v pohodě jsem s tím předjel co jsem potřeboval. Možná tvůj dojem opravdu vznikl přechodem z výkonnějšího stroje, to se pak zdá, že to nejede. Stejně jako se mně zdálo, že to nebrzdí a nezatáčí, protože jsem přešel z obratnější motorky.

(reakce na) Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 12:27 | Nahoru | #10
1100Virago> To se ti nezdálo, nebrzdí a nezatáčí to

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 14:57 | Nahoru | #11
Děkuji všem za reakce.
Myslím že 9ti stovka bude bohatě stačit,budu na tom courat sám a žádný dálky taky neplánujeu,jen tak menší vyjížďky kolem komína.

Spíš mi jde o tu velikost stroje,na živo jsem ji ještě neviděl a koupi planuji asi na jaro tak zjišťuji co a jak.
Ale potřeboval bych spíš vidět někoho kdo vypadá postavou jako já jak na ty mašince sedí
Možná kdyby se našel někdo poblíž Chomutova a nechal mě jen sednout a podívat ?

Naposledy editováno 19.09.2016 20:15:18

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 16:24 | Nahoru | #12
Já po 3 sezónách vejletění a ježdění (cca 20 tis. km) vyměnil V-stroma 650 v plné polní za motorku, kterou jsem poprvé v životě vybíral jen srdcem. Koupil jsem zánovní suzuki m800 r. 2011 právě z důvodů, že nemám moc času jezdit (práce, rodina - děcka 4 a 6 let). Motor je velmi podobný VN 900. Situace se vyvinula tak, že i když nemám čas, tak mám za sebou ČR 3dny 750km, Rakousko 2 dny sólo 700km, Rakousko 3 dny s kamarády 1 120km (poslední den 390km po okreskách). Nikdy v životě mě ježdění tak nebavilo. Oproti tomu, co jsem měl doma, na mě fest fouká, při děšti jak obrácený deštník, na sedátku se moc nepošteluju, neb není o co se nohama opřít, ale jaksi mě to přiblížilo víc k tomu, co pro mě vždycky motorka znamenala. Plexi mám, ale v garáží, s ním to stojí za starou belu.
Výkon je dostatečný, na daný typ moto. 5.kvalt ve dvou skoro neužiju, ten nejede. Vyzkoušeno mám na 3. kvalt 120km/h. Holt když chci předjet, podržím to pod krkem. Na rovinu, při běžném stylu jízdy toho na předjíždění moc nemám. Právě jízda bez plexi je to, co Tě výrazně omezuje v pohodlí, ale mě přidá na požitku. Osobně mám radši a vždycky jsem měl, menší kubaturu, jejíž motor využiji na 90%, než mít pod prdelí stádo koní a šmrdlat to na čtvrt plynu a v 50% zatáčkách být ve stresu. Ani po 10 letech ježdění na motorkách se necítím být v situaci, kdy bych si to na větší bestii užil. O tahání váhy nad 300kg po českých okreskách nemluvě.
Klidně to VN vezmi, prodat se to dá vždycky a osobní zkušenost je nepřenositelná.

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 22:40 | Nahoru | #13






Takhle si to předstvuju

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 22:45 | Nahoru | #14
Žádný plexi,třásně na řídítkách.
Hlavně černá,bílé boky na gumách a kdyby to byl "pařez"(solo-samosed! .)
Možná bych dal navíc chrom padáky.

Naposledy editováno 19.09.2016 23:12:31

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

19.9.2016 v 23:08 | Nahoru | #15
Hlavně bych potřeboval vědět zda velikost stroje odpovídá proporcím 184cm/105kg.
O objem a výkon mi až tak nejde,spíš o to abych na tom nebyl jak obr.

(reakce na) Velikost Kawasaki VN 900 Classic

20.9.2016 v 06:55 | Nahoru | #16

Benda1 píše: 1100Virago> měl jsem 900/2008 a ve dvou to opravdu nechtělo jet. je pravda,že jsem měl před tím v-maxe a vtx 1800, ale ten trapas vedle zájezdového autobusu s kočkou vzadu byl stašný.... j.


Tak po přesednutí z VTXky to fakt nejede, to znám. Tam, kde VTXka začínala, tam 9tikilčo končilo.
Měl sem jí půjčenou od kamaráda - VN 900 Custom. Mám 182/90 a po přesednutí z VTXky to bylo fakt malý lehký koťátko. Ale nesedělo se mi na tom nijak špatně a na pomalejší kochací jízdu to taky nebylo špatný, přišlo mi to hravě obratný. Kamarád jí měl asi dva roky a nebyl s ní nějak zásadně nespokojenej, jen šel pak dál do vyšší kubatury. A to má 185/100++++ a jezdil i s batůžkem, celkem cca 30, možná i víc tkm na ní dal. Opticky bylo znát, že je ta mašina na jeho proporce menší, ale nepůsobilo to nijak směšně, toho se zas bát nemusíš. Takže závěr - pokud tobě bude v pohodlí a ergonomii vyhovovat, tak jí klidně ber, na venek určitě nebudeš působit nijak nepatřičně jak Berouskův medvěd na mopedu, toho se bát nemusíš. Samozřejmě, že velký cruisery jsou a i působí daleko mohutnějším dojmem, ale to bys srovnával nesrovnatelné.

Velikost Kawasaki VN 900 Classic

30.9.2016 v 12:44 | Nahoru | #17
Ahoj,
jak píše dědoušek, chce to hlavně zkusit. Já mám 196cm/89kg a sedí se mi na tom uplně v klidu. Je fakt, že s nedostatkem času toho nemám šanci moc najezdit na jeden zátah, ale třeba 2h v kuse není pro mne s mojí výškou problém. Fotku, jak na tom sedím ,nemám, ale viděl jsem se párkrát ve výloze okolo silnice a nepřipadalo mi, že na tom vypadám nějak divně . No a ten výkon.... Nemám možnost porovnat se silnějším strojem tohoto typu, tak píši jen můj poznatek s VN900. Jezdím na ní převážně sám. Cruiser jako takový má rád pěkné silnice s dobrým povrchem a u VN 900 je podle mne optimální cestovní rychlost mezi 80-100 km/h. Jel jsem s tím třeba i 160, ale to už je spíš utrpení, než požitek z jízdy . Co se týče předjíždění, tak zrychlení se mi zdá dostačující, pokud chce člověk udržovat právě tu optimální rychlost. Pak už to samozřejmě na pětku reaguje vlažněji. Pro mne to je motorka, tak akorát na pěkné poježdění a moooc se mi líbí a stále si říkám, že bych neměnil. Ale znáte to, pak se člověk sveze na něčem jiném a Bůh ví, jak to dopadne .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic Jirka_VN900 1 6.6.2024 v 13:46 blesk16
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk


TOPlist