Téma: Rezervní lanko spojky a jeho použití
Cestou do Prahy mě začala zlobit spojka, zabírala až po domáčknutí na řídítka (jsem zvyklý jí obsluhovat 2. prsty a při zmáčknutí opírat spojkovou páku o prsteníček a malíček). Na Knížedcí jsem vytáhl nářadí a posunul uchycení bovdenu u motoru skoro na kraj, čím jsem zlepšil fci. spojky na dojetí domů. Tam jsem zjistil, že lanko u spojkové páčky drží už jen za 2 prameny. Vytáhl jsem rezervní lanko z nouzové opravné sady, koupené v Louisu, je tam plynové a spojkové lanko a hromada koncovek a šroubků. Snažil jsem se prostrčit lanko bowdenem, vždy se mi zaseklo u kovového "kolínka" u spojkové páčky. Zkoušel jsem několik slepých uliček až mě napadlo kousek lanka odstřihnout a na očištěném konci zacínovat asi 1 cm délky. Tento konec jsem potom zabrousil do kulata aby štička lanka neměla ostré hramy a lanko prošlo jak nic. Obávám se, že kdyby mi lanko ruplo cestou, neměl bych šanci nouzové navlíknout, proto všem, kdo podobnou nouzovou sadu vozí sebou doporučuju udělat podobnou úpravu ještě před tím, než bude potřeba.
1 reakcí na tento příspěvek Rezervní lanko spojky a jeho použití
Náhradní lanka používám samodomo a konec bez koncovky cínuju a špičatím taky. Ale někdy stačí tím lankem při zastrkávání otáčet tak, aby se pletené prameny samy svíraly a pak si to cestu najde i skrz koleno. To je spíše rada pro ty, kteří to předem zacínovat nestihli.
1 reakcí na tento příspěvek Rezervní lanko spojky a jeho použití
Mne se lanko zatim vzdy utrhlo blizko koncovky, takze ze sady jsem zatim pouzil jen nahradni koncovku se sroubkem a nasadil ho na zkraceny origo lanko. Pokud to bylo kratky, tak stacilo vysroubovat staveci sroub na pacce treba a dat to tam takhle na hulvata. Domu to vydrzelo v pohode.
Na Guzzine mam 8 lanek, ale zatim to vzdy odesralo spojkovy.
Naposledy editováno 11.07.2016 22:34:10
Na Guzzine mam 8 lanek, ale zatim to vzdy odesralo spojkovy.
Naposledy editováno 11.07.2016 22:34:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.