Mám dva karburátory, ten, ktery byl v motorce kdyz jsem privezl tam je stale, snažil jsem se dohledat jak nastavit karburator ale nenašel jsem..Motorka jde našlápnout ale chvíli běží a je viditelně znát že slábne až chcípne.A když ne, tak dám 1 jedu kousek a po tak 5 metrech se začne dusit a chcípne stejně.
Kohoutek je nový, svíčka nová, benzín normálně do karburátoru nateče bez problému ale nejsem si jistej jestli je správně nastavený prootže jsem nikde nenašel hodnoty,jak moc otáčet abych nastavil správně karburátor.Chtěl bych Vás poprosit o radu, protože už jsem se v tom nahrabal, snažil se přidávat/ubírat podle zvuku motoru ale jsem furt tam kde jsem byl.
Předem díky za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Snaží se ale nenastartuje
1 reakcí na tento příspěvek Snaží se ale nenastartuje
1 reakcí na tento příspěvek Snaží se ale nenastartuje
Vlastním kmx 125(kde jsem karburátor nastavoval sám a motorka je bez problému) a není to o tom že bych to rozšteloval a nevěděl jak zpět, akorát prostě nemůžu dohledat hodnoty nastavení, které by měli být v manuálu, který já ovšem nemám.Nicméně jsem psal dva karburátory, ten origo jsem nešteloval, šteloval jsem ten druhý dá se říci náhradní.
Vzduhcovy filtr je čistý je tam stále origo filtr který tam byl při prodeji,popravdě ventily nejsem si vůbec jistý?
Motorka začala cukat a ztrácet na výkonu, po přečtení několika vláken zde jsem se rozohodl ho vyčistit,jak zde x lidí radilo.Špinavý byl, a hlavně to bylo z důvodu, že motorka delší dobu stála, jinak bych se v tom nehrabal.
Každopádně díky za pomoc, jdu vyzkopušet start s otevřenou nádrží a napíšu jak jsem dopadl..
Ale kdybych mohl poprosit více k těm ventilům, do toho se hrabat nechci protože nevím jak to má být správně.
Takhle mi běžela na volnoběh, ale jak jsem psal, v nízkých otáčkách v zatáčce třeba slábla až mi chcípla.
Jel jsem bez víčka nádrže.,
2 reakcí na tento příspěvek Snaží se ale nenastartuje
Poté jsem vyměnil filtr, zjistil jsem že ten můj origo je dole trochu odtržený, vyměnil jsem ho tedy za úplně ten samý ale nepoškozený,motorka startovala na drc, po přidání plynu nechcípla a tak jsem to jel zkusit..Nicméně poté jsem to zase musel dotlačit domů, protože to chcíplo ale až po tak 1-2km.
Kamarad ma stejnou akorat zavodni karburátor, přehodili jsme ho a moje motorka jako by oživla, jezdila absolutně bez problému a tak mě napadlo, jestli prostě nebude lepší dát někomu at mi ten karbec seřídí a nebo koupit ten samý co má kamarád na motorce nechat ho seřídit a bylo by po problému.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Montáž zapalování Čína Pitbike | trewis | 4 | 18.5.2024 v 19:24 trewis |
Pitbike 125 dušení a střílení Čína Pitbike | Rider372 | 9 | 10.5.2024 v 14:10 Slávek-TDM |
pitbike 125 zvýšení vykonu Čína Pitbike | pitbikeros | 1 | 14.4.2024 v 14:47 karavanista |
Mikilon RMZ 250 nebo WPB 190 Beast Čína Pitbike | Drak-09 | 5 | 8.12.2023 v 14:05 Jaster |
Skúsenosti s pitbikom Čína Pitbike | PretekárX | 2 | 27.10.2023 v 14:39 tomrich1 |