Naposledy editováno 25.05.2016 17:23:01
to co jsi provedl s filtrem, výfukem vrať do původního stavu, protože tímto si výkon jistě nezvýšil, ale naopak snížil
2 reakcí na tento příspěvek Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
3 reakcí na tento příspěvek Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
Kamarád to komentoval jednoduše... fík je v měření sklonu přesnější než vodováha...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
Edrig píše: kawajawa> Ano-na kus skla (nebo něco rovného) polož brusný papír,sundej hlavu a obrus ty dva milimetry.Uvidíš ten rozdíl, jak motor jde do otáček.
to si nepomůže..hlava těsní na vnitřním kroužku...musel by jít na frézu a vybrat i vnitřní dosedací plochu
1 reakcí na tento příspěvek Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa mustang - Jak efektivně zvýšit výkon ?
MotomaniakMT píše: Za pár korun, nebo bez potřebného vybavení a znalostí, z toho nic navíc nedostaneš. Základ je upravit válec (od tříkanálu po pětikanál), k tomu vhodný píst, pak třeba vějířovou hlavu, aby se to líp chladilo. Menší (lehčí) klikovku, vyrobit mezikus do karterů kvůli menšímu průměru kliky, jiný karburátor a výfuk. No a když to všechno uděláš, tak zjistíš, že těch 10 koní už ti nedá spojka, tak budeš řešit co se spojkou, potom nechat vyrobit ozubená kola do převodů, aby pěkně navazovali na sebe. No a to by do začátku stačilo a můžeš se pustit do podvozku
No... a kdybys tohle vse chtel delat a hlavne vedel jak to delat, tohle vlakno by vubec neexistovalo...
Ale zrovna u fichtla, pokud to nestavíš na první místo (a to bez investic nejde), tak žádné úpravy nemají moc smysl.