1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky
závodní ENDURO, či MX (např. CRF450) nejsou stroje na přepravu z bodu A do bodu B jako auta nebo silniční (tupé motorky) - s minymálními nároky na servis a údržbu!
- jsou to stroje za účelem ZÁVODĚNÍ (proto mají vyšší výkon a lehkost a ktomu musí být odpovídající servis!!!)
Tenhle nový motocykl kupují závodníci (mají ho půl sezony na tréninky v písku, závody a než klekne motor prodaj), druhej kupec dělá go, nebo se mu to rozletí, nebo pošudlá a prodá a tak furt dokola..
, nebo mrdalové - který si koupěj novej stroj šudlaj ho x let od nova a nechtěj prodat, protože znaj historii a věděj co v tom maj...
Co si myslíš že za 50tis Kč koupíš???
motokrosový - či závodní enduro "speciál" ve 4t je loterie a nikdo nic nepozná - ...(pokud chvíli funguje tak jak má, bez parazitních zvuků,lineární průběh,uniky kapalin..), vyjímkou je,pokud tu motorku z okolí někdo nezná..,ale ani to není mnohdy výhra. Každej je jinej a co někomu nevadí, může být pro druhého smrtelné
za 50tis je 4t tikající BOMBA! - Go motorku hravě může přeskočit pořizovací cenu .. (to je každy inzerát, kde je motorka rozprodávána na ND), kde je go tlumičů atd...
2T - je mnohem levnější na Go motoru (má podstatně míň pohyblivejch částí), ale na enduro turistiku závodní motokros, či závodní enduro ABSOLUTNĚ NEVHODNÝ! - kromě tupejší 2t KTM Freeride, ale ta je stejně cca 100tis Kč +
Varianty :
1) koupíš za 50tis top stroj po prvním majiteli (od známeho s prokazatelnou historií) - spíš nereálné hledání jehly v kupce sena, protože pokud se 1/rok takovej stroj objeví v inzerci, je podstatně dražší a je hned pryč..
2) nedáš si říct a koupíš za 50tis 4Tšrot, kterej se v zápětí posere
3) po koupi téměř jakého-koli ostrého závodního stroje (možná kromě mimo varianty 1) počítej s rozborkou a sborkou srtoje s nutnou investicí min. +20tis kč (gumy,desky,řetězovka,plasty,kontrolní servis motoru,ložiska,tlumiče,vodítka,plasty,kapaliny....)
4) podstatně připlatíš (možná jednou tolik) a necháš si vybrat od fundovaného kamárada (servisáka) TOP stroj, ale je možné - že v lese zjistíš, že je motorka tak ostrá a tvrdá - že je na jiné účeli než závodění NEVHODNÁ
5) pro enduro turistiku (les atd..) existujou tzv. tupá endura - která mají prodloužený servis tj.: KXL250, CRF 250, VVM250,( mají cca 20kw ) ,VVMX 450 má cca 30+ Kw ) , .. (pořizovací cena nové cca 100tis a jen jezdíš min. rok bez investic..) , nebo KTM Freeride trochu jetá. Pak je tu AJP (nová neskutečně předražená a jetou nemá smysl kupovat, když za ty prachy můžeš mít novou - třeba tu KXL 250, nebo VVMX..). WR 250R jsou dost v ceně
6) pro turistiku (polní cesta...) existujou tzv. cestovní tupá endura tj.: TT600E, XR400,DR400 ... jsou to držáky, se servisem podobným jako silniční bajky, ale jsou podstatně těžší, nemají takový výkon,podstatně slabý podvozek - ty začínají na tvé fin. hranici 50tis, ale počítej další investicí min. +10tic na servisní kontrolní údržbu, seřízení atd...
Suma sumárum : pokud chceš koketovat s endurem, či MX min. finanční startovací hranice je + - 100tis Kč
Naposledy editováno 05.04.2016 10:40:18
Ale co ze motorka dostava na prdel, chcije olej z vejfucku, jezdec je utahanej, vyklepanej jak drahej pes.
Proste MX motorka neni technicky moc prizpusobena motani se mezi stromy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 24 | 16.9.2024 v 15:33 ZdendaZB |
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days | Kohlstein | 75 | 17.8.2024 v 18:42 Kohlstein |
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 2 | 11.7.2024 v 22:18 Anti |
Ktm EXC 250 2022 KTM EXC 250 | lukasxxx | 1 | 2.7.2024 v 20:46 MungoJerry |
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |