paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vyber motorky
5.4.2016 v 00:03
Chtel bych se zeptat tech zkusenejsich .. jestli je dobry napad si pordit Hondu CRF450 .. na lesy popr minimalne trate a nebo radsi sahnout do 2T ? rozpocet mam cca na motorku (50-60tisc) a honda je vte cene prijatelna .. ale nez doni pujdu chtel bych o tom vedet co nejvice na co si dat pozor .. atd a jake jsou servisni intervaly :) popr jestli ma nekdo stoudle bestii zkusenosti budu jedine rad ! :) diky

1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky

5.4.2016 v 01:09 | Nahoru | #1
do lesa si kup enduro, ne krosku

Vyber motorky

5.4.2016 v 02:10 | Nahoru | #2
to je tak na koupi vrány.. za to zázrak nečekej.. to si kup 125 2t

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 07:47 | Nahoru | #3
K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 07:50 | Nahoru | #4

toxiik píše: K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?



Proč? Protože, hledat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toto téma tu je 3x týdně!!!

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 08:02 | Nahoru | #5

toxiik píše: K660S> proc myslis ze croska do lesa je spatny napad ?

ano. Hledat
Zkráceně - motokrosová motorka je pro jízdu v lese (kde spíš potřebuješ jemnější techniku jízdy) přespříliš agresivní

1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky

5.4.2016 v 08:02 | Nahoru | #6
TWL to jsou dotazy furt dokola ....
závodní ENDURO, či MX (např. CRF450) nejsou stroje na přepravu z bodu A do bodu B jako auta nebo silniční (tupé motorky) - s minymálními nároky na servis a údržbu!
- jsou to stroje za účelem ZÁVODĚNÍ (proto mají vyšší výkon a lehkost a ktomu musí být odpovídající servis!!!)
Tenhle nový motocykl kupují závodníci (mají ho půl sezony na tréninky v písku, závody a než klekne motor prodaj), druhej kupec dělá go, nebo se mu to rozletí, nebo pošudlá a prodá a tak furt dokola..
, nebo mrdalové - který si koupěj novej stroj šudlaj ho x let od nova a nechtěj prodat, protože znaj historii a věděj co v tom maj...
Co si myslíš že za 50tis Kč koupíš???
motokrosový - či závodní enduro "speciál" ve 4t je loterie a nikdo nic nepozná - ...(pokud chvíli funguje tak jak má, bez parazitních zvuků,lineární průběh,uniky kapalin..), vyjímkou je,pokud tu motorku z okolí někdo nezná..,ale ani to není mnohdy výhra. Každej je jinej a co někomu nevadí, může být pro druhého smrtelné
za 50tis je 4t tikající BOMBA! - Go motorku hravě může přeskočit pořizovací cenu .. (to je každy inzerát, kde je motorka rozprodávána na ND), kde je go tlumičů atd...

2T - je mnohem levnější na Go motoru (má podstatně míň pohyblivejch částí), ale na enduro turistiku závodní motokros, či závodní enduro ABSOLUTNĚ NEVHODNÝ! - kromě tupejší 2t KTM Freeride, ale ta je stejně cca 100tis Kč +
Varianty :
1) koupíš za 50tis top stroj po prvním majiteli (od známeho s prokazatelnou historií) - spíš nereálné hledání jehly v kupce sena, protože pokud se 1/rok takovej stroj objeví v inzerci, je podstatně dražší a je hned pryč..
2) nedáš si říct a koupíš za 50tis 4Tšrot, kterej se v zápětí posere
3) po koupi téměř jakého-koli ostrého závodního stroje (možná kromě mimo varianty 1) počítej s rozborkou a sborkou srtoje s nutnou investicí min. +20tis kč (gumy,desky,řetězovka,plasty,kontrolní servis motoru,ložiska,tlumiče,vodítka,plasty,kapaliny....)
4) podstatně připlatíš (možná jednou tolik) a necháš si vybrat od fundovaného kamárada (servisáka) TOP stroj, ale je možné - že v lese zjistíš, že je motorka tak ostrá a tvrdá - že je na jiné účeli než závodění NEVHODNÁ
5) pro enduro turistiku (les atd..) existujou tzv. tupá endura - která mají prodloužený servis tj.: KXL250, CRF 250, VVM250,( mají cca 20kw ) ,VVMX 450 má cca 30+ Kw ) , .. (pořizovací cena nové cca 100tis a jen jezdíš min. rok bez investic..) , nebo KTM Freeride trochu jetá. Pak je tu AJP (nová neskutečně předražená a jetou nemá smysl kupovat, když za ty prachy můžeš mít novou - třeba tu KXL 250, nebo VVMX..). WR 250R jsou dost v ceně
6) pro turistiku (polní cesta...) existujou tzv. cestovní tupá endura tj.: TT600E, XR400,DR400 ... jsou to držáky, se servisem podobným jako silniční bajky, ale jsou podstatně těžší, nemají takový výkon,podstatně slabý podvozek - ty začínají na tvé fin. hranici 50tis, ale počítej další investicí min. +10tic na servisní kontrolní údržbu, seřízení atd...

Suma sumárum : pokud chceš koketovat s endurem, či MX min. finanční startovací hranice je + - 100tis Kč

Naposledy editováno 05.04.2016 10:40:18

(reakce na) Vyber motorky

5.4.2016 v 08:44 | Nahoru | #7
sirr> super :) diky za vysvetleni

Vyber motorky

5.4.2016 v 09:06 | Nahoru | #8
No a pak se tu objevi nekdo kdo zacne nahlas pycovat, ze meleme hovna, ze ma kamose a ten ma kamose kterej uplne v pohode jezdi po lese na MX nekolik let a ze jsme kokoti a meleme sracky.

Ale co ze motorka dostava na prdel, chcije olej z vejfucku, jezdec je utahanej, vyklepanej jak drahej pes.
Proste MX motorka neni technicky moc prizpusobena motani se mezi stromy

Vyber motorky

5.4.2016 v 12:25 | Nahoru | #9
crf450 na polní cesty moc velkej luxus a na težkej terén zase kupa moc síly, jinak po asfaltu to je také slabé a prt to brzdí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 24 16.9.2024 v 15:33 ZdendaZB
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days Kohlstein 75 17.8.2024 v 18:42 Kohlstein
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R Anti 2 11.7.2024 v 22:18 Anti
Ktm EXC 250 2022 KTM EXC 250 lukasxxx 1 2.7.2024 v 20:46 MungoJerry
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 Deny19 2 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros


TOPlist