Téma: Oprava číny 110 4T
Zdar bando nevíte o někom kdo opravuje číny. Mám doma dětskou čtyřkolku 110 4T a nějak si s ní nevím rady. Mechanicky už jsem všechno prošel, tak nevím jestli jsem něco přehlídl nebo to bude v elektrice. Ale jiskru normálně dává, ale prostě nechytne. Jedno už blafla, ale to bylo všechno, tak to raději dám někomu kdo se v tom vyzná. Tak kdyby jste věděli o někom z okolí Ostravy a nebo klidně i nějakou radu budu rád.
Měl jsem pro dítě to samé. Určitě zkontroluj ventily - se špatně nastavenými ventily tenhle motor nechce startovat, navíc je k nim přístup jak k penězům, takže se u toho člověk docela vyvzteká. Pak shodit kapoty a projít všechny konektory a dráty (zas tak moc tam toho není). Když se to trošičku poštelovalo, tak ten motor nám odjezdil cca 5 sezón v podstatě bez problémů.
No já zase nejsem až takový mechanik, takže seřizovat ventily si raději netroufnu. Jinak jsem prolezl všechno na co jsem si vzpomněl. Karbec je vyčištěný, benál tam jde, jiskru háže, ale prostě nechytne. Minulý rok normálně jela pak byla odstavená a už prostě nejde natočit. Právě proto spíš sháním někoho kdo s tím dělá a má třeba na vyzkoušení zápalko atd. nebo by se třeba podíval na ty ventily a tak. Zatím budu bádat sám a snad tady někdo hodí někoho kdo s tím dělá a má s ním třeba osobní zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava číny 110 4T
Karburátor...to je bolest téchto samohybu...
pokud budeš protáčet motorem tak orientačně zjistíš zda motor kompres má a zda se vzduch vytláčí přes ventily,
já osobně jsem zas nad karbecem linhaj 25O cm3 nezvítězil,
rozdělal jsem ho mockrát ale jak je kosa start ani omylem, moje řešení je že stříknu do fltrboxu trochu paliva centilitr dva, chvilku počkám a drb chytne jede, pořeším to tak že mám nádobku na ostřikovač malou z mazdy tlačítko stříknu palivo,
pak mám juki 5O cm3, ta má akcelerační pumpičku tak ji plynem nastříkám a drb jede, jak je teplo chytá, problém zas byla svíčka, normál si nastartoval ujel třeba 2 km a už jsi nenastartoval, bud nová svíčka nebo utrazvuk čistění kartáčem nepomohlo, jiskru venku házela, nasadil jsi svíčku a mrtvo, stejný problém jsem měl na hondě 5O v obou případech jsem ubíral na bohatosti směsy až se problém neopakoval,
na svíčce se bohatou směsí udělal sajrajt který znemožnil start, zajímavé bylo že tu juki nebo hondu natočils a jela celý den v ppohodě ale jak si ji chcípl tak mrtvo jeděně nová svíčka nebo vypraná v ultrazvuku,
před pár lety jsem pár malých čtyřkolek na opravu měl byl jsem bezradný, co bylo pravda jeden den druhý den už nebylo, přestal jsem ta čajny brát,
všechny tyto stroje co jsem ti psal prošli rukama různých opravářů povyměnovali a seštelovali kde co ale potíže přetrvávali, nyní mi dobře sllouží,
já osobně jsem zas nad karbecem linhaj 25O cm3 nezvítězil,
rozdělal jsem ho mockrát ale jak je kosa start ani omylem, moje řešení je že stříknu do fltrboxu trochu paliva centilitr dva, chvilku počkám a drb chytne jede, pořeším to tak že mám nádobku na ostřikovač malou z mazdy tlačítko stříknu palivo,
pak mám juki 5O cm3, ta má akcelerační pumpičku tak ji plynem nastříkám a drb jede, jak je teplo chytá, problém zas byla svíčka, normál si nastartoval ujel třeba 2 km a už jsi nenastartoval, bud nová svíčka nebo utrazvuk čistění kartáčem nepomohlo, jiskru venku házela, nasadil jsi svíčku a mrtvo, stejný problém jsem měl na hondě 5O v obou případech jsem ubíral na bohatosti směsy až se problém neopakoval,
na svíčce se bohatou směsí udělal sajrajt který znemožnil start, zajímavé bylo že tu juki nebo hondu natočils a jela celý den v ppohodě ale jak si ji chcípl tak mrtvo jeděně nová svíčka nebo vypraná v ultrazvuku,
před pár lety jsem pár malých čtyřkolek na opravu měl byl jsem bezradný, co bylo pravda jeden den druhý den už nebylo, přestal jsem ta čajny brát,
všechny tyto stroje co jsem ti psal prošli rukama různých opravářů povyměnovali a seštelovali kde co ale potíže přetrvávali, nyní mi dobře sllouží,
jsou to ventily..u loncinu a podobnejch se musi serizovat casteji...kdyz jsem je delal poprve,tak sem si nasel navod na youtube a v poho...akorat jsem to potom hned nestaroval,ale jen protocil bez svicky valec...kdybych spletl horni uvrat..a pokud nemas merky,tak staci pouzit ocelovou pasku a vyfukovej nechat trochu volnejsi
Naposledy editováno 28.12.2015 18:53:17
Naposledy editováno 28.12.2015 18:53:17
Já měl minulý rok taky tu čtyřkolu od známého, akorát 125ku. Měl jsem dosti podobný problém (jeden z několika ) Taky házela jiskru, měla kompresi a benzín tam prskal a i přes to nestartovala. Zkusil jsem novou svíčku, nepomohlo. Pak jsem začal číst fóra a zjistil, že byla proražená indukční cívka. Pak odešlo i magneto, protože se tam povolil šroubek a dotkl se tam nějak kontaktů, takže shořela elektrika. Takže pokud to nebudou ty ventily, zaměřil bych se hlavně na indukční cívku (cca 250Kč), pak magneto (kolem 800kč) a CDI (300kč). Já měl bohužel na ten stroj smůlu a nebyly to jenom uvedené díly, z ničehonic mi shořelo i čidlo zařazené rychlosti a roztavilo veškeré dráty, takže jsem musel dělat novou elektriku a když už všechno fungovalo, tak odpadl drátek z LEDky na neutral a doslova zapálil všechny kabely. Byla to docela sranda, jak to doutnalo vedle plastové nádrže To bylo naposled, co jsem na ní jel, pak letěla z baráku O problémech s hladinou plováku v karburátoru ani nemluvě, to jsem řešil několika opravnými sadami na karburátor
1 reakcí na tento příspěvek Oprava číny 110 4T
tak jsem se na to dneska podíval a bohužel s nulovým výsledkem. Zapalování přesně na ryskách jak má být, ventily nastavené i když to ani nebylo třeba. Karbec vyčištěný, svíčka pálí jak vzteklá, benzín tam jde. Ale prostě nic ani ťuk. Jiskřička naděje svitla když jsem stříkl benzín do sání, tak to blaflo, ale tím to skončilo a po druhé už se ani to nepovedlo. Takže už opravdu nevím co s tím a hlavně ani nemám kdy si s tím lámat hlavu. Tak ještě jednou kdyby někdo věděl o někom z okolí Ostravy kdo se zabývá těmito samohyby, tak dejte kontakt. A jinak díky všem za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava číny 110 4T
chose78> A seš si jistej že nemáš střiženej klínek na klice - na rotoru magneta? Rozvody seděj na ryskách?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava číny 110 4T
dave-lister> jo rysky sedí to jsem taky kontroloval.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava číny 110 4T
Když ten motor vyndáš a pošleš mi ho, tak ti ho seřídím a nastavím, mám na to i stolici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava číny 110 4T
chose78> Má to automatický sytič? Tady je návod na jeho kontrolu. Kontrola automatického sytiče
1 reakcí na tento příspěvek Oprava číny 110 4T
Zkus pana Kubančíka, je taky z Petřvaldu. Já měl u něho číňského čopra a opravil za chvíli to, s čím si nikdo nevěděl rady. Je to extra-shoping.cz
Spíš lék na rakouský keply myslíš
Svíčka může dávat jiskru ale ve válci pod tlakem už pak ne, zkus dát jinou. Taky projdi elektriku, jesli někde neprobíjí do rámu přes odřenou bužírku a taky mrkni na kolínko sání, jesli nebere u těsnění falešnej vzduch. A máš tam čerstvej benzín doufám
Svíčka může dávat jiskru ale ve válci pod tlakem už pak ne, zkus dát jinou. Taky projdi elektriku, jesli někde neprobíjí do rámu přes odřenou bužírku a taky mrkni na kolínko sání, jesli nebere u těsnění falešnej vzduch. A máš tam čerstvej benzín doufám
1 reakcí na tento příspěvek Oprava číny 110 4T
kasli na rady od lidi co chinu ani nevideli...kdyz zajedes se sundanym motorem(nebo posles postou) ke kovboy,tak ma tolik dilu na motory,ze ti presne rekne cim to je...a nemusis pak ani shanet dil....je uz ted jasne ze zrada bude v elektrice,takze idealni by bylo poslat motor i s elektrikou....pokud ale sezenes nekoho kdo prijede k tobe...tak ti to usetri dost namahy
ps:u chinskejch stroju plati,ze motor je z celeho stroje nejkvalitnejsi dil.Elektrika bejva delana dost bidne,je to dane praci fuseru co to zde sestavujou a nekvalitou dratu,spoju a halabala kryti proti desti...vzhledem k tomu ze mas 4kolku tak ti zkorodovaly asi spoje a i kdyz jiskru dava,tak pod tlakem je nedostatecna
Naposledy editováno 03.01.2016 18:23:47
ps:u chinskejch stroju plati,ze motor je z celeho stroje nejkvalitnejsi dil.Elektrika bejva delana dost bidne,je to dane praci fuseru co to zde sestavujou a nekvalitou dratu,spoju a halabala kryti proti desti...vzhledem k tomu ze mas 4kolku tak ti zkorodovaly asi spoje a i kdyz jiskru dava,tak pod tlakem je nedostatecna
Naposledy editováno 03.01.2016 18:23:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.