Kdiš je studenej tak chytá na poprví ale jak se trochu ohřeje tak na nakopávačku nechytme ani kdibych se posral ale na roztlačení chytne na škytnutí. Nemáte někdo skušenosti co by to mohlo být.nebo kontakt na někoho kdo by to spravyl ve vokolí Úval.předem děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501
skillmarek píše: Filtr by mněl Bejt údajně novej a jaký má na startování vliv filtr ???ale skusim ho vyčistit a rovnou se podívám na svíčku ventily by mněli být taky nastavený.a čím se štoluje bohatost směsi???
zasranej filtr zvetsi podtlak v sani, tim si karbec nasaje vic benzinu = bohatsi smes
hele sorry, ale nevedet nic o ladeni karbce a koupit si stary ostry enduro neni uplne chytrej napad - zkus pohledat manual na netu, bejva tam ladeni karbce popsany....
Naposledy editováno 28.05.2015 11:24:21
Nejlíp sehnat někoho, kdo ti zkontroluje stav, osazení, ... karburátoru ... po ohřátí se v motoru mění díky tepelný roztažnosti vůle ... může být nižší komprese - proto ventily atd. ... zkušený mechanik ti poví víc. Svíčka je základ, tak ji vyměň. Ve 450 jezdím Brisk BR12YC-9 asi za 6 pětek nebo "racing" Brisk s kruhovým jiskřištěm. Obě fungují 1A .
Vzducháč stačí přemazat a už máš velký problém.
Na kecy "by prej mělo bejt" se vykašli.
Nějaký manuály ke stažení
Podle reputace, kterou Berg má, by to mělo být x let po smrti. Tak buď vůbec rád, že to chytá aspoň studený
E: Projdi si už založený témata 501
Naposledy editováno 28.05.2015 12:55:10
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 501
skillmarek píše: Tet ses chytrej ale dis si začínal tak si určitě věděl všechno.to že ti někdo řekne že motorka RV:2000 a mněla by Bejt po smrti svědčí že si akorát zmlsanej kreten kterej dělá chytrýho kdiš máš novou.
kdyz jsem zacinal musel jsem si vse vyzkouset, neco o tom precist atd.
ty kdyz zacinas tak napises na net jen "nejede, co s tim?" kdyz ti lidi poradi, ze mas nastavit bohatost, tak napises "co to je, jak se to dela?"
trosku rozdilny pristupy a trosku rozdilny vysledky... nikoho z tech co to umi nebude bavit ti psat jeden krok po druhym jako uplnymu laikovi....
ostry enduro z roku 2000 uz v podstate po smrti je, leda ze by predchozi majitele dopravali tomu stroji nadstandardni servis - coz z tvrzeni predchoziho majitele "tepla nechyta" zrovna nevypada....
mam doma husku te410 ze stejneho roku a vim co to bylo za trapeni nez zacla startovat na slapnuti....
Naposledy editováno 28.05.2015 14:11:07
Abych tě uklidnil, jezdím Berga rok 04-08 splácaninu - prakticky následník tvé 501. Začínal jsem s endurem KLX r.v. 1995 ... vím, co je to starat se o starý krám ... před tím samo fichtl, čz175, Panelka, MZ, ...
A ten můj krumpl je právě po smrti a čeká na reinkarnaci
E: stačí mít špatnou vůli na lanku plynu a nenastartuješ. Je to tisíc x tisíc možných příčin a stáří + opotřebení díky tomu (šoupě v karburátoru ...) je jedna z nich.
Učit se opravařinu na 4T bez základů je velký sousto, potřebuješ k tomu víc než jen klávesnici kompu. Odraz se od pokory, vytrvalosti, trpělivosti, ... evidentně ti z toho dost chybí. No a potom si rozhoď nějaký jednodušší motor a pokračuj dál ... nebo ten servis
Naposledy editováno 28.05.2015 14:24:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 | Jirka010 | 0 | 7.4.2024 v 15:08 Jirka010 |
Husaberg fe 501 homologační štítek Husaberg FE 501 | tomf12 | 9 | 16.2.2021 v 15:07 Folby |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Poškozený Nikasil Husaberg FE 501 | Anti | 29 | 5.4.2020 v 22:58 Mirek12 |
Husaberg fe501 2003 servisní manuál Husaberg FE 501 | Benjos | 1 | 15.12.2019 v 16:02 Kohlstein |