má už někdo zkušenosti se silnější Radonnkou - Gas Gas TXT Randonne 200? Nebo osobní dojmy?
Přijde mi za velice zajímavou cenu
1 reakcí na tento příspěvek Radonne 200
ten vzducháč je původně z yamahy ybr, nakitovanej na 180ccm a možná z číny. Zajímalo by mě jak vážné jsou teď ty finanční problémy továrny, pozastavení výroby.
Naposledy editováno 13.03.2015 10:46:47
2 reakcí na tento příspěvek Radonne 200
pětikvalt.
cena mně osobně zas tak extra nepřipadá za to, co dostaneš - nenastavitelnej podvozek Olé, jednomísto (vím, že pro určení motorky to asi není podstatná chyba).
když koukneš na konkurenci, tak třeba Beta Alp nebo Urban jsou dvoumístný, mají motory se šestikvaltem, větší nádrže a dražší jsou jen o málo. AJP ti za stejnou cenu dá taky mnohem víc techniky.
Randonné je fakt pro někoho, kdo chce nenáročnou trialku (trialovej rám je asi největší deviza Gase) a nehledá v ní nic univerzálního.
btw - za tu cenu je snad lepší koupit normální jetej trial + čínský endurko 125cc ,-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radonne 200
bledemon píše: tady je další test z motorbiku http://www.gasgasmo...index.php?page=press
ten vzducháč je původně z yamahy ybr, nakitovanej na 180ccm a možná z číny. Zajímalo by mě jak vážné jsou teď ty finanční problémy továrny, pozastavení výroby.
Díky, pěkný test, tedy pějí tam jenom chválu (až podezřele )
Naposledy editováno 13.03.2015 11:45:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radonne 200
callowsick píše: ahoj, je to vzducháč Yamaha (YBR, XT). vychází z 125cc a pro verzi 200cc je jen zvětšený válec.
pětikvalt.
cena mně osobně zas tak extra nepřipadá za to, co dostaneš - nenastavitelnej podvozek Olé, jednomísto (vím, že pro určení motorky to asi není podstatná chyba).
když koukneš na konkurenci, tak třeba Beta Alp nebo Urban jsou dvoumístný, mají motory se šestikvaltem, větší nádrže a dražší jsou jen o málo. AJP ti za stejnou cenu dá taky mnohem víc techniky.
Randonné je fakt pro někoho, kdo chce nenáročnou trialku (trialovej rám je asi největší deviza Gase) a nehledá v ní nic univerzálního.
btw - za tu cenu je snad lepší koupit normální jetej trial + čínský endurko 125cc ,-)
Ahoj, díky za názor. Zatím abych pravdu řekl první negativní, ale asi moc zkušeností ještě nebude. Právě nenáročná trialka na poznání co to vlastně "trial" a "enduro" je pro mě zajímavá skupina. Čínské enduro 125ccm bych opravdu nechtěl, případně dvě motorky k mé stávající taky určitě ne
(taky by se mohlo hodit, jestli si motor zachoval vyvažovací hřídel svého dárce, i když ani bety bez něj moc nevibrujou)
a ještě testy betek ze slovenska, ať to máš kompletní http://motoride.sk/?R=testy&S=beta
Naposledy editováno 13.03.2015 12:07:30
1 reakcí na tento příspěvek Radonne 200
Ja na randonku nedam dopustit, a dvaca mi bohate staci. V terenu me utaha i to behem chvile. Ale kazdy podle sveho vkusu. Jak pisou ostatni, dvojkilo ma jen vetsi valec, takze to neni problem kdyykoli prestavet. Ale jak rikam, pocitil sem uz mockrat touhu umet lip jezdit a furt se nevalet drzkou v zemi, ale nikdy touhu aby to vic jelo ....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|