paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Náporové sání Kuryakyn.
21.12.2014 v 01:07
Zdravím,potřeboval bych poradit od hlavně majitelů Dragstáru 1100,jestli má někdo náporák vzduchu od Kuryakynu.Chci jej pořídit,ale zajímalo by mne jestli je nějak složitá instalace s nějakými nutnými úpravami a nutnost vyštelování karbecu,přetryskování,nebo nutnosti pořízení Dynojetu.Lítá mi to s laďáky od Leo Vince výborně,tak abych to nějak zásadně neovlivnil k horšímu.Popř.bych byl rád i za info po instalaci ohledně změny výkonu,nebo spotřeby,ale to jen tak pro info,co od toho mohu čekat.Díky.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 02:23 | Nahoru | #1
čuraku je tu toho mraky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 08:36 | Nahoru | #2

--tomas-- píše: čuraku je tu toho mraky



Šlo by to i bez toho ČURÁKA! A běž se uklidnit!

A když už požíváš háčky, tak používej i čárky!

Naposledy editováno 21.12.2014 08:38:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 09:28 | Nahoru | #3
Jiří78> No řekl bych že --tomas-- je příkladný obrázek naší nové generace . Co dodat když i dítě ze školky slyší v radiu našeho nejvyššího a nejmoudřejšího jak mluví svoje h.vna.

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 09:49 | Nahoru | #4
kott> od kdy deti ze skolky poslouchaji cesky rozhlas?

Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 09:51 | Nahoru | #5
Určitě to bude chtít doladit, půjde tam větší množství luftu tak aby jsi to neměl chudý...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 10:02 | Nahoru | #6
--tomas--> Díky Ti za plnohodnotnou a vyčerpávající odpověď,takovou odbornost a znalosti v Tvém věku dnes člověk jen tak nevidí.Pokud ho máš přiměřeně tak dlouhého,kolik sám měříš(190 cm),jsi šťastný člověk,a jistě o něco málo tím pádem větší Č....,než jsem já.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 12:06 | Nahoru | #7
Doctor1> jak píše dewwil, měl by si s tím skočit po montáži aspoň na brzdu aby si viděl jestli to neni chudý nebo bohatý.Instalace je sranda.Cena hyperchargeru je ale s případným dolaďováním na zblití.Chtěl by si ho na plocho jako je originál filtr nebo s kolenem vodorovně?Ten mi přijde vzhledově efektnější ale nevejde se vedle toho každýmu noha









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 13:28 | Nahoru | #8
Doctor1: Co má být výsledkem, kromě vzhledu?

Upřímně - na výkonu ani krouťáku nic viditelného nezískáš. Pokud budeš mít kit přímo na Draga, pojede ti to bez problémů i bez odbrždění. Navíc, nevím jestli někdo v okolí umí odbrzdit v podstatě náporové sání - chce to foukat vzduch pod tlakem a to se staticky simuluje dost blbě.

Nějakého kritického ochuzení bych se nabál, právě naopak. V nízkých otáčkách je klapka přivřená, takže směs chudá nebude. A ve vysokých točkách a rychlostech zas tak často jezdit nebudeš. Namontuj to, najezdi pár set km a když to nebude střílet a nebudou bílé svíčky, nechej to tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 13:30 | Nahoru | #9
Bimbo-ze-Žižkova> Díky,líbí se mi jak je na obr.č.2,tedy ve svislé poloze,dá se u toho použít stávající papírová vložka,nebo se musí dát KN?Projeví se po instalaci nějaká změna na průběhu motoru,event.spotřeby?Jinak cena tady je fakt celkem vysoká,ale když už mám de facto celou moto v Kuryakynu co šlo sehnat po světě,tak to už mně nezabije.A objednával bych to případně ze států.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 13:34 | Nahoru | #10
1100Virago> Čest Davčo,právě,že získat tím nechci vůbec nic,kromě toho vzhledu,líbí se mi jak ty klapky tak samy od sebe pochodují.

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 13:49 | Nahoru | #11
Doctor1> v tom je KN vložka,to by mělo být součástí kitu

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 13:55 | Nahoru | #12
Na XV1600 mám kompletní kit Pro-R, tedy včetně přetryskování karburátoru. Nejdříve jsem měl sání naplocho, nárůst výkonu byl rozhodně znatelný (současně šly ale i výfuky). Krokem dopředu v mém případě bylo následné pořízení nástavce a vysunutí sání ven (obr.1) - ve vyšších rychlostech je motorka mnohem živější, to náporové sání pak dává smysl.
Výfuky mám V&H Short Shots.
Spotřeba zůstala stejná, kolem 5,5l/100.

Na brzdě jsem to neměl, ale možná to jednou udělám. Každopádně jízda na "běžném" XV je pro mě utrpení, proti té mé lokomotivě to jsou líné mrchy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 14:14 | Nahoru | #13
PetrXX>Díky,obr.se jaksi nenačetl,jinak právě nerad bych hrabal nějak do karbecu,výfuky mám Silver tail,tam bych taky asi problém neviděl,ten nástavec jde někde origo sehnat?Vysunuté více do strany by se mi líbilo více.Jinak trochu toho výkonu navíc by určitě neškodilo,kór při váze mého Bédy 350 kg,dle váhy ve sběrně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 14:41 | Nahoru | #14
D

Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 16:08 | Nahoru | #15
ppll> Tak teď už jsem z toho úplně jelen.Mám vybrán jeden ze dvou vzhledově trochu odlišných typů,měl by tam být i kit na přetryskování,ale o řešení tlaků tam není nikde ani slovo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 16:33 | Nahoru | #16
D

Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 20:02 | Nahoru | #17
ppll> u prvniho obrazku je videt propojovaci hadicka na odvetrani ovladani soupete.Je videt hned pod tim hyperchargerem.On odsroubuje dva imbus sroubky 6ky, povoli sponu co spojuje airbox s panvickou a stahne celou tu vec dolu.Zezadu vytahne prave tuhle hadicku a do ty pichne tu z Hyper.
Dochtore Petr myslel nastavec prave to koleno co je videt na prvni fotce

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 20:04 | Nahoru | #18
Doctor1> udelej si na konce vyfuku klapky jako maji nektery US tahace a nemusis davat Hypercharger.Nekde na YT je i video

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 20:22 | Nahoru | #19

Doctor1 píše: PetrXX>Díky,obr.se jaksi nenačetl,jinak právě nerad bych hrabal nějak do karbecu,výfuky mám Silver tail,tam bych taky asi problém neviděl,ten nástavec jde někde origo sehnat?Vysunuté více do strany by se mi líbilo více.Jinak trochu toho výkonu navíc by určitě neškodilo,kór při váze mého Bédy 350 kg,dle váhy ve sběrně.



Originál určitě seženeš, stačí googlit hypercharger adapter pipe, co jsem se zběžně díval, tak to nabízí custom firmy v Německu, u nás bych se nebál oslovit třeba Erika Zemana z EZC.
Vím, že maestro Kloboučník je na zakázku vyráběl známému na jeho Intrudera 1400, dva kusy (levy & pravý) přišly na 14 tisíc tuším.

Netuším, co to udělá u tvé motorky, ale u Wilda to je rozdíl opravdu mohutný. Zkoušel jsem pár sériovek a proti té mé to opravdu nejede.

Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 20:38 | Nahoru | #20
Thunderbike dováží sem od nich Erik, Petr předbíhá

Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 22:18 | Nahoru | #21
Zatím díky moc chlapi,zima dlouhá,tak snad to dobře dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 22:20 | Nahoru | #22
.

Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

21.12.2014 v 22:33 | Nahoru | #23
U hyperchargeru platí, že jeho účinnost roste s "nadčtvercovostí" motoru. Čím větší zdvihy proti vrtání, tím lepší účinek. Proto je u dlouhozdvihového Wildstaru nebo Intrudera ten rozdíl ve vyšších otáčkách tak citelný, ale podčtvercový Dragstar nemá s plněním takový deficit a tím pádem se hypercharger tak moc neprojeví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 01:28 | Nahoru | #24
-

Naposledy editováno 11.05.2015 13:26:57

Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 05:42 | Nahoru | #25
Dík za téma. O tom samém uvažuju pro svoji VTX.

1 reakcí na tento příspěvek Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 08:58 | Nahoru | #26
Ja bych jen podotknul,ze oznaceni "naporove sani"je hodne nadnesene.Co jsem mel v pazourech,tak na druhe strane vstupu naporoveho vzduchu je podlouhly otvor takze pretlak v sani se nekona.Pokud by se totiz konal, musel by byt upraven i karb na tento pretlak,neb jak je znamo sani paliva z trysky umoznuje pouze podtlak.Dle meho nazoru nadherna,predrazena hracicka.Jedinym prinosem muze byt pouze propustnejsi filtr,samozrejme dalsi obrovske plus je jak se klapky otviraji s pridavanim plynu,no neee?

(reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 09:34 | Nahoru | #27

1100Virago píše: U hyperchargeru platí, že jeho účinnost roste s "nadčtvercovostí" motoru. Čím větší zdvihy proti vrtání, tím lepší účinek. Proto je u dlouhozdvihového Wildstaru nebo Intrudera ten rozdíl ve vyšších otáčkách tak citelný, ale podčtvercový Dragstar nemá s plněním takový deficit a tím pádem se hypercharger tak moc neprojeví.



Zajímavé a IHMO rozumné vysvětlení, to by dávalo smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 13:38 | Nahoru | #28
kubosh> Poslední větu potvrzuji - je to jen estetická záležitost, náporový efekt se nekoná.
Vlastní zkušenost z RS 1700 je taková, že proti origo sání má propustnější KN filtr - takže bez odladění to moc nejde a po mojí zkušenosti to není nic moc ani s origo karb. kitem - každá motorka je trochu jiná, takže stejně ladit.Pak je výkon proti sérii lepší, ale jen díky KN filtru.
Velká nevýhoda je, že filtr je dost malý a rychle se ucpává bordelem - hrst hmyzu na filtru po každé jízdě, to byl hlavní důvod proč jsem to oddělal a dal namísto toho velký KN filtr (BAK)- po odladění ještě lepší výkon a i vzhled je dobrý.
Jo a taky to suprově zavazí pravému kolenu, takže sedíš s pravou nohou vytočenou do strany a máš krásný pocit tak velkého motoru, že se na něj ani nevejdeš
Neumím si představit, jak bych na tom seděl, kdyby to bylo daný vodorovně.
Leží mi to někde ve skříni, klidně to i nechám za pár Kč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

22.12.2014 v 21:13 | Nahoru | #29

ppll: Tomu nerozumím,proč má mít takový vliv střední pístová rychlost?...


Přiznám se, že přesné fyzikální důvody nevím, to jsem se před pár lety dočetl na jednom diskusním fóru v angličtině. Nejde o střední pístovou rychlost (ta může být klidně vyšší i u podčtvercových motorů), ale souvisí to nějak s problematikou plnění válců při velkém objemu a zdvihu na válec. Příčiny si nepamatuju, ale ten závěr, potvrzený více přispěvateli, mi v hlavě nějak zůstal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Náporové sání Kuryakyn.

23.12.2014 v 00:48 | Nahoru | #30
S

Naposledy editováno 11.05.2015 13:27:16
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 3.6.2024 v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist