Našel jsem si motorku, co má v TP 25kW a v originále 52kW.
Vím, že to s novým řidičákem A2 nemohu řídit.
Moje otázka tedy zní: Dá se normálně dojet do autorizovaného servisu a říct, že to chci seškrtit sadou alphatechnik na 35kW místo "původních" 25kW, ikdyž tam už sada není montovaná, ale přesto je to napsané v TP?
Konrétně jde o Suzuki SV650S
Díky moc za rady
Edit: Úprava v textu
Naposledy editováno 07.10.2014 21:36:59
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
Ked má motorka 25kW tak v tom nevidím problém, aj keby to bolo v poznámkach že to je uškrtené z pôvodných 51kW či kolko to má, za dalšie to tam nemusí byť ani uvedené a môže to mať zapísaných rovno 25kW
A pro tazatele, problém to nebude, je to to samé, jako když máš v TP 25 kW, ale sadu nemáš a chceš do TP původní výkon. Stačí jim zaplatit za konkrétní věc a vše je legální v rámci jejich nabídky a platného zákona.
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
Ivan-K> to víš, máme dobré představitele, kteří umí napsat zákon tak, že potom se musí ještě rozhodnout, jak je vlastně myšlený
Naposledy editováno 08.10.2014 09:14:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
(4) Do skupiny motorových vozidiel A2 patria dvojkolesové motorové vozidlá bez postranného vozíka alebo s postranným vozíkom vybavené motorom s výkonom nepresahujúcim 35 kW, s pomerom výkon/najväčšia prípustná celková hmotnosť nepresahujúcim 0,2 kW/kg, ktoré nie sú odvodené od vozidla s viac ako dvojnásobkom ich výkonu .
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
1 reakcí na tento příspěvek V TP 25kW jinak plně otevřená SV650S
Teoretický príklad : máme sériové SV650 53kW, ktoré s vodičákom A2 nemožno jazdiť, potom máme to isté SV650 uškrtené po novom na 35kW na ktorom jazdiť môžem a do tretice to isté SV650 uškrtené po starom, ale iba na 25kW na ktorom znovu jazdiť nesmiem lebo neviem prečo
Toť dva týždne dozadu som zváral podsedadlový rám kamošovi na R6, nedalo mu prednosť auto tak to trochu obrúsil, odlomil držiak stupačky.
Vodičák má len do 35kW, jeho R6 má v TP 25kW, policajti prišli, zdokumentovali a nevznikol žiaden problém a to má sériová R6 viac ako 70kW
Naposledy editováno 08.10.2014 13:27:01
Trebárs seriová SV650S prvej generácie má uvedený výkonnostný pomer 0,13kW/kg z toho vyplýva že uškrtená 25kW verzia ho má len 0,06kW/kg
Ten kamoš čo má R6 má v TP zapísaných priamo v kolonke 25kW, teda jeho motorka je plne legálna a môže na nej smelo jazdiť, žiaden doplnujúci úradný záznam o zmene výkonu z "XY kW" na 25kW
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |