Situace je taková že mašina chytne na první ťuknutí ať je studená nebo teplá, líta naprosto v pohodě, táhne krásně ale hlavní zádrhel je při jízdě v nízkejch otáčkách.
Jakmile jedu někde pomaleji na 1-2-3 a držim motor pod 3 tisíce ot. tak se dusí jako blázem, jakmile se ručička otáčkoměru přehoupne přes tři tisíce tak mašina vyletí a jede normálně.
Obvzlášť na popojíždění v kolonách a po městě je to fakt suprová věc, člověk chce plynule odjet z křižovtky ale motorka se jen sune a najednou vypálí. Někdy je to lepší, někdy se to zhorší ... co na to má vliv to jsem nebyl schopnej vypozorovat.
Co bylo děláno/kontrolováno:
- minulej týden byly dělaný komplet karburátory od vyčištění po seřízení - ty bych tak vyloučil
- jsou daný nový svíčky
- filtr je zkontrolovanej a čistej
- mašina nežere olej, nekouří, voda nemizí - motor je OK
Tonoucí se stébla chytá aneb poslední co mě napadá ...
- úděsně se lepí spojka - mohlo by to mít nějakej vliv?
- pokud jede studená mašina na sytič tak otáčky drží někde pod 2. tis ot/min - zdá se mi jako by se sytič neotvíral úplně ?
- jsou pomačkaný oba svody - promáčklý tak zhruba do čtvrtky obvodu
To je vše co mě napadá ...
V čem by mohl být zakopaný pes?
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nežádoucí "turboefekt"
karf píše: máš prasklý pružiny nad membránama v karburátoru nebo máš ty membrány protržený
To mě taky napadlo, to je snad nejhorší varianta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nežádoucí "turboefekt"
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
Stačí se podívat tady.
Vyzkoušeno na Transalpovi a na Africe.
http://www.librane.de/
2 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
dakarista píše: Jen technicka vsuvka, je vubec ten dvouvalec schopnej fungovat pod 3000ot? Prijde mi ze to asi bude tim
celkem i jo. tady jde spíš o to, že normálně v nízkejch jen cuká ale jede plynule. kdežto když ti třeba v servisu při kompletaci jednu z těch pružin zmrší (je potřeba jí pohlídat, když to sesazuješ) tak se to pak chová tak, že to na plyn reaguje se zpožděním, nejede to, cuká to a jeví se to právě jako ten turboefekt
S vyjímkou chopperů mají motorky vysokootáčkové motory, pod 3000ot akorát zbytečně trápiš motorku i sebe.
dakarista píše: Jen technicka vsuvka, je vubec ten dvouvalec schopnej fungovat pod 3000ot? Prijde mi ze to asi bude tim
Ano, ale jen fungovat. To, že se dusí se ani nedivím, 3k je tak na dojíždění, "ale hlavně proboha po mě nic nechtěj". Celkem si nedovedu představit, kde tak může s těmato otáčkama dokonce na trojku (!) jezdit, snad max v obytných zonach nebo třicítkách.
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
pravdu mají kolegové v tom,že dvouválec a tuplem takhle malej pod 3tis.otáček se jen trápí....
Nicméně ta motorka by měla jít na brzdu,tam přijdou na všechno. Jestli je to napadený kutilem a je tam kdovíjakej vejfuk a kdovíjaký sání a nikdo to nikdy nedal pořádně dohromady-mohl by to rychle odskákat motor....
Jak vypadaj svíčky?
Naposledy editováno 26.09.2014 14:06:10
dalila píše: Ahoj,
pravdu mají kolegové v tom,že dvouválec a tuplem takhle malej pod 3tis.otáček se jen trápí....
Nicméně ta motorka by měla jít na brzdu,tam přijdou na všechno. Jestli je to napadený kutilem a je tam kdovíjakej vejfuk a kdovíjaký sání a nikdo to nikdy nedal pořádně dohromady-mohl by to rychle odskákat motor....
Jak vypadaj svíčky?
Napadený kutilem to není, filtr je tam origo a vejfuk je proti vykuchanýmu originálu co tam kdysi bejval celkem umírněnej. Bylo to na něj seřizovaný. Před seřízenim minulej týden byly svíčky černý jak uhel, teď nevim. Dostanu to do servisu až v úterý.
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
Prvni varianta reseni je rozebrat karbec, zkontrolovat pruziny, membrany a udelat synchronizaci.Potom si vzit hrst nejlip novych svicek, zajet nekam na kidnou silnica a zacit eperimentovat s airboxem a vyfukem - vzdy zkontrolovat svicky {bile[chude]/cern[bohate]/cihlove[slavaaa! je to O.K.] - a ztravit na tom vikend.
Ta druha varianta je sice za par zlataku, ale se slusnym mechanikem na brzde VZDY se zarucenym vysledkem!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nežádoucí "turboefekt"
karf píše: Co v tom pořád hledáte za vědu? Stačí zvednout sedlo, povolit jeden šroub nádrže, zvednout ji. Tím máš přístup ke karburátorům. Povolíš tři šroubky víčka a vyskočí na tebe pružina.
Cela vec je o tom, ze ten PatoMat NEVI jak dal! Nastavit volnobehy, zesynchronizovat kaerburace, po napadeni kutilem domacim [auor vlakna???] to je ve strednich otackach at chude nebo bohate.....
Tady je asi jedina cesta ta brzda!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 | Bodlin | 2 | 30.8.2024 v 05:22 Bodlin |
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 | dzouunas | 5 | 17.7.2024 v 00:17 dzouunas |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |