Všichni řeší startér ,intervaly, hmotnost a cenu....
Tak prosím zde ho máte adepta....Sice jen 250ccm ale zato lehká 118kg a je to Suzuki kvalita dobrá odměnou je TP a elekt. startér .....V neposlední řadě cena a i s dohodou!!!
Už tam je celkem dlouho , koho a co odrazuje? Já mít škváru JEDU!!!!!
(jo a celý je to schodný s DR350 o díly nouze nebude)
DR 250
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
Tohle to dorovná váhou,startérem a cenou...
Pokud se nepletu ty DR 350 se startérem jsou těžky a výkon přiškrcen-myšleno spíše jako silniční endurko (velký km nájezd , intervaly takže výkon dolu...)
Kamarád ho má na servise už rok (on jí opravuje pro zákazníka) a od 350 se toho bohužel liší hodně. Většina věcí, co se na tak starém stroji už bohužel sere i únavou... nedá se rozumně sehnat nic specifického.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
ja1 píše: děláš mu reklamu ? je to stará vrána a budeš se divit,když některé věci už nemají ani v japonsku,protože se již 22let nevyrábí. vše budeš řešit samodoma
Asi tak!
Navíc poměr ceny motorky vs. cena origo dílů je už dávno v neprospěch kvalitně provedených oprav origo díly a smrdí to spoustou "domo" zbastlenin, který si už přivezeš domů k řešení (jen spekulace, ale 90% takovýhle strojů to tak prostě má....)
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
"výkon sem já osobně neměřil 22kw je psano v originalnim technickem prukaze. Motto ma vyhodu že motor ma ještě velkou rezervu, dá se vklidu aniž byste poškodil motor udelat vybrus až na 400 ccm. ! :) "
je to možné?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
zdroj tunění a náhr, dílů / servis
KubaLC8- psal jsem v úvodu
Barney-líší se pouze části v motoru ohledně objemu 250ccm
mm-art-airbrush - nevím co přesně schání ,ale motogelnar mají vše vypadá a ebay apod....
ja1-reklamu nedělám , nevím jak v suzuki ale nám v Hondě objednavají věci na motorky z 60/70let ....
Dave81- motorky typu XR 250 taky jezdí dost kluků a neknučí...Díly na to jsou , jen nespekulovat a ověřit si zdroje...
sered- proč do sekce bazar... Když to neprodávám já a pouze mě zajímá kdo si jí odveze a radím tím kvukum co schání levné/lehké/nenáročné endurko
spacy - ano při záměně vrchu motoru lze objem +++ více na odkazu
Dolph-cz- 22kw má odpověděl ti Fidel1994 objem lze upravit
né na stavajícím vršku...
Fidel1994- dík
JINAK TO BYLO MYŠLENO PRO KLUKA KTERÝ ZAČÍNÁ A NEMÁ LOVE NA XR 400 ČI DRZ400...
a chce lehkou,trochu výkonou,motorku na vyblbnutí....
Pravda je , a to přiznávám (dávám vám za pravdu), že se může přihodit něco s motorem a člověk do toho utopí stejně prašulí jako kdyby koupil rovnou XR...Tich nervů si ušetří , ale zase se něco naučí
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
Stupeň 1.-odškrcení motoru - Německé modely měly výkon seškrcený na 27 PS,na víčku šoupátka je namontován doraz, který brání plnému otevření šoupátka. Odstraněním dorazu získáme 3 PS prakticky bez nákladů.Další levné "koně" získáme odstraněním gumové vložky na vstupu vzduchu do krabice filtru a zároveň výměnou hlavní trysky za č.135.Motor se lépe plní.
Stupeň 2.-obsah 385 ccm - Montujeme píst Wiseco pr.83 mm.
Výbrus válce se provádí do původní vložky válce. Se zvýšením obsahu se zvyšuje i kompresní poměr. Pro rovnoměrnější přestup tepla z hlavy do válce doporučujeme upravit původní plechové těsnění hlavy. Na demontované hlavě upravujeme výrobní nepřesnosti ve slícování kanálů a sedel ventilů event. frézujeme příliš široká ventilová sedla na šířku 1,0 mm. Tryskování karburátoru BST 33 upravujeme - voln.tryska 42,5 ,hlavní tryska 135 ,event. zvedáme jehlu šoupátka. Lepšímu průběhu výkonu napomáhá jakýkoliv "otevřený"výfuk a zvětšení vstupního otvoru do krabice vzduchového filtru.
pístní sada Wiseco cena 3.950,- Kč
Stupeň 3.-obsah 385 ccm - Úprava motoru je stejná jako ve stupni 2.Ostřejší reakci motoru na přidání plynu i vyšší max. výkon přináší montáž karburátoru TM 33 z "ostrého" modelu, příp. TM 36 Tryskování karburátoru je komplikovanější a je třeba postupovat individuálně. Nerezové koleno výfuku ABP s větším průměrem napomáhá průběhu výkonu a snižuje tepelné namáhání motoru.
karb.Mikuni TM 36 3690kč
Stupeň 4.-obsah 445 ccm- Montujeme píst Wiseco pr.89 mm do nově vyrobené vložky válce. Úprava má smysl pouze se současným použitím karburátoru min.pr.36 mm např. Mikuni TM 36 nebo Del Orto 36 (z Husqvarny TE 350) a kvalitně vyrobeného "otevřeného" výfuku s kolenem ABP. Na hranici svých rezerv se dostává spojka,výměna lamel je obvykle nutná.
koleno výfuku ABP cena 2.950,-Kč
Pro všechny úpravy motoru platí : Po výbrusu válce je nutný šetrný záběh min.300 - 500 km. Pro záběh použijte obyčejný minerální olej s výměnou po 1000 km. Nadále doporučujeme používat technosyntetické oleje s viskozitou 15W50 např. Motul 5100 (510,- Kč/2 l) nebo Denicol Pro 2000 (428,-Kč/2 l). Přísady pro zlepšení mazání např.Militec aplikujte až po záběhu. Tryskování karburátorů nastavujte raději na bohatší směs. Chudá směs nebezpečně zvyšuje teplotu motoru. Interval výměny oleje zkraťte na 3000 km.
o tom,jestli to lze předělat na 400ccm se nepřu,reagoval jsem na příspěvek od spejsyho,kde mu asi ty píšeš,že se tam dá udělat výbrus na 400ccm.pod slovem výbrus se uvádí úprava,kdy se prostě válec vybrousí na větší průměr.pokud se upravuje jinak,dává se jiná vložka a pod,tak už to není výbrus..
"výkon sem já osobně neměřil 22kw je psano v originalnim technickem prukaze. Motto ma vyhodu že motor ma ještě velkou rezervu, dá se vklidu aniž byste poškodil motor udelat vybrus až na 400 ccm. ! :) "
1 reakcí na tento příspěvek Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
srsen600 píše: Hlavně nepiště , že raději 350ccm ---- objem ničím nenahradíš....
Tohle to dorovná váhou,startérem a cenou...
Pokud se nepletu ty DR 350 se startérem jsou těžky a výkon přiškrcen-myšleno spíše jako silniční endurko (velký km nájezd , intervaly takže výkon dolu...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo ho odveze? Lehké endurko s el. start.
Však endurka od AJP jejich výkon PR4 240(motor vzduch 233ccm) má 14,7 Kw.....
Motka má dobré výsledky v soutěžích!!!! A její vodníková sestra 250 si vede ještě lépe a ta má výkon 20kw stejně jako Gas Gas Cami.
Ono to zase až tak moc o výkonu není....Pokud se někam neškrábeš, a to je stejnak otázka rukou a pneu....
Jezdil jsem na DRZ 400E a zažil jsem si své...
srsen600 píše: pavelgsxrv> nikdo tu neříkal, že to je na souboje s EXC a WR !Pro děti a chudé studenty je to ideál, pokud nebudou mít 200cm a 130kg.
Však endurka od AJP jejich výkon PR4 240(motor vzduch 233ccm) má 14,7 Kw.....
Motka má dobré výsledky v soutěžích!!!! A její vodníková sestra 250 si vede ještě lépe a ta má výkon 20kw stejně jako Gas Gas Cami.
Ono to zase až tak moc o výkonu není....Pokud se někam neškrábeš, a to je stejnak otázka rukou a pneu....
Jezdil jsem na DRZ 400E a zažil jsem si své...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké pneu na suzuki DR 250? Suzuki DR 250 S | kralmartin1 | 28 | 19.1.2013 v 10:26 vonmi |