globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: odchazeji svicky v 1 a 4 valci
15.8.2014 v 17:02
Ahoj, potřeboval bych poradit, čím může být to, že mi odcházejí svíčky v 1 a 4 válci ? Motorka jede po výměně chvíli na čtyři válce a cca po třech km a zahřátí motoru zase jen na dva. Měřil jsem fajfku. Svíčky jsou černé. Po vyzkoušení svíček, házejí jiskru na všechny strany. Svíčky Ngk iridium. Poraďte čím to může být. Díky

1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 17:05 | Nahoru | #1
Jestli je svicka po chvilce cerna, tak nehledej problem ve svicce, ale v karburatorech.
Nejak se ti to uchcava

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 17:31 | Nahoru | #2
dakarista> je to stříkačka.

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 17:40 | Nahoru | #3
Tak lambda

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 18:01 | Nahoru | #4
Tak hledej nejakej problem u paliva.

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 18:52 | Nahoru | #5
Není 1 a 4 válec napojen na jednu cívku ? Možná bych hledal tam...

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 19:35 | Nahoru | #6
Cívky jsou integrované ve fajfkách.
Že by odešly obě do věčných lovišť, to se mi nezdá..
A co vstřikovače u 1. a 4. válce fungují na 100%?

Čus S

2 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci

15.8.2014 v 20:12 | Nahoru | #7
Civky jsou prověřené. Zítra jdu vyzkoušet klapky. Dříve jsem si nevšiml, že by jela špatně na dva valce. Ale další věc je, že jsem tam narval uřvany vyfuk. Ale strikacka by jsi to měla vše nastavit sama. No nevím. Možná to může být jedna z jednotek. A to nevím jak vyzkoušet.

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

16.8.2014 v 19:16 | Nahoru | #8
Tak dnes mi ladili klapky. Vše v pohodě. Jen mi to pořád jede na dva válce. A to cca do 4tis.otáček. pak jako by se chytli všechny. A k tomu se mi v nádrži vytváří podtlak nebo přetlak.

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

20.8.2014 v 12:21 | Nahoru | #9
casius007> a tos vyčetl kde, že si to stříkačka nastaví sama? jestlis tam narval jinej vejfuk tak Ti to samosebou někde dává víc paliva...jestli se nemejlim tak černá svíčka je víc, bílá míň. Tipnul bych to na extrémně moc paliva a ta svíčka to prostě nedává, obzvlášť v nízkejch otáčkách.

Bejt Tebou tam vrazim zpátky origoš vejfuk a hned budeš vědět kde je chyba :)

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

20.8.2014 v 12:22 | Nahoru | #10
za další bych dal ty iridiový svíčky do hajzlu, chovaj se uplně jinak než ty co tam maj bejt v originálě.....někdy je míň víc, si myslim

1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci

20.8.2014 v 19:35 | Nahoru | #11
Prokajn:

Golego,trochu se pleteš s tím laufem a podle tebe tím pádem bohatou směsí..je to právě naopak.
A iridiový svíce jsou v originálu montovaný a funkční rozdíl mezi nimi a obyč provedením je pouze v km životnosti toď vše.

Já bych to viděl tak, že kde koupil motocykl jej seskládali chybně a motocykl se chová záludně.
Na Olomoucký motobazar nejsou již delší dobu dobré recenze.

Čus S

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

21.8.2014 v 08:04 | Nahoru | #12
SOUSEDRH9> Se stříkačkou po výměně laufů většina lidí musí na power commander a to má asi svůj důvod, nemyslíš?

a nějak jsem u svý mašiny v originále měl obyč NGKčkový svíčky, a moc teda nevěřim, že by měl on iridiový, a že neni rozdíl mezi obyč a iridiovou nemáš pravdu Ty...životnost je jedna věc, tenčí hrot třeba druhá, a tak dál a tak dál

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

21.8.2014 v 14:05 | Nahoru | #13

casius007 píše: Civky jsou prověřené. Zítra jdu vyzkoušet klapky. Dříve jsem si nevšiml, že by jela špatně na dva valce. Ale další věc je, že jsem tam narval uřvany vyfuk. Ale strikacka by jsi to měla vše nastavit sama. No nevím. Možná to může být jedna z jednotek. A to nevím jak vyzkoušet.


Člověk to tady může psát pořád dokola jak kolovrátek...Jednotka si nic nedoladí sama! Možná zvládá mírné korekce v nízkých otáčkách, ale to je vše. Navíc tvoje motorka myslím nemá ani tu lambdu, když to vezmeme do detailu. Právě jak tady psal někdo nade mnou, proto se mapy dolaďují na konkrétní úpravy stroje.

Naposledy editováno 21.08.2014 14:18:18

1 reakcí na tento příspěvek odchazeji svicky v 1 a 4 valci

21.8.2014 v 22:28 | Nahoru | #14
Prokajn píše:
...životnost je jedna věc, tenčí hrot třeba druhá, a tak dál a tak dál

Seš teda Power Commander..

Zdarec S

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 12:56 | Nahoru | #15
Co se týká iridiových svíček - jsou tam montovaný od prvovýroby, rozdíl mezi nimi a obyč svíčkami je opravdu jen v životnosti, s ohledem na náročnost výměny.Iridia se NESMÍ čistit kartáčem, jak bývá zvykem. Mezera mezi elektrodami se měří drátovou měrkou průměr 1mm. Když drát projde, je svíčka špatná, když neprojde, vrátit z5 do motoru.
Tlakování nádrže - nejspíš jde o podtlak, který vytvoří odběr paliva čerpadlem při ucpaném odvzdušnění. Někde máš skříplou hadičku pod nádrží, nebo zdeformovaný nátrubek, jak se to furt rozdělává a někde pokládá, pak zase skládá, zkrátka je to nějak ucpané. Zkoušet jezdit s pootevřeným víčkem nádrže nedoporučuji
Uchcávání krajních válců - zkus přehodit vstřikovače z 1 a 4 za 2 a 3. Až to zas začne blbnout, kontrola je jednoduchá - jak jistě víš - plivnutím na kolena
Toto je nejlevnější diagnostika, až když se neosvědčí, šel bych hlouběji.
Důležité je taky pečlivě zkontrolovat, jestli je vše správně poskládané a pozapojované.
MIL nic nevyblikává?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 13:04 | Nahoru | #16
SOUSEDRH9> ty budeš asi z morave, když tomu nerozumíš a místo toho tu kvičíš jak bukvice




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 13:10 | Nahoru | #17
Prokajn> zdarec,muzes mi poradit kam se chodi na power comander,potreboval bych taky doladit,dojedu kamkoli

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 13:19 | Nahoru | #18
kubosh> http://www.motorkar...ft=107235&fid=69 zkus tady někoho, já osobně nevim o nikom

(reakce na) odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 15:24 | Nahoru | #19

kubosh píše: Prokajn> zdarec,muzes mi poradit kam se chodi na power comander,potreboval bych taky doladit,dojedu kamkoli


MotoXN.

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

22.8.2014 v 16:32 | Nahoru | #20
Jak dlouho tam jsou ty svíčky?
Kolik najely km?
Nejlepší je koupit jiný, ale ne NGK, ale třeba Denso, NGK se ulejou a pak nehážou jiskru tak jak mají a problém je na světě...

odchazeji svicky v 1 a 4 valci

30.8.2014 v 14:31 | Nahoru | #21
Tak závada odstraněna.Neplechu dělal podtlakový ventil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist