chci motorku, na které bych na vyměnování měl enduro kola i motardová kola.
U enduro kol by se jednalo o hoby jízdu v lehčím terénu (žádne skoky, závody ani extremní bahno).
Chci bud Husqvarnu TE 610i.e, nebo Husqvarnu SM 610i.e
a jde o to co je lepší koupit, jestli motarda nebo enduro
PS: nehlasujte prosím jen pouze podle toho, jak to máte udělané vy :)
díky za rady a tipy!
1 reakcí na tento příspěvek je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?
Pokud ano a chceš občas mimo silnici na lehký terén bez bláta, dají se na 17" přední kolo koupit pneumatiky Dunlop Mutant, případně Heidenau K73:
A nemusíš kola měnit vůbec
Naposledy editováno 12.08.2014 11:24:05
seikos píše: I s endurem se dá jezdit solidně motárdovým stylem. Budeš na tom motardu jezdit na stupačku po asfaltu? Pokud ne, kup si enduro a na něj třeba víc cestovnější gumy.
Pokud ano a chceš občas mimo silnici na lehký terén bez bláta, dají se na 17" přední kolo koupit pneumatiky Dunlop Mutant, případně Heidenau K73:
A nemusíš kola měnit vůbec
Mutantky jsem měl na FMX a nezvládnou kloudně ani travnatej kopeček . ale souhlasím s tím, že radši enduro a silničnější gumy
Enduro na SM kolech je taky blbost, ale podle me mensi nez opacne. Nevyhoda tehle kombinace je mekci podvozek a tupejsi brzdy. Predek se pri brzdeji ponoruje. Mel jsem tuhle kombinaci ale uz bych touhle cestou nesel. Sel bych cestou normalniho endura a silnicnich gum.
Pokud to dostanes do ruky, tak rozdily mezi E na silnicnich kolech a SM sice budou, ale prokazatelne na trati nebo hodne zatackovite trati kdyz oba pojedete na krev.
jakejkoliv kompromis je na hovno, jak delat z jedne motorky 2 nebo chtit univerzalni gumy.
Naposledy editováno 12.08.2014 12:04:17
1 reakcí na tento příspěvek je lepší z motarda udělat enduro, nebo naopak?
SirIndy píše: Kdyz se jezdi zavody kombinace asfaltu a terenu tak drtiva vetsina jede na velkych kolech s enduro pneu. I na nich se da jet na asfaltu neskutecna palba. Takze enduro a neprehazovat kola ale jen pneu
no, já byl teď na MS supermoto co bylo naposledy v Sosnové a drtivá většina jela na 17" slikách.Jeden tam jel na 21" špuntech a fakt si to dával velmi dobře. Nebyl nejlepší, ale co ztratil na asfaltu, zase doháněl v offroadu. Každopádně na špuntech jezdil ostrým motárdovým stylem