globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gumy
 
26.6.2014 v 06:00
Dobrý den, jsem začátečník a koupil jsem uz jetou motorku a potřebuji přezout zadní gumu. Otázka zní: pomůže to něčemu, když novou gumu přejedu smirglem nebo je to zbytečné? Setkávám se s různými názory. Děkuji za odpovědi.
Předchozí
1 2 3
Následující

gumy

26.6.2014 v 06:20 | Nahoru | #1
Někdo to dělá,většina určitě ne.Nějak si nedovedu představit,když máš na motce jen boční stojan,jak a kde to chceš šudlit smirkem před pneuservisem pomalu zahřát,pomalu klopit,odpařej se ty konzervační srágory.Já nedávno měnil v těch hicech pneu,20km rovně šolich a pak pomale klopit.po 50km a zahřáté gumě standartní režim,po 100km na hraně.Ale je fakt že sem kupoval skladovku DOT2012 a toho sajrajtu tam nebylo

gumy

26.6.2014 v 06:27 | Nahoru | #2
prních 50km pohoda klídek a pak postupně přidávej. Smirkem jsem to nikdy nedělal, přišlo mě to zbytečný.

2 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 06:31 | Nahoru | #3
Přiznám se bez mučení. Přemýšlím nad tím že jak to přezuju tak to dám kámošovi na zajetí. Na motorkách jezdi x let a vi co a jak. Ja jezdim pár dní a jestě tu motorku nemám pořádně v ruce a jestě dlouho mít nebudu. Musím trénovat. Hrdinů jsou plné hřbitovy a ja se nechci vyválét

(reakce na) gumy

26.6.2014 v 07:07 | Nahoru | #4
Vren> Nebud z toho vysrany. Ja kupoval obe gumy nove a jsou letosni rok vyroby. Jak je napsano v prispevcich vyse. Zezacatku opatrne a pomalu naklanet, hlavne na suchu a az se guma ohreje. Hlavne bych motorku s novyma gumama nikomu nepujcoval. To si to rozsekam radsi sam.

gumy

26.6.2014 v 07:08 | Nahoru | #5
Kup si Conti SportAttack II a tenhle problém ti odpadne, maj patent na technologii Traction Skin což je povrch kde není separátor (kluzká vrstva) z formy na pneu a povrch pneu je drsný jak žraločí kůže, takže zahřát gumy a hned koleno, je to vychytávka a má ji i Road Attack II kdyby jsi chtěl cestovnější pneu...

gumy

26.6.2014 v 07:22 | Nahoru | #6
dej si 100 km vyjížďku stylem kochačka, prvních 50 km opatrněji do zatáček, potom zatáčky klopit o trochu víc, po 100 km mám pneu v poho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gumy

26.6.2014 v 07:25 | Nahoru | #7
Vren> Pokud nemas motorku v ruce a jezdis par dni, tak te okraj gumy urcite limitovat nebude Normalne na ji jezdi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gumy

26.6.2014 v 07:43 | Nahoru | #8

Chapadlo píše: Vren> Pokud nemas motorku v ruce a jezdis par dni, tak te okraj gumy urcite limitovat nebude Normalne na ji jezdi



Ano jezdim par dni. Ale to je prave ten pruser. Ja to stredem zajedu, kraje taky trochu sle budu tam mit poser pruhy jak krava. Az to chytnu do ruky reknu si ze to trochu vic naklopim a ono ejhle neojete poser pruhy ktere klouzou. Mam z toho mozny zbytecne velke obavy ale ted je okolo me nejak moc padu na novych gumach tak su z toho trochu vyplasenej.

(reakce na) gumy

26.6.2014 v 07:48 | Nahoru | #9
Vren> poserpruh nemá nic společnýho s new tire...potřeba tu gumu zahřát,aby se odpařil ten povlak.Nebo myslíš že guma se hřeje jen na místě styku s vozovkou? Když se s tím bojíš do provozu,přikup nahříváky který tu práci za tebe bez strachu z plácnutí udělaj

gumy

26.6.2014 v 08:11 | Nahoru | #10
Zalezi co mas za moto a na jeho kroutaku. S litrem to bude chtit opatrne.

gumy

26.6.2014 v 08:11 | Nahoru | #11
Ja ji dycinky v praci prejedu odmastovacem na plasty...ten podobny sracky odstranuje z plastu...Nandam na motorku,rozumne par kilometru zaklouznu a je hotovo...

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 08:18 | Nahoru | #12
šmirgl je slabý, tím nic neobrousíš, leda tak flexou s ocelovým kartáčem

gumy

26.6.2014 v 08:32 | Nahoru | #13
Jak pišeš jsi zaçatečnik tak sam nevěř tomu ze to budeš někde klopit. Příště nečti téma o poserpruhách a radši sedni na moto a jed se v klidečku projet. Nová guma není takovej bubak, jak ti kámoši u piva řekli. Všichni co začali museli jednou přezout na novou a nedělali si z toho takové starosti. Sedni a jed to projet, to se vše podá.

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 08:32 | Nahoru | #14
Žádnej šmirgl a už vůbec ne žádný chemický srágory, který se akorát natáhnou do gumy. Prostě klidnou jízdou v klidu zahřát a ten ochranej povlak zmizí

gumy

26.6.2014 v 08:38 | Nahoru | #15
Přezouvala jsem letos obě motky s Victorkou bylo prvních cca 50km jak na ledě,ale Brutálka byla úplně v pohodě,drželo to naprosto suprově hned od začátku./pirelky/neboj se toho,vyjeď opatrně,poznáš když to bude plavat.

Naposledy editováno 26.06.2014 08:39:44

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 08:39 | Nahoru | #16
Nedémonizuj to tolik... při prvních pár metrech to chce lehce s plynem...pouze v tý chvíli máš možnost že se ti to někde zavlní...ale není to nic co by tě shodilo...chce opravdu jen kontrolovat ruku. Jak se jednou na středu odbrousí ta "vymazaná" vrstva z formy, pak už ti kdykoli při náklonu motorka sedí na plošce, která je částečně ubroušená a částečně ještě na stranách není...
Takže pokud budeš opatrnej a z rovný jízdy to hned nevohneš na koleno, nic se neděje...

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 08:45 | Nahoru | #17
Kup si nějakou gumu, kde při výrobě nepoužívají separační vrstvu.
To je to, co klouže.
Světe, div se, ale bez separační vrsty jsou třeba MITAS SportForce.
Nazuješ, nemusíš nic zajíždět, ojíždět, prostě nic.
Sedneš a frčíš bez nějakého omezení.
Takže doporučuji MITAS Sportforce
Perkelnik> Tento specialni prostredek odstranuje separatory,ktere jsou pouzivany pri vyrobe a beze zbytku odstranuje nasledne mastnoty,ktere vznikaji a eventuelne se jeste uvolni z plastu a podobny materialu,takze pozor...neni chemikalie,jako chemikalie....To jen abys vedel o cem se pise... a ze si nepatlam gumu jen tak necim...

Kazdopadne se toho zajizdeni neboj....V klidecku si uzij volnejsi jizdu...

gumy

26.6.2014 v 09:11 | Nahoru | #19
Moc to hrotíš.

Hlavně z toho nebuď posraný dopředu a neboj se, to si potom tím spíš usteleš. Jak máš v hlavě "bojím bojím padnu padnu" tak skutečně lehneš i když k tomu nebude reálný důvod.

Zapomeň na to, že máš na mašině novou gumu, přinuť se nad tím nemyslet, venku je hezky tak si prostě udělej normální kochací vyjížďku. Hotovo, to je celé Nikomu to nedávej, dal ses na vojnu tak se s tím poper, příště si také budeš měnit gumu a bude třeba ji zajet. Když se s mašinou seznamuješ tak určitě nejezdíš takovou palbu abys poznal, že guma klouzne. Jeď s tím jak s tankerem, pozvolný rozjezd, pozvolně brzdit, pojedeš rovně a bude to ok. Guma se prohřivá celá a postupně si zvykneš a ojedeš, nic na tom není.

Smirkovat to když stejně nelétáš závody je nesmysl, na poser proužek se vyser, stejně ho po první např. dálnici bys měl zase, jezdi na kolik se cítíš klopit budeš jak to dostaneš do ruky. Prostě jezdi a nedělej z toho vědu

gumy

26.6.2014 v 09:22 | Nahoru | #20
Přééésně

gumy

26.6.2014 v 09:41 | Nahoru | #21
normálně přezuj a jezdi

gumy

26.6.2014 v 09:46 | Nahoru | #22
Dej ji pro začátek tak minutuvý "burnout"
Tím ji zahřeješ a ty srágory se odpaří a až pak pojedeš do pneuservisu určitě ti tuhle metodu pochválí
A teď vážně, prostě normálně se projeď. Vzhledem k tomu, jaké z toho máš bobky nehrozí že by ti to v náklonu díky nové pneu podjelo

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 09:59 | Nahoru | #23
No já nevím... Prvních pár metrů bych se rozjel radši opravdu z lehka... Moje první nová guma byla na NTV 650, což není nic silnýho a při vyjíždění od servisu jsem hodil highsidera jako kráva. A to jsem se rozjížděl úplně normálně. Naštěstí jsem to ustál, ale zesranej jsem byl až dom.
Teď to dělám tak, že prvních cca 20km dávám bacha na tyhle rozjezdy do zatáček a kruháče a pak postupně přídávám náklony. Po cca 50km už jezdím normálně.

gumy

26.6.2014 v 10:21 | Nahoru | #24
Nejhorší je smrt z vyděšení......jak ti radí všichni, piánko a po pár kilometrech je to v pohodě.

gumy

26.6.2014 v 10:21 | Nahoru | #25
Děkuji vám moc za rady. Su z toho takovej vyplasenej. V posledni dobe jen slycham ja nekdo padl na nove gume. Ale vzhledem k tomu ze jsem fakt opatrnej pilot, myslim si ze by to nemusel byt az takovej pruser. Snad vse dobre dopadne. Mam Dunlop Qualifire II. Dojedu starou na krev a pak to prezuju. Dekuji za rady.

2 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 10:27 | Nahoru | #26
Jeste jeden dotaz bych mel. Honda cb 600f hornet-vypinat klickem nebo chcipakem? Zase se spousta nazoru rozchazi. A ja nechci sveho mazlika trapit.

gumy

26.6.2014 v 10:29 | Nahoru | #27
Dunlop Sportmax Qualifier II - Vysoce výkonná pneumatika Sportmax Qualifier II je navržena s ohledem na skutečné potřeby jezdců. Supersportovní pneumatika Qualifier II zajišťuje neptřetržitou zpětnou vazbu s vozovkou a vysokou přilnavost za mokra. Tato pneumatika je vynikající volbou pro supersportovní jezdce, kteří hledají vynikající výkon a zvýšenou životnost společně s jízdními vlastnostmi vzbuzujícími důvěru.
Vren> kůže nebo textil?

(reakce na) gumy

26.6.2014 v 10:33 | Nahoru | #29
Vren> stojánkem

1 reakcí na tento příspěvek gumy

26.6.2014 v 10:35 | Nahoru | #30
Zastavit, zařadit při volnoběhu 6-ku a prudce pustit spojku.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist