Vzdusnik - main air jet je zo strany vzduchoveho filtra taka mosadzna "trubicka" natrvalo zasadena do karburatora... Pre vecsie objemy 180/200/250to je to vzdusnik cislo 150 a diera vyzera na 1.5mm v priemere. Otazkou je aky pouzivaju 125cc skutre? Podla nejakej specifikacie co som nasiel( http://pscgroup.squ...ARBURETTOR_notes.pdf ) by to mohlo byt 115 ale potrebujem to overit lebo v praxi som sa stretol so 150tkou.
Aku maju tie 125ky volnobeznu vzduchovu trysku (to je ta zakryta bielym plastom) - idling air jet ? Podla specifikacie by mala byt 100 (1mm?) ale v praxi som sa stretol s 50tkou. Taktiez potrebujem overit. Bud je ta specifikacia zmrvena alebo mam karbec z 200cc natryskovany (palivove trysky su OK) na 125tku... ("vzduchove trysky su napevno" takze zostali povodne). Vopred vdaka.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Piaggio startuje pořád Piaggio X9 | Galuskyn | 4 | Včera v 15:36 Galuskyn |
imobilizer Piaggio X9 | Vojto1966 | 1 | 2.3.2024 v 17:39 citron666 |
nereaguje na otočenie klučika Piaggio X9 | Vojto1966 | 13 | 19.2.2024 v 13:43 Vojto1966 |
Piaggio X9 evolution 500 elektroinš... Piaggio X9 | BlackX9 | 2 | 11.2.2024 v 21:21 Ja_Va |
Nejde proud Piaggio X9 | Dominik98 | 4 | 7.2.2024 v 13:17 Vojto1966 |