paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátoru
30.4.2014 v 17:39
Chtěl jsem se zeptat jestli má někdo zkušenosti s nastavováním karburátoru u Husky WR 125 r.v. 01. Čistil jsem karburátor a teď bych ho potřeboval nastavit. Jde mi hlavně o to jestli někdo ví jak by měl být nastavený plovák. Čím musím kroutit abych nastavil bohatost směsi vím.

Nastavení karburátoru

30.4.2014 v 20:52 | Nahoru | #1
použil bych třeba manuál, tam najdeš defaultní nastavení, to jak přesně to máš nastavit ti nikdo tady nepoví, protože se karburátor nastavuje podle toho jak se motorka pak chová.
Plovák se nijak nenastavuje, pouze můžeš přihnout plíšek čímž přidat nebo ubrat, ale nevidím důvod něco měnit pokud neteče benzín z přepadu a motoru nechybí.

Nastavení karburátoru

1.5.2014 v 11:53 | Nahoru | #2
Manuál bohužel nemám. Myslel jsem že výška hladiny taky ovlivňuje chování motoru. Měl jsem to tak kdysi u simsona, v manuálu bylo přímo ukázáno mezi čím má být jaká mezera aby byla hladina správně. Ono kdyby to bylo vyštelované a já jenom rozebral spodek karburátoru a pohnul s hladinou tak bych to nějak do kupy dal ale dělat všechno najednou je pakárna a ta výška hladiny by dost pomohla, není možné aby nebyla někde udána.

Nastavení karburátoru

1.5.2014 v 16:23 | Nahoru | #3
manuály na Husqvarnu jsou všude, např u mě na webu, který nejsem schopen dodělat, viz http://www.husky125.8u.cz/manualy/
Jinak ve stručnosti funkce karbce..
Palivo ti přitéká z nádrže do Plovákové komory podle toho kolik je v ní benzínu, plovák se drží u hladiny, klesne-li hladina dolů, klesne i plovák a tím povolí jehlu s pružinkou(plovákový ventil) a ta otevře průchod, čímž se doplní komora a takhle stále dokola, pak jsou tady trisky, je jich dost, každá děla něco, nejpodstatnější je hlavní tryska,volnoběžná,tryska sytiče a plovákový ventil, rozprašovač, jehla, šoupátko
Volnoběžná saje 24/7 benzín ať točíš jak točíš stále stejně.
Pak tu máme trysku sytiče, ta opět saje z plovákové komory jen když zvedneš páčku sytiče, prakticky sytič jen přidat více benzínu (není to to stejné jako když přidáš plyn)
No a hlavní tryska saje rovněž z plovákové komory, hned za ní je rozprašovač, aby palivo rozdělit na menší kousky pro lepší následnou explozi, hned za tím je jehla a šoupátko, které je propojeno s bowdenem plynu takže čím víc zatáhneš za plyn tím víc vzduchu i benzínu do motoru pustíš.
Volnoběžný šroubek neděla nic jiného než že přizvedne šoupátko a jehlu, tudíž udělá to jako kdyby jsi malinko přidal plyn.
Poslední je tu vzducho-běžný šroubek a ten je k doladění volnoběhu, aby jsi mohli lehce přidat ubrat vzduch.

Z toho všeho plyne že plovák pouze vyrovnává hladinu benzínu v komoře, pokud bude moc vysoko nepustí žádný benzín a motorce dojde benzín - zadusí se,
pokud bude moc nízko nepoznáš nic, pouze bude "uchcávat" benzín z přepadu při hrbolech atd.

Plovák nastavíš ohnutím plíšku nahoru nebo dolů. Nikde se neudává jednou(ve výrobě) se nastaví a je to tak napořád.

https://www.dropbox....784%209%2C5gramu.jpg

Naposledy editováno 01.05.2014 16:25:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Enduro s TP Husqvarna WR 125 antoniinz 10 24.5.2024 v 19:36 antoniinz
Husqvarna wr 125 Husqvarna WR 125 antoniinz 3 15.5.2024 v 20:10 Kohlstein
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 Matesx2 9 7.3.2024 v 10:53 mito7
wr 125 Husqvarna WR 125 _Shorty_ 14 24.10.2023 v 18:42 ja1
Elektrika husqvarna WR 125 Husqvarna WR 125 GolbyC 4 26.6.2023 v 11:37 zetorycz


TOPlist