Téma: Rozvody cbr900rr
19.4.2014 v 20:56
Zdravim, ví tu někdo kolik stojí materiál na rozvody cbr900rr z roku 1996? Stačil by nějaký odkaz na nejlevnější a na nějaké značkové+ jestli to jde udělat v domacích podmínkách nebo je to náročné. Díky
Naposledy editováno 20.04.2014 07:36:41
Naposledy editováno 20.04.2014 07:36:41
Nad tím nickem jsem taky přemejšlel... Jeslti to má znamenat to, co myslím (jestli ne, byly by to divný náhody)... Fascinuje mi, že takový lidi pořád existujou a očividně mají i inteligenci na to, aby daly do kupy souvislou větu. Sice s chybama, ale věta to je
1 reakcí na tento příspěvek Rozvody cbr900rr
Tak pánové fášek urco nejsem... A nevim proč se tu řeší kokotiny jako pravopis a politika když je to forum o motorkách. Na něco jsem se slušně zeptal tak jsem taky čekal normalní odpoved....
Thor18> riesia tvoj pravopis lebo na tvoju otazku ti asi nevedia odpovedat a mozno ani nevedia o com kecas
,kolko stoji material to neviem ale az tak drahe to nebude a doma sa to urobit da ale ak si to nikdy nerobil radsej to daj urobit nejakemu mechosovi aby si neposral napr.casovanie lebo je to potom v prdeli
.



tak já místo keců se ti pokusim poradit
.....koukni se na partsdepot.cz tam si vybereš přímo tvuj model a zjistíš cenu dílů.
Nebo pak koukni na wemoto.cz pokud nebudou mít díly na stránkách tak stačí napsat email o jaký díly máš zájem a rádi ti napišou cenu dílů.
Doma nevím jestli to uděláš, u afriky co mám je zapotřebí stahovák na magneto aby si sundal řetěz u CBR nevím jak to je :-/

Nebo pak koukni na wemoto.cz pokud nebudou mít díly na stránkách tak stačí napsat email o jaký díly máš zájem a rádi ti napišou cenu dílů.
Doma nevím jestli to uděláš, u afriky co mám je zapotřebí stahovák na magneto aby si sundal řetěz u CBR nevím jak to je :-/
No zasa tak lacné to nebude (vzhladom na trhovú hodnotu motorky), cenník je na partsdepot.cz , reťaz + klzáky + tesnenia. Pravdepodobne by sa patrilo nastaviť ventilové vôle.
Urobiť to ide, ale treba mať znalosti minimálne o tom ako funguje 4T motor, kopec náradia a šikovné ruky a ako spomenul "wáca" v príspevku vyššie - mať možnosť si nechať vyrobiť špecialne náradie, lebo domlátiť magnet kladivom nie je riešenie
Urobiť to ide, ale treba mať znalosti minimálne o tom ako funguje 4T motor, kopec náradia a šikovné ruky a ako spomenul "wáca" v príspevku vyššie - mať možnosť si nechať vyrobiť špecialne náradie, lebo domlátiť magnet kladivom nie je riešenie
ahoj kup si rozvodak v jednom kuse:
http://www.motoretez...blade-rok-96-99.html
no a pokud mas v pohode pritlacnou a vodici listu tak tim si skoncil s nakupem.
pak je to takhle - sundas viko, kryt u kliky natocis si vacky na znacky (nahore znacky zaroven s hranou hlavy + dole na klice znacka na znacku. Pak povolis napinak a vyndas ho. Potom sundas domecky u vacek no a dal si to poradne nepamatuju - muselo se dole sundat to kolecko kde je rozvodak. no a pak zpetna montaz ve stejnym poradi, ale bacha na napinak musis ho zablokovat, dotahnout, pak nejlepe trochu zabrat motorem ve smeru chodu pres kliku, aby se retez napnul a uvolnit nabinak. Tim se dopne rezez a muzes pomalu protocit motor. Po jedny otacce zkontroluj, ze ti sedi znacky a mas hotovo. V manualu je to dobre popsany..
jo a kup si momentak (velkej i malej)
Naposledy editováno 20.04.2014 10:34:01
http://www.motoretez...blade-rok-96-99.html
no a pokud mas v pohode pritlacnou a vodici listu tak tim si skoncil s nakupem.
pak je to takhle - sundas viko, kryt u kliky natocis si vacky na znacky (nahore znacky zaroven s hranou hlavy + dole na klice znacka na znacku. Pak povolis napinak a vyndas ho. Potom sundas domecky u vacek no a dal si to poradne nepamatuju - muselo se dole sundat to kolecko kde je rozvodak. no a pak zpetna montaz ve stejnym poradi, ale bacha na napinak musis ho zablokovat, dotahnout, pak nejlepe trochu zabrat motorem ve smeru chodu pres kliku, aby se retez napnul a uvolnit nabinak. Tim se dopne rezez a muzes pomalu protocit motor. Po jedny otacce zkontroluj, ze ti sedi znacky a mas hotovo. V manualu je to dobre popsany..
jo a kup si momentak (velkej i malej)
Naposledy editováno 20.04.2014 10:34:01
On rozvoďák zas tak na prdel nedostává, často se dřív podělaj napínáky, pokud vím.
A když to budeš mít rozdělaný, tak to zkontroluj. jenže řetěz je podstatně levnější, nežli napínák, takže s tím je třeba počítat ( zase tě odkážu na patsdepot.cz v kolonce originální díly si pak podle roku a modelu v katalogu najdi díl a uvidíš cenu. Je to myslím kolem 3 tisíc za jeden)
A když to budeš mít rozdělaný, tak to zkontroluj. jenže řetěz je podstatně levnější, nežli napínák, takže s tím je třeba počítat ( zase tě odkážu na patsdepot.cz v kolonce originální díly si pak podle roku a modelu v katalogu najdi díl a uvidíš cenu. Je to myslím kolem 3 tisíc za jeden)
ja mel napinak vytazenej (vule v cepech - vemes par clanku a pak jakoby zatahnes a zatlacis) a mel vuli do stran. novej sem tam skoro nedal pres napruzeny vacky 
jo a napinak tak ten sem rozebral vycistil, predpruzil a vyzkousel ve sveraku i v ruce
Naposledy editováno 21.04.2014 09:18:41

jo a napinak tak ten sem rozebral vycistil, predpruzil a vyzkousel ve sveraku i v ruce

Naposledy editováno 21.04.2014 09:18:41
jak psal milion - akorát doplnim že na sací vačkovce nastavuješ na rysku IN na výfukový EX - na sací i výfukový vačkovce sou obě tyhle značky a nejsou proti sobě, na klice by to měl bejt značka T. Hondadream: tam to byl hydraulickej napínák, vyměnils a po 5k km rachtal znova, tady už je pružinovej
Mám to rozkrytovaný,napínák venku,vačky mám nastavený a jak nasadim zpět řetez?musí být sundaný i to spodní kolo asi?a na jaký značce musí být to spodní kolečko?je tam ,, I ,, a ,, 0 ,, tak asi I na spodní rysku?v manuálu to je také nečitelné..dík za zkušené rady
když je vytahanější rozvoďák, tak to je malinko mimo rysky (loni sem dělal převodovku, rozvoďák je v plánu až letos) tak to bylo trochu mimo, ale stačí si to zkusit posunout o zub a vidíš že je to ujetý o hodně víc, takže zase šup o zub z5 a najednou člověku přijde že ty rysky vlastně skoro seděj
ale hlavní je že ste to dali do kupy


to netušim jestli tu někde je
ale připrav si dlouhej peníz, protože já sem měl v pytli dvojkový kolečko, trojkový se mi nelíbilo, vyměnil sem ho preventivně, jedna vidlička a vyštíplej kus na řadicim stromečku, takže ten taky novej, sada těsnění atd a už to skáče
na to jak ten muj fároš vypadá (profilová fotka je z doby kdy byl ještě kapotovaná leštěnka
) a za kolik v dnešní době choděj, je to pomalu cena jinýho




jj, taky miluju jeho karburátorovej projev
kór s tou 54 zubovou rozetou
a to mam v plánu ještě dělat výbrusy, páč to žere volej po litrech a pak doufám že už budu zase několik let jen měnit volej a přezouvat gumy 
edit: jinak bacha na to že neni 33 jako 33 - mezi 96/97 a 98/99 je rozdíl i když je to pořád označení SC33E - konkrétně snad zrovna u převodovky sou nějaký počty zubů na hřídelích jinak
Naposledy editováno 15.10.2014 10:55:42




edit: jinak bacha na to že neni 33 jako 33 - mezi 96/97 a 98/99 je rozdíl i když je to pořád označení SC33E - konkrétně snad zrovna u převodovky sou nějaký počty zubů na hřídelích jinak
Naposledy editováno 15.10.2014 10:55:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Synchronizace karburátorů [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade | M4rť4s | 80 | 9.11.2024 v 21:36 tompok76 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |