Trošku pomůže vzít si někoho na pomoc a zgumovat ty hrany
1 reakcí na tento příspěvek dlouhodobe chovani pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dlouhodobe chovani pneu
Kuba-CB píše: Ano ano, to kopnutí je stejný poznatek, jaký mám i já. Kdysi jsem byl s motorkou v Brně na okruhu, gumy byly asi v polovině životnosti a je fakt, že po okruhovém ježdění se chování gum při zatáčení trošku zlepšilo. Asi se ty boky trochu očesaly.
Kup nové pneu Na staré jsem měl poserproužek 2cm, protože to přes tu hranu už moc více nešlo. Teď na nové jsem se dostal na 4mm
pneu, jak přední, tak zadní.
Na zadku se ti zvětšuje radius, vepředu se ti dělaj plošky pod nejčastějším úhlem při brždění do zatáčky, někomu pod většim, nekomu pod malym úhlem, no a pak musíš překonávat ten zlom a s motorkou se pereš.
Recept je, měký gumy,hodně zatáček,žádný dálnice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dlouhodobe chovani pneu
kubacech píše: Kup nové pneu Na staré jsem měl poserproužek 2cm, protože to přes tu hranu už moc více nešlo. Teď na nové jsem se dostal na 4mm
Koukám že dneska už si kluci měřej kde co
početl jsem si ale ta diskuze je deset let stará....Brzy to budou dva roky co jsem koupil Moto Guzzi Sport 1200 a mám najeto cca 16tkm. Pneu mi vydrží asi 7tkm a nemyslím že největší problém je plocha na té zadní ale spíše špice na té přední.
Největší průšvih je malý (nesprávný) tlak, tak ten jde sakra poznat.