Doufám, že se tady rozeběhne čilej webovej život, kterej se přenese i na silnice a někde se setkáme.
Kdyby chtěl někdo dělat správce, nebo se tady o to nějak víc starat, určitě to rád zprocesuju.
Hezký jaro a hodně šťastnejch km.
Milan
p.s.
Dnes jsem jel do práce na motorce a moc jsem si to užil)
Jirka
Jirka
Naposledy editováno 22.04.2014 18:32:18
Mám Scala rider G4, když páruju s motkou BT tak mi nenajde Pair helmet 2, jedničku spáruju a funguje, ale dvojka mi napíše " není možné" Dle manuálu by to mělo fungovat, jelikož G4 má standard Bluetooth
2.1). V návodu píšou 2.0 a výše.
Jirka
Naposledy editováno 04.05.2014 00:02:59
J.
J.
jirkajl píše: Ahoj, tak abych rozproudil skupinu podelim se s vami o zazitek s technickou zavadou me 16-ti stovky. Vloni v srpnu pri vyjizdce asi 100km od domova po zastavce jsem ji nenastartoval. Musel jsem ji nechat odtahnout. Zavada - tisteny spoj starteru v rukojeti. Udajne se spekl vlivem tepla od rozpaleni slunickem. Bmw se k tomu nemelo, pry mimoradna zavada, ale dle sdeleni opravny se u R1200rt toto jiz vycekrat vyskytlo. Bohuzel jsem byl 3 tydny v plne sezone mimo provoz nez jsem sehnal nahradni, vlastni oprava 10 min, dil 4,5 tis.Kc. Protoze mam Schubert helmy a interkom zajimaly by me zkusenosti a figle nastaveni,porad to nefunguje jak bych si predstavoval.
Jirka
Ahoj,
měl jsem loni podobnou závadu. Stala se nám na dovolené ve Francii, kdy jsme ji také museli nechat odtáhnout do servisu. Během dvou dnů byla opravena za cenu necelých 300 €. Mezi tím jsme měli půjčené náhradní auto místo moto. Po převzetí zpět vše fungovalo ale později jsem zjistil, že mi předělali servisní interval a nahráli původní o rok starší. Takl mi to po celý zbytek dovolené hlásilo servis.
Nicméně po příjezdu domů jsme zajeli do Drážďan, kam jezdíme pravidelně na servis a požádal je o nastavení servisu. Zároveň jsme s nimi diskutovali naši opravu na dovolené. Technik si okopíroval náš servisní list včetně faktury z Francie a řekl, že to probere na vedení firmy. Po čtrnácti dnech přišel mail s prosbou o sdělení našeho čísla účtu a po dalším týdnu byla celá částka za provedený servi připsána na náš účet. To nás velice mile překvapilo a musím firmě vyseknout poklonu. Upozorňuji také na skutečnost, že moto bylo v době opravy ve Francii již dva měsíce po záruce.
baks píše: Obouvám Roadtec Z8 Interact M TL METZELER a nájezd 11 tis. a to stále ve dvou a z toho 6 tis plně naložená na dovču. a jízdní vlastnosti dobrý.
Taky jsme je měli a letos opět měním po najetých cca 8000 km. Z toho téměř všechny s plně naloženým strojem a ve dvou. Je ovšem také pravda, že místy se nejelo po kvalitním asfaltu, ale po silnici tak 4 třídy, místy po štěrku. A jsou sjeté na min vzorek pro jízdu Rakouskem, proto ta výměna. Chystáme se nyní na jih Itálie.
Pro zkoušku jsem se rozhodl nasadit Pirelli Angel GT, tak uvidíme. Dovča je v délce cca 6000 km - až dolů na jih. Pak dám vědět.
jirkajl píše: Ahoj, tak abych rozproudil skupinu podelim se s vami o zazitek s technickou zavadou me 16-ti stovky. Vloni v srpnu pri vyjizdce asi 100km od domova po zastavce jsem ji nenastartoval. Musel jsem ji nechat odtahnout. Zavada - tisteny spoj starteru v rukojeti. Udajne se spekl vlivem tepla od rozpaleni slunickem. Bmw se k tomu nemelo, pry mimoradna zavada, ale dle sdeleni opravny se u R1200rt toto jiz vycekrat vyskytlo. Bohuzel jsem byl 3 tydny v plne sezone mimo provoz nez jsem sehnal nahradni, vlastni oprava 10 min, dil 4,5 tis.Kc. Protoze mam Schubert helmy a interkom zajimaly by me zkusenosti a figle nastaveni,porad to nefunguje jak bych si predstavoval.
Jirka
Co se týká problémů s ovladači, tak to zcela jistě není ojedinělé. Na fórech je toho mraky a někomu měnily i několikráte. Viz. např. http://www.k1600for...-see-how-common.html
Čínská kvalita ...
Tak jsem před delší dovolenou a problém na pravém ovladači mám také. Přestalo fungovat přepínání palivové mapy. Přivezl jsem moto do servisu, technik zahejbal ovladačem a OK. Tedy opravdu super závada. Doporučeno mne bylo zakoupení nového ovladače za cca 5000,- To se mne samozřejmě moc nelíbilo a technik slíbil že prověří možnosti. Dnes mne volal, že vyšla svolávačka od BMW na výměnu obou ovladačů zdarma ... Že přišli na problém, který to způsoboval a že se mění jak ovladače tak i kabeláž. Zatím to není dotažené do finále, tak ještě napíšu jak to celé dopadlo.
Naposledy editováno 26.06.2014 12:35:31
Ahoj baks, na 1600 druhú helmu nenapáruješ. Párovanie druhej funguje len s originál helmou BMW - také som dostal stanovisko, keď som tento problém riešil s mojou SENOU.
Ja mám komunikačné - SENU SMH-10, ktorá údajne (ešte som to nevyskúšal, mám to len od importéra) tento prblém rieši "posunutím" na druhú spárovanú SENU (pre ladvinku) takže počúvate obaja to isté. Chystám sa to v čo najkratšom čase vyskúšať.
Naposledy editováno 27.06.2014 11:59:06
HordaStodulky píše: Ahoj,
měl jsem loni podobnou závadu. Stala se nám na dovolené ve Francii, kdy jsme ji také museli nechat odtáhnout do servisu. Během dvou dnů byla opravena za cenu necelých 300 €. Mezi tím jsme měli půjčené náhradní auto místo moto. Po převzetí zpět vše fungovalo ale později jsem zjistil, že mi předělali servisní interval a nahráli původní o rok starší. Takl mi to po celý zbytek dovolené hlásilo servis.
Nicméně po příjezdu domů jsme zajeli do Drážďan, kam jezdíme pravidelně na servis a požádal je o nastavení servisu. Zároveň jsme s nimi diskutovali naši opravu na dovolené. Technik si okopíroval náš servisní list včetně faktury z Francie a řekl, že to probere na vedení firmy. Po čtrnácti dnech přišel mail s prosbou o sdělení našeho čísla účtu a po dalším týdnu byla celá částka za provedený servi připsána na náš účet. To nás velice mile překvapilo a musím firmě vyseknout poklonu. Upozorňuji také na skutečnost, že moto bylo v době opravy ve Francii již dva měsíce po záruce.
Tiez mám bohužiaľ zlé skúsenosti s mojou 1600 GTL.
Po 900km prdlo údajne nejaké silikónové tesnenie. Skončil som s pravou nohou (od kolena dolu) celou od oleja a motorka samozrejme cestovala na odtahovke do servisu. Našťastie to bola len jazda po umývaní motorky.
Druhá nepríjemná skúsenosť vlani - cesta A, IT, F - pred tal.hranicou (asi v prvej 1/6 tine cesty) motorka chcípla, rozsvietila sa kontrolka motora. Samozrejme šok, čo sa deje. Vypol som zapaľovanie, zapol a naštastie naštartovala. Kým som sa z ciest vrátil, urobilo mi to ešte zo 5x, hlavne v horúčavách (verte že dlhých horúcich tuneloch som mal riadne obavy). Pridružli sa k tomu aj menej závažné náhodilé chyby (niekedysom nemohol zapnúť hmlovky ....). Hneď ako som sa vrátil šiel som do BMW servisu, na moje veľké prekvapenie, riadiaca jednotka vraj nič nezaznamenala. Tak mi pre istotu prepálili software a vymenili ľavý združený spínač (ohľadne tých hmloviek).
Už len dúfam, že som si svoj prídel nepríjemností s 1600 vyčerpal a vďalšom období už jazdy budú v pohode. Takže holky a kluci, naschle niekde na silnici.
P.S. víkend 25.7.-27.7.2014 poriada česká asociácia R66 letný zraz v Přepychách - prídte podporiť moju osamotenú 1600 medzi americké H-D. Viac info na http://www.r66.cz/
A ešte druhá akcia - slovenská R66 - viac info na http://www.route66.stargraphix.sk/
Naposledy editováno 27.06.2014 12:05:35
Tak mám komplet po výměně obou ovladačů. Vše vypadá OK. Oprava od objednávky do 24 hodin. Oba ovladače voní novotou. Tedy ať tu nechválíme jenom německý BMW servis, tak musím poděkovat BMW servisu Startos v Hradci Králové.Autorizované české BMW servisy nemají moc dobrou pověst, ale podle mne žába na prameni je české zastoupení BMW a malá konkurence autorizovaných BMW servisů.
Selver píše: Ahoj, jestli tomu rozumím nechával sis svolávačku dělat v Hradci? Tj, platí ofiko i v CZ? Mě závada vynechávaní ovladače postihlo asi týden po koupi, je pravda že po té se už nikdy znovu neprojevila, asi čeká až budu někde daleko, tak bych rád tomu předešel.
Ahoj. Já mám moto z UK a servisuju v Hradci od začátku co jsem o koupil. Udělali to bez problémů do druhého dne v rámci svolávačky. Celkově jsem s jejich přístupem spokojený.
Jedu v pátek na tři týdny Norsko - Nordkap. Tak jsem docela rád, že se mne to stalo před cestou. Snad se nic jiného cestou nevysere. Taky jsem zjistil,že dává BMW na všechny motorky do stáří 5 let zdarma asistenční službu. Zařizuje to pro ně http://www.moto-care.cz/. Snad to nebude potřeba
Naposledy editováno 26.03.2015 16:09:36
Selver píše: Ahoj, jestli tomu rozumím nechával sis svolávačku dělat v Hradci? Tj, platí ofiko i v CZ? Mě závada vynechávaní ovladače postihlo asi týden po koupi, je pravda že po té se už nikdy znovu neprojevila, asi čeká až budu někde daleko, tak bych rád tomu předešel.
Mě přestal jít levý blinkr v Turecku na Pamukkale, ale na motce se to dá. Tak budu zjišťovat tu svolávačku.
Naposledy editováno 02.07.2014 21:11:39
podělím se taky ze zkušenostma.
V Rakousku se mi zaseklo plexi, naštěstí v poloze, která byla tak akorát Po příjezdu mi v Inveltu řekli, že obyčejně to je ovladačem na řídítkách, ale v tomhle případfě, že to bylo řídící jednotkou, která se rozhodla plexi ignorovat, jako by tam žádný nebylo:_)
No a i mě přestala fungovat levá blikna, dovezl jsem to do Inveltu, čekal dost dlouho na díl a vše v záruce vyměnili. Objednali ještě i ovladač na pravou stranu řídítek, ale přišel až někdy dlouho na podzim, nechtělo se mi do sloty, tak ten vozím v kufru, že až přestane fungovat ten stávající, tak ho asi vyměním sám...
Ten problém s ovladači je hodně častý, ty samé se dávají na GS a na další nové BMW.
HordaStodulky píše: Taky jsme je měli a letos opět měním po najetých cca 8000 km. Z toho téměř všechny s plně naloženým strojem a ve dvou. Je ovšem také pravda, že místy se nejelo po kvalitním asfaltu, ale po silnici tak 4 třídy, místy po štěrku. A jsou sjeté na min vzorek pro jízdu Rakouskem, proto ta výměna. Chystáme se nyní na jih Itálie.
Pro zkoušku jsem se rozhodl nasadit Pirelli Angel GT, tak uvidíme. Dovča je v délce cca 6000 km - až dolů na jih. Pak dám vědět.
Jestli jedeš na jih It. tak to dej na Sicílii, opravdu za to stojí.
Jinak jsme teď jeli Turecko Pamukkale, a musím říct , že povrch některých tureckých silnic je jak struhadlo a zatím gumy dobrý najeto přes 6 tis. Stále na Roadtec Z8 Interact M TL .
Dej pak vědět kolik jsi na nich najel.