Téma: karburátor a jehly
18.3.2014 v 09:10
Zdravim,
nejsem si jistej, jestli na karburátorech se liší jehly podle trysek? Tj zaměnim-li trysku, musim měnit i jehlu?
nejsem si jistej, jestli na karburátorech se liší jehly podle trysek? Tj zaměnim-li trysku, musim měnit i jehlu?
Změníš-li jakoukoliv trysku (hlavní či volnoběžnou), může to mít vliv na polohu jehly, resp. polohou jehly můžeš doladit případné zhoršení přechodů.
Ostatně - pokud máš origo karbec bez akc.pumpy, pořád tam bude díra při rychlém přidání plynu.
Výměna jehly za jinou s jinším profilem - to už je vyšší dívčí
.
Pokud tení motor nějak tuněný, sériový karbec svým seřizovacím rozsahem potřeby motoru pokryje a je celkem vyhovující...
Ostatně - pokud máš origo karbec bez akc.pumpy, pořád tam bude díra při rychlém přidání plynu.
Výměna jehly za jinou s jinším profilem - to už je vyšší dívčí

Pokud tení motor nějak tuněný, sériový karbec svým seřizovacím rozsahem potřeby motoru pokryje a je celkem vyhovující...
Díra mi až tak neva, prostě neni pumpa=díra holt, dá se na to zvyknout, ale měl sem bohatou směs, tak sem kouk na ventil u plováku a při tý příležitosti čistil celej karb a idiot - vypadla mi jehla s pístkem na zem a jehla vohnutá, samozřejmě.
Teď teda řešim, jestli, když koupim na e-bayi (u nás za hrozný prachy) set na opravu karbiku a čirou náhodou v tom setu budou jiný trysky, než mám osazený já (nikdo z prodejců mi neni schopnej říct, jaký trysky v tom produktu jsou - americký vemínka), jestli teda jehla, která u toho bude, bude stejná jako ta, kterou mám já. Předpokládám, že mám nějakou sériovou.
To, že mi pošlou jiný trysky je dost reálný, můj typ karbu podle manuálu nevidim (PDK1F) a mám hl. trysku #162 a pomalou #62, což by sedělo na US 96. Moje je ale EU 2000, tak čert ví, co tam má bejt origo. Krom KN filtru je tam všechno originál, chybí z airboxu "chobot", kterej se vyndavá na doporučení samotný fabriky.

Naposledy editováno 18.03.2014 09:52:05
Teď teda řešim, jestli, když koupim na e-bayi (u nás za hrozný prachy) set na opravu karbiku a čirou náhodou v tom setu budou jiný trysky, než mám osazený já (nikdo z prodejců mi neni schopnej říct, jaký trysky v tom produktu jsou - americký vemínka), jestli teda jehla, která u toho bude, bude stejná jako ta, kterou mám já. Předpokládám, že mám nějakou sériovou.
To, že mi pošlou jiný trysky je dost reálný, můj typ karbu podle manuálu nevidim (PDK1F) a mám hl. trysku #162 a pomalou #62, což by sedělo na US 96. Moje je ale EU 2000, tak čert ví, co tam má bejt origo. Krom KN filtru je tam všechno originál, chybí z airboxu "chobot", kterej se vyndavá na doporučení samotný fabriky.

Naposledy editováno 18.03.2014 09:52:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Jakou může mít cenu Honda XR 400 | amb | 12 | 7.1.2022 v 22:29 Koudy01 |
Honda XR 350 R 1983 - veteránské do... Honda XR 400 | Roman94 | 14 | 12.10.2021 v 19:35 Roman94 |
GO XR400R Honda XR 400 | willy_wonka | 7 | 19.9.2021 v 10:13 wáca |