Téma: Naháč z VFR 750
17.3.2014 v 17:57
Ahoj. Pořád mě láká sundat z mého VFR kapoty, dát široká řiditka a kulaté světlo. Nemáte nějaké tipy jak na to? Vím že originál je asi lepší ale já bych chtěl naháče s V4 motorem. Dík. JP78.
1 reakcí na tento příspěvek Naháč z VFR 750
No a s čím přesněš bys chtěl poradit? Kapoty odšroubovat zvládneš. Koupit jiný světlo s držákem (nebo si držák vyrobit sám), plexi štítek, blinkry a zrcátka taky. Do horních brýlí vyvrtat díry na uchycení představců a koupit vhodná řídítka. Případně ještě vyměnit budíky za menší digitální.
A jinak bych se na to vyprdnul. Máš pěknou mašinu. Jestli chceš naháče, prodej jí a kup si naháče
A jinak bych se na to vyprdnul. Máš pěknou mašinu. Jestli chceš naháče, prodej jí a kup si naháče
RED-MAN> Ahoj. Tak já bych koupil jinou ale jaká má takovej motor. Jinak bych to asi řešil tak aby šla dát do puvodního stavu. Máš zkušenosti s vrtáním děr do horních brýlí? Už jsem nad tím přemýšlel ale bojím se aby to nějak neprasklo. Držák a světlo je v pohodě. Dík. JP.
1 reakcí na tento příspěvek Naháč z VFR 750
koukni se pod ty kapoty, je to honda takže samej kabel, to všechno budeš muset poschovávat, navíc když dáš vyšší řidítka tak budou muset být delší hadice, lanka... vykašlal bych se na to
1 reakcí na tento příspěvek Naháč z VFR 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč z VFR 750
mmks> A co je za problém s STK? Když to mělo správnou barvu, gumy, VIN, zrcátka a Ečka, vždycky jsem prošel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč z VFR 750
RED-MAN píše: mmks> A co je za problém s STK? Když to mělo správnou barvu, gumy, VIN, zrcátka a Ečka, vždycky jsem prošel
tak to si šťastný. Já když jsem dělal přestavbu (respektive jsem oživoval chuděrku) , tak jsem schválně všechno dával s homolagací, abych neměl problémy. Pak volám přímo šéfovi STK, kterého pracovně znám natykačku a ten mě odpálkoval, že v žádném případě, že mám psané kapotovaná a že si mám aspoň na STK půjčit od kamoše plasty. Jasný, na okrese je milion černých ZX12 a každý se tetelí na to ji rozmontovávat A že prý mě nemusí sedět rozměr, že mám jiné řídítka a kecy, kecy.....
mmks> Aha, tak asi stanice od stanice. Já teď naposled odhalil SVčko (po nehodě, nejsem prznič). Takže plasty pryč, kros řídítka v představcích, světlo MT-03, tacháč KOSO, dráty od rychlopalu vedený mezi rámem a nádrží,... A pohoda. Pochybuju, že technik ví, co znamená to S na konci názvu modelu.
Jinak prodávají se přímo horní brýle na VFR pro aplikaci rovných řidítek
http://www.bikermart...lebar-top-yoke-l.gif
http://www.bikermart...lebar-top-yoke-l.gif
je to škoda,už to začína být youngtimer , v origo stavu........
třeba tady :¨
http://www.motorkari...vfr-750-1220889.html
třeba tady :¨
http://www.motorkari...vfr-750-1220889.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |