globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zase škrcení výkonu :D
 
12.1.2014 v 22:49
Přátelé, kamarádi měl bych dotaz ohledně škrcení KTM lc4 640 (2005-vejš) na 35Kw. Na jednom foru sem četl že to nejde pak jeden borec psal že to jde tak su z toho teď blbej . Tak jestli o tom něco víte tak prosím poraďte a kolik by to taky koštovalo. A nebo jestli už mám radši koupit tu 660 nebo 625 (v papírách min jak 35kW).Ještě bych se chtěl zeptat jestli je mezi tou 660,640,625 nějakej velkej výkonovej rozdíl nebo ve zrychlení a o kolik to žere víc s tím keihinem. A ještě na jaký závady bych si tam měl dávat pozor kromě volnoběžky starteru a tý rolny (jestli to jde nějak poznat podle zvuku když je v pr*deli až to budu kupovat). A kdybyste někdo něco z toho chtěli prodávat tak mi kdyžtak napište

Naposledy editováno 13.01.2014 01:10:29
Anketa: tak co byste brali
jezdit kole
47%
7
jít na vychlazenýho zrzka
53%
8
660
0%
0
625
0%
0
640
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 09:17 | Nahoru | #1
1. na presne seskrceni konkretni motorky se zeptej primo u dealera, jednoho v Brne mas
2. 640/625/660 rozdil ve vykonu velkej nebude, ale celkovy naladeni motorky spolecne s delkou prevody z nich dela docela rozdilne stroje
3. spotreba je to posledni co se resi, pokud najedes mrak km za rok, daleko vetsi palka bude za servis a gumy
4. Pozor dej na vsechno, budes kupovat ojetinu, jinak o tom jsem psal v nekolika ruznych vlaknech, tak hledej

(reakce na) zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 11:01 | Nahoru | #2
No já sem sem se byl zeptat v ktm autonově borec řekl ze tam karburatorovy neskrtej ale prej v ktm vlasim to prej dělají psal jeden borec na fóru... tak se právě ptám jestli stim někdo nemá zkušenosti.

Naposledy editováno 13.01.2014 17:10:07

zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 12:08 | Nahoru | #4
Záleží i na tom,proč chceš motorku seškrtit.
Nejlevnější varianta je doraz na plyn.
Najdeš graf výkonu a nastavíš maximální otáčky.

Edit.: například při 5000 ot./min 30kW

Naposledy editováno 13.01.2014 12:12:14

zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 12:42 | Nahoru | #5
On to chce seskrtit proto, ze na to nema papiry. takze to musi byt nejaky schvaleny postup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 13:50 | Nahoru | #6
KubaLC8> ono je totiž lepší se optat na veřejným foru zadarmo, kde 100 lidí má 100 názoru než obětovat 5,60 za telefonát prodejci kde dostane 100% odpověď

zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 14:32 | Nahoru | #7
to je taky fakt

(reakce na) zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 17:09 | Nahoru | #8

KubaLC8 píše: Ses tak linej nebo hloupej a neumis hledat???

dik nejspíš slepej sem to asi přehlídl tak sory

(reakce na) zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 17:27 | Nahoru | #9

HornisGSX píše: KubaLC8> ono je totiž lepší se optat na veřejným foru zadarmo, kde 100 lidí má 100 názoru než obětovat 5,60 za telefonát prodejci kde dostane 100% odpověď

Jestli sis nevšiml tak sem se tam ptal ještě na ty závady (kromě rolen a volnoběžky to už vím) tak na to potřebuju názor více lidí abych měl přehled co se tam nejvíc sere a pochybuju že mě prodejce řekne že je to jebka ať si to nekupuju. A řekl bych že sou tady založeny mnohem zbytečnější pičoviny než toto téma.

1 reakcí na tento příspěvek zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 21:13 | Nahoru | #10
nemám osobní zkušenost se škrcením motorek,ale z toho co tady vídávám na fóru jsem tak nějak pochopil,že není řečeno,že musí škrtit oficiální dealer.

škrtí to běžné servisy se zaměřením na tyto věci a zase není řečeno,že se to škrtí za pomoci nějakých originálních systémů daného výrobce motocyklu-ale jsou to zase firmy,které vyrábějí a řeší systémy jak tu motorku uškrtit.

takže je možné,že oficiální dealer vůbec nemusí vědět,že nějaký Franta z druhé strany republiky montuje škrtící systémy například nějaké italské firmy,která má na to samozřejmě patřičné homologace a certifikáty...

(reakce na) zase škrcení výkonu :D

13.1.2014 v 21:36 | Nahoru | #11
Dolph-cz> tak,tak svata pravda.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist