Naposledy editováno 13.01.2014 01:10:29
1 reakcí na tento příspěvek zase škrcení výkonu :D
2. 640/625/660 rozdil ve vykonu velkej nebude, ale celkovy naladeni motorky spolecne s delkou prevody z nich dela docela rozdilne stroje
3. spotreba je to posledni co se resi, pokud najedes mrak km za rok, daleko vetsi palka bude za servis a gumy
4. Pozor dej na vsechno, budes kupovat ojetinu, jinak o tom jsem psal v nekolika ruznych vlaknech, tak hledej
Naposledy editováno 13.01.2014 17:10:07
2 reakcí na tento příspěvek zase škrcení výkonu :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zase škrcení výkonu :D
KubaLC8 píše: Ses tak linej nebo hloupej a neumis hledat???
dik nejspíš slepej sem to asi přehlídl tak soryHornisGSX píše: KubaLC8> ono je totiž lepší se optat na veřejným foru zadarmo, kde 100 lidí má 100 názoru než obětovat 5,60 za telefonát prodejci kde dostane 100% odpověď
Jestli sis nevšiml tak sem se tam ptal ještě na ty závady (kromě rolen a volnoběžky to už vím) tak na to potřebuju názor více lidí abych měl přehled co se tam nejvíc sere a pochybuju že mě prodejce řekne že je to jebka ať si to nekupuju. A řekl bych že sou tady založeny mnohem zbytečnější pičoviny než toto téma.1 reakcí na tento příspěvek zase škrcení výkonu :D
škrtí to běžné servisy se zaměřením na tyto věci a zase není řečeno,že se to škrtí za pomoci nějakých originálních systémů daného výrobce motocyklu-ale jsou to zase firmy,které vyrábějí a řeší systémy jak tu motorku uškrtit.
takže je možné,že oficiální dealer vůbec nemusí vědět,že nějaký Franta z druhé strany republiky montuje škrtící systémy například nějaké italské firmy,která má na to samozřejmě patřičné homologace a certifikáty...