Chci, aby to byla motorka, použitelná v lehčím terénu, nemám v plánu na tom jezdit po lese, nebo po trati, spíš abych s tím mohl zajet na ryby. A hlavně, aby to bylo pohodlný na cestování.
Díval jsem se taky na XTZ Super tenere 750 - moc stará technika a málo koní, Afrika - to samý jako tenere, ale navíc nehorázný ceny, za takový starý krámy, DL1000 - samej plast, nepoužitelný v terénu, moc žere, XL1000V - jako DL, ale ještě o půl tuny těžší, BMW - tady by to bylo na dýl, ale nechci ani vidět, Multi strada 1000 - nepoužitelný v terénu.
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ETV Caponord vs. Tiger 955i
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Stewe píše: Tak za mě Tiger, nedávno ho dovezl kamarád, takže srovnání mám. Sic nemá bezdušáky jako Caponord, ale to je malá nevýhoda proti konkurenci. Já po zkušenostech s Caponordem bych ho už nechtěl
Tak to já bych Capo právě hrozně chtěl, ale kdyby to nevyráběli italové
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
Mam jako ty BMW F 650 a zkousel jsem si sednout na Caponorda, ktereho ma Ludom. Merim 158 cm, mam problem dosahnout na zem z efka, ale obe spicky na zem dam. Z toho Caponorda jen jednou spickou, na druhe strane chybelo cca 4 cm.
Caponord s tehle velkych cestovnich endur ma nejnizsi vysku sedla.
Jinak hlasuji taky pro Caponorda, nejpeknejsi je cely cerny, s cernym ramem.
ludom píše: zdar, tak podla toho co pises, vychadza asi lepsie Tiger. Etv ma hooodne plastov a su fest drahe. v terene su tie moto zrovnatelne..... prejdes co budes potrebovat, limit je vaha a to ci si ochotny ju plesknut o zem. Jeden Tger je v bazare od Tonybenyho, boli sme v Rumunsku a nemal s tym ziaden technicky problem. ten motor taha na hocakom kvalte odspod. ja mam radsej Capo, lebo je "hravejsie" ale spotrebu mal o 1/3 mensiu ako ja, co vie pekne nas...t
jo, jo taky jsem nechápal, že všichni hledáte furt benzinku, když já mám ještě půl nádrže
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
mimochodem dělal si nějaký to videjko na youtube? Tak štastný a veselý a pozdravuj rodiče pod Tatrami
Zdar Tony, video spravim teraz v zime. Dik, pozdravujem aj ja.
Ps: hodenie na central je o zvyku..... ked som to kupil, tak som sa mohol pos... kym som ho tam dal, teraz to dam kdekolvek v pohode. stojan je totiz hodne mimo tazisko a treba na to grif.
Naposledy editováno 22.12.2013 17:33:56
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
Servis, se mi víc zamlouvá u Tigera, protože to mám cca 8km do Triumph olomouc, zatímco, ani netuším, kde dělají Aprilii. Ale jde pouze o díly, protože jinak si servis řeším sám. U Capa, zase bude určitě lepší ochrana před nepřízní počasí a má bezdušový kola...
Čo sa váhy týka, tak tam bol rozdiel v starej a novej verzii...je tam viac nových vecí, ale to je jedno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Keďže mám na tom rám, kufre a iné, tak to má možno aj viac ako RR.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Je to typický 2V, niečo pomohli LeoVince a ťahá od 2tis. Ale ako som odhadol, tebe ide o priebeh a tam je 3V niekde inde.
Naposledy editováno 22.12.2013 20:44:36
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek ETV Caponord vs. Tiger 955i
TheVikiSuzuki píše: Na DL mě, mimo jiné, odrazuje taky motor, kterej jsem měl kdysi v TLku a spokojenej jsem moc nebyl. Ale jako názor to beru.
Jo, DL 1000 má takovej zvláštní motor - podle mě nevhodnej do cendura. Tvrdej a odspodu málo pružnej, střed OK a ten vršek až tak moc neznam. Ale celkově je to motor spíš do sportovněji laděný motorky. DL 650 je v tomhle směru úplně jiná motorka. Po ST1300 jsem chtěl zase cenduro, véčkovýho litra. Caponorda jsem měl, znovu jsem o něm dost uvažoval, ale nemam na něj nejlepší vzpomínky co se týče dílů a servisu. DL 1000 mě nenadchlo, Varana jsem nechtěl, zkoušel jsem nějaký KTM (ty mě teda opravdu nadchly), ale rozhodl jsem se pro DL 650 ...
Naposledy editováno 24.12.2013 16:32:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |