Téma: start/jízda v zimě (dvoutakt)
3.12.2013 v 11:10
Zdravím, nikde jsem nemohl s určitostí najít příčinu toho, co mě ráno pěkně potrápilo, a tak, ačkoli velice nerad, musím doufat v radu od těch, kteří ještě nemají ego větší než kubaturu...
Zajímalo by mě, jak je možný,že nastartuju (v týhle kose to chce trochu úsilí, ale když se chce,...
)a po zahřátí motoru a následným ujetí pár km jsem zastavil a na neutral chcípla jak kdyby došel benál(ne, nedošel). Až jsem ji s oroseným čelem po roztlačení rozdýchal, při zavření plynu téměr okamžitě začla usínat... Ani rukavicu jsem nestihl nasadit, málem mě upadly prsty jak jsem se vracel
. Takže mám upravit bohatost, vyčistit karbec, nebo jen důkladněji prohřát než vyjedu? Nebo je to tím starým jawáckým olejem, co do toho liju, abych ušetřil pár drobnejch?
Zajímalo by mě, jak je možný,že nastartuju (v týhle kose to chce trochu úsilí, ale když se chce,...



To co popisuješ může být bohatá i chudá směs. Pochopitelně pokud nikde nemáš žádný technický zádrhel. Nastavení pro zimu by mělo být bohatší. Ale je otázka, kterou na dálku těžko zodpovíš. Jak to zdechá a případně jak reaguje na přidání plynu. Je to o uchu. Na zimu jsem dával na cvajtaktu teplejší svíčku a jehlu o zářez výš. Olejem bych to neviděl, pokud tam neleješ nějakej vyjeťák a nemáš ho tam příliš. Co svíčka, barva, suchá, mokrá, jestli máš jinou, zkusil bych jí, to jsou základní věci, které můžeš udělat a skoro nic nestojí. Jinak co vzduchovej filtr - průchodnost, čistota? Zalepenej filtr obohacuje. Můžeš zkusit i nadlábnout a lehce tlumit sání, třeba přikrýt 1/3 difuzoru a uvidíš reakci, když se zlepší, je to chudý. Sytič - má to lanko?, vrací se, zavírá? Kdyby nedovíral, po zahřátí by zdechala a po přidání plynu by měla takovou tupou odezvu než se sebere do otáček + by nechtěla moc točit do vysokejch. Tak zkoušej

1 reakcí na tento příspěvek start/jízda v zimě (dvoutakt)
...ono se taky klidně mohlo stat, že vlivem podtlaku u sání klesla teplota až tak, že karburátor "zamrzl".
I když né třeba úplně, ale vzniknuvší vodní krystalky mohly neco přicpat.
Takže až tuto eventualitu spolehlivě vyřadíš, možeš pátrat po nečem jiném.
Proto mívají benzínové motory předehřev nasávaného vzduchu...
U vzducháča se to tak lehko nestane, protože na karbec (a sání) letí teplý luft.
Zima je sviňa, brrr.
I když né třeba úplně, ale vzniknuvší vodní krystalky mohly neco přicpat.
Takže až tuto eventualitu spolehlivě vyřadíš, možeš pátrat po nečem jiném.
Proto mívají benzínové motory předehřev nasávaného vzduchu...
U vzducháča se to tak lehko nestane, protože na karbec (a sání) letí teplý luft.
Zima je sviňa, brrr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
přepravní společnost pro převoz mot... [1, 2] Suzuki RG 80 | kokoška. | 47 | 15.4.2020 v 13:16 zdenysrx6 |
Motoaudio Suzuki rg Suzuki RG 80 | Jawa_renovator | 16 | 30.1.2017 v 18:02 Luba98 |
Suzuki RG 80 Gamma - Problémy při j... Suzuki RG 80 | Jawa_renovator | 0 | 31.7.2016 v 12:16 Jawa_renovator |
Problém s převodovkou Suzuki RG 80 | Zahy15 | 3 | 7.4.2014 v 20:46 Zahy15 |
Jak zapojit elektriku ve Suzuki RG 80? Suzuki RG 80 | PedoBear | 9 | 18.5.2013 v 10:57 PedoBear |