Téma: servis kladno a okolí
22.7.2013 v 13:08
zdravím,mám černé svíčky a motorka ztratila na výkonu a potřebuji poradit servis v kladně nebo okolí (motošoko mají plno)
Naposledy editováno 23.07.2013 08:43:07
Naposledy editováno 23.07.2013 08:43:07
2 reakcí na tento příspěvek servis kladno a okolí
jako první bych vyměnil vzduchovej filtr (pokud není čerstvě měněnej nebo čištěnej - papírovej se mění, molitan se čistí).
pak bych odšrouboval spodek karbu a hledal, jestli se nevyklepala tryska a neválí se na dně.
pak bych to prostříknul čističem ve spreji.
je docela možný, že to pak bude dobrý a budeš mít skvělej pocit ze spravení motorky
P.S. a kašli na lidi, co jsou smutní, protože jejich endůro má taky motor z choppera
P.S.S. pokud bys trval na servisu, tak v Tuchlovicích na hlavní dělají čínský motorky
pak bych odšrouboval spodek karbu a hledal, jestli se nevyklepala tryska a neválí se na dně.
pak bych to prostříknul čističem ve spreji.
je docela možný, že to pak bude dobrý a budeš mít skvělej pocit ze spravení motorky
P.S. a kašli na lidi, co jsou smutní, protože jejich endůro má taky motor z choppera
P.S.S. pokud bys trval na servisu, tak v Tuchlovicích na hlavní dělají čínský motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) servis kladno a okolí
callowsick> NENE Chopper ma motor z endura a jeste vosizenej.
ALe me tady nejde vo srovanvani chopper vs enduro. Motoricky bych chooppery jeste snesl, ale ty chromovany veci a trasnicky a prisernej posez
ALe me tady nejde vo srovanvani chopper vs enduro. Motoricky bych chooppery jeste snesl, ale ty chromovany veci a trasnicky a prisernej posez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) servis kladno a okolí
gugo> tak Chopper je pěknej(vizualne) až na ten nepovedenej motor jinak sem neměl problém
gugo píše: callowsick> NENE Chopper ma motor z endura a jeste vosizenej.
ALe me tady nejde vo srovanvani chopper vs enduro. Motoricky bych chooppery jeste snesl, ale ty chromovany veci a trasnicky a prisernej posez
já to měl skoro úplně stejně. pak jsem měl možnost se svézt na pár třásňácích a není to zas takový peklo, jak by jeden řekl od pohledu.
jenom to povinný stajlový oblečení mě krká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) servis kladno a okolí
dragoun11 píše: gugo> tak Chopper je pěknej(vizualne) až na ten nepovedenej motor jinak sem neměl problém
hele, tak pověz víc v detailu, co to udělalo.
stalo se to za jízdy? po odstávce? jak to reaguje na sytič? máš tam nějaký nestandartní věci?
dělo se to postupně, nebo naráz? co vzduchovej filtr (novej, starej, čištěnej, žádnej)?
jezdilo to předtím normálně?
ať můžeme pátrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) servis kladno a okolí
callowsick> v pondělí jsem přijel normálně,zaparkuji motorku v garáži.V pátek sem přišel zapnul kohoutek benzinu hodil sytič a nenastartoval točil jsem to občas blafla ale nechytla se,tak jsem úplně vymlátil baterku a nechal ji na noc dobít,ráno jsem vyndal svíčky úplně černý očistil je po chvíli startování to chytlo ale jen na jeden válec tak jsem to točil asi za 5minut chytnul i druhý válec a šel jsem se projet a do kopce to vůbec nejela a pořád se to musí za jízdy držet ve vyšších otáčkách .Koupil jsem nové svíčky dal je tam a start dobrý asi za 7km zas černý a ten samý problém a při startu střílí do výfuku z jednoho válce ďík za rady
co by to mohlo být:
seklej plovák v karbu (občas stačí jednoduše a opatrně poklepat něčím přes plovákovku. tahle závada by se ukázala i tak, že by tekl benzín z přepadu a dělal by pod motorkou louži.
pak jak psal Gugo - plovák může bejt i děravej a naplněnej benzínem a pak neplave (dá se vyprázdnit a zalepit, ale líp vyměnit). ale znovu - tekl by benzín pod motorku.
pak se mohlo dostat něco do sání (až sakra obvyklej je nasátej hadr z nářadí třeba...), co zadusí cestu vzduchu.
dál bych zkouknul funkci sytiče - jestli nezůstává viset (sytič je jednoduchá klapka, co přivírá vzduch a když je zapnutej, motor se blbě vytáčí do otáček).
pak hrozně blbá otázka, ale nevím, jak dlouho motku máš a tak - není možný, že ovládáš sytič opačně?
teď z hlavy mě víc nenapadá. jestli neteče benzín ven, vyloučil bych závadu na plováku.
seklej plovák v karbu (občas stačí jednoduše a opatrně poklepat něčím přes plovákovku. tahle závada by se ukázala i tak, že by tekl benzín z přepadu a dělal by pod motorkou louži.
pak jak psal Gugo - plovák může bejt i děravej a naplněnej benzínem a pak neplave (dá se vyprázdnit a zalepit, ale líp vyměnit). ale znovu - tekl by benzín pod motorku.
pak se mohlo dostat něco do sání (až sakra obvyklej je nasátej hadr z nářadí třeba...), co zadusí cestu vzduchu.
dál bych zkouknul funkci sytiče - jestli nezůstává viset (sytič je jednoduchá klapka, co přivírá vzduch a když je zapnutej, motor se blbě vytáčí do otáček).
pak hrozně blbá otázka, ale nevím, jak dlouho motku máš a tak - není možný, že ovládáš sytič opačně?
teď z hlavy mě víc nenapadá. jestli neteče benzín ven, vyloučil bych závadu na plováku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis slaný Yuki Spider 125 | dragoun11 | 2 | 24.7.2013 v 09:14 gugo |
Zase jeden přerostlík... [1, 2] Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... | Wincenz0 | 37 | 15.12.2010 v 16:11 brendy007 |
Jakého skutra pro holku ? Yuki Spider 125 | Fr3em4n | 13 | 22.7.2010 v 17:14 HonzaM |
spider 125 napínák, ventily, trysky Yuki Spider 125 | borecnakonec | 0 | 30.11.-0001 v 00:00 borecnakonec |