

Naposledy editováno 21.07.2013 01:00:57
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas vs KTM vs Husqvarna


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna
PIMPulin3 píše: To je podle mě docela maličkost, ne? Zatím pro mě vyhrává Gas, ačkoli jsem dost dlouho pokoukával po EXC, ale Gas vede hlavně díky ceně, kdy můžu mít za stejný prachy gase z roku 2008 jako ktm z roku třeba 2005, a hlavně se mi víc líbí design toho gase a to přepínání výkonových map
Asi jediný co mě odrazuje by byla ta velikost, pokud je opravdu tak malej jak jsem slyšel..
Ze se ti za jizdy uvolni a prestane to brzdit je malickost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna
PIMPulin3 píše: SirIndy> No tak furt lepší než kdyby se třeba rozsypal motor nebo převodovka nebo něco takovýho, přecejen máš ještě přední brzdu tak aspoň dojedeš
Pokud zrovna nebudes ve chvili, kdy to zjistis, rozjetej pred zatackou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna

A co říkáte ještě na 250 endurko ve dvoutaktu? Myslím tím hlavně GG EC 250, ale i to EXC 250. Je to velký rozdíl oproti 300? Aby to zase nebylo zdechlý odspodu

PIMPulin3 píše: SirIndy> no tak to je věc druhá
A co říkáte ještě na 250 endurko ve dvoutaktu? Myslím tím hlavně GG EC 250, ale i to EXC 250. Je to velký rozdíl oproti 300? Aby to zase nebylo zdechlý odspodu To se asi vyplatí radči počkat a připlatit na pěknou 300 že
Zas tak velky rozdil to nebude, ale sel bych do 300. Leda by se naskytla vyhodna koupe 250.
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas vs KTM vs Husqvarna
Soudě z profilu moc praxe asi nebude - myslím s ostřejší motorkou a z priority v přepínání map.
Všechny enduro motorky jsou cca stejně velké, oblibou Gase je ale měkčí pérování, zejména vzadu je to znát, takže pak je motorka "pocitově nižší", minimálně zadní pružina se prostě musí doladit. Ale i tak se s tím jezdit dá.
Přepínání map je v podstatě na všech dvoutaktech, někde to je nevydrátovaný, ale zase při troše zkušeností to až takový zázrak není.
A střelit si na rozjezd 300 ve dvojtaktu je otázka osobní odvahy. Je to sice endurko, hodný, ale jede to furt i když nechceš, chce to silný ruce a mozek.
Za mě je ideál na začátek u Gase 200, ale ten se skoro sehnat nedá. 125 je trošku náročnější ( zas má výhodu, že motor je až na detaily Yamaha) takže pak 250.
Ale rozhoduje ten kdo platí, takže šťastnou volbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna
v pravdě na začátku jsem Pimpulinovi nechtěl radit, ať vezme něco slabšího, protože vypadal rozhodlý, ale je fakt, že to 300 je dost a i 250 na který jsem jezdil byla na začátečníka v enduru docela zlobivá holka(mluvím o exc 250) takže tak

a tak jestli si jezdil 450 tak to je jiná, já předpokládal přechod z TDR...

Naposledy editováno 31.05.2013 10:07:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas gas vs KTM vs Husqvarna


přepínání map je pro začátečníka k ničemu, budeš tam mít mráček a budeš rád, že se vezeš

u KTM je taky přepínání map, ale tam se jen odpojuje drátek u řídící jednotky
Gasíka by jsi mohl mít výhodu podvozku - Öhlins funguje daleko lépe než WP
KTM budeš mít větší výhodu dostupnosti dílů/servisu
Gasík má na centrálu přepáčko, takže větší údržba a pokud to prosereš, tak i nákladnější
KTM má na centrálu PDS - minimum údržby a dělá se i kvalitnější tuning druhovýroba, takže daleko delší výdrž mth

ceny dílů jsou +- stejné, takže jak jsem psal, za ty prachy co do toho chceš dát, tak v lepším stavu bude GasGas

(jinak, začínat výběr motorky tím, jestli mi bude velká nebo malá je pitchovina

Naposledy editováno 31.05.2013 11:59:47
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas vs KTM vs Husqvarna
Než se naučíš jak dát výjezd a nejít přes střechu, to potrvá. To není o koních v motoru, to je o hlavě a rukách.
Rozdíl mezi 450 4T a 300 2T je něco kolem 15-20kg a to je "kurevsky hodně" když ti pot teče z helmy.
A 300 2T podle mě jede víc než 450 4T a navíc je lehčí a ten hmotnostní tlumič budeš ty. Ona tě dostane.
Mé dítě (20) jezdí malorážku tj. dvácu Gas Gas a na výkonový strop ještě nedosáhl, jen furt brble, že v levé noze má křeče jak furt machruje s šaltrpákou. O tom malorážky jsou, bez otáček to nejde. Ale jsou to citlivky na nastavení karburátoru. Stačí 5km záběhové jízdy se špatnou tryskou a válec je v pánu. Což obecně ale platí pro všechny 2T ve větší či menší míře, tj. není to cestovní hračka, jakmile se motoru směs nelíbí ( stačí větší změna teploty) a je to drahý. 30 tisíc na chybu je ověřeno.
Chybou podle mě je posuzovat výkon když je pilot čerstvej. Výkon je třeba hodnotit, když se po půl hodině maximální "střelby" pilota otvírají ruce vypadávají řidítka a prsty už nedosáhlou ani na brzdu ani na spojku.
To je pak enduro a motocross ve vší síle.
Jo a k podvozkům. Je naprosto jedno v začátcích jaký podvozek motorka bude mít. Musíš se nejdřív naučit, jak podvozek naladit. A je zde hromada machrů, kteří mají laděný podvozek, ale zapomínají, že není laděný na ně, takže je k ničemu. Protože každý ladič se tě zeptá: a jak to chcete? A když nevíš co chceš, což vědět nějaký čas nebudeš, tak stačí, když bude v dobrým technickým stavu.
Naposledy editováno 01.06.2013 10:55:49
KTM je v tomhle hodně dobrá a ty Bremba fungujou moc dobře.
Každopádně 300 2T je pecka a v terénu max výkon nevyužiješ, stejně jako u 450 4T a osobně radši 5x zvedat tříkilo jak 450.
Tak chci příští rok tříkilo.
1 reakcí na tento příspěvek Gas gas vs KTM vs Husqvarna

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300 2003 spojka KTM EXC 300 | Jintex | 2 | 28.4.2025 v 18:08 Jintex |
Spojka exc 300 23 KTM EXC 300 | pilsner808 | 1 | 23.4.2025 v 12:21 krokoš |
Ktm exc 300 2000 KTM EXC 300 | Jintex | 30 | 19.4.2025 v 22:17 krokoš |
Servisní manuál na Ktm exc 2023 KTM EXC 300 | Kombi96 | 18 | 10.4.2025 v 12:22 Norous123 |
Jaký olej do benzínu 2t Gas Gas EC 300 | kruks | 19 | 25.2.2025 v 10:54 hunterzm |