tak už nějak přemýšlím dopředu, jaký gumy dám na alpíka až sjedu ty TKC80. Zadní se sjela rychle, tu už nikdy nenazuju.S přední spokojenost maximální, jen zhruba po 3-4 tisících začala bejt hlučná a oskákaná jako prase. Životnost je pořád nad půlkou. Nějaké vlastní zkušenosti. zajímají mě jen ti z Vás, kdo přešel s TKC 80 na něco jiného a poznal zlepšení. Jezdím hodně mimo asfalt na druhou stranu hodně ve dvou a tak zase musím nějaký kompromi kua vymýšlet.
Až pojedu letos nějaký Mastodont maraton, tak přemýšlím nazout nějaký čistě krosové pneu.
díky
T.
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
Trošku hrubší ale stále na silnici dobrý vlastnosti Metzeler Karoo , nebo zmiňovaná Mitas E09 ale ta jen zadní.
2 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
Naposledy editováno 22.03.2013 12:04:09
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
Na to moje pachtění po polních cestách a na Krocana to stačí, nebavilo by mě pořád přezouvat.
Jo, mám TA600.
Naposledy editováno 22.03.2013 12:34:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
Vyzná se v ních někdo, taky jí nemůžu najít v rozměru 120/90 nebo tam je 130 vzadu?
díky
T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
tkubik2004> Karoo jsem taky našel jenom ve 130
Jinak oskákaný špunty budou na každý přední "špalkový" gumě při silničnim nasazení, tomu se vyhnout nedá.
Naposledy editováno 22.03.2013 13:31:02
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
Mitas E- 09 předek i zadek- předek katastrofa, ubejval před očima, v offu hned zalepenej
Trelleborg XT 644 army na předku- dobrej kompromis, přezuto naráz i se zadkem E-09, odjeto slovensko a něco po čechách cca 3500 km a už jsem do offu neměl špunty, předek značně osekanej. Měkčí směs, dobrá cena
Metzeller Unicross předek, zadek E-09 dakar- předek je výbornej, dobře vede v offu, řidší a lépe se čistí, na asfaltu o něm nevíš, chová se jak kdyby to nebylo chlupatý, při dešti si musíš trochu dát pozor, zdá se být tvrdší směs, neubejvá jak výše zmíněné. E-09 Dakarka na zadku má výbornej poměr cena-výdrž. Radši voškobu 2 Mitasky než 1 Karro. Zadek do offu kombinuju s C-02 a předek v Unicrossu a je to paráda. Řekl bych, že na tom unicrossu jsem najel tak 2500 km 60% v offu a je cajk. Je jasné, že netahám tolik za přední brzdu bo nešukám žádnou v Barumce..
Krom E-09 jsem nenatrefil na rozměr který má být v TP a přesto jsem prošel technickou.
V levo trelleborg XT 644 - v pravo Metzeller Unicros
Naposledy editováno 22.03.2013 19:29:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
1)mě se zatím nejvíc osvědčila tkc 80 v předu a E-09 dakar vzadu - supr když se jezdí hodně asfalt
2)příští volba více offroad bude: asi ta C-02 či na Metzeler Unicross. proč si je kombinoval:
nějaký doporučení či jsi to zkoušel?
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
Na Trelleborg XT 644 na předku (zadek snad v našich rozměrech nelze) mě odkázal kolega Shantis a mluvil o nich velice dobře. Oproti E- 09 maji supr boční vedení, špunty jsou vyšší, na asfaltu dobrý, ale jak vemeš za brzdu, tak cejtíš jak se špunty podlejvaj. Pořád je to ale guma za 900 kil a opravdu parádní poměr. Taky není nějak extra na dálky po asfaltu.
Když jsem sjel Trelleborg a nutně jsem na akci potřeboval novej, zajel jsem do skladu ve Slaném a nic jiného neměli na předek než Unicross. Neskutečně překvapenej. Na asfaltu o ní téměř nevíš ( nebo jsem si na hučení a plavání zvykl, nevim) a v offu to je paráda. Podrží i tam, kde už bys to nečekal. Na asfaltu se s ní cejtim dobře, nepodlévá se tak. Nejsem žádnej asfaltovej střelec. Rychlostní index nevim. Jezdim po dálnici do 150. Po zakroucenejch okrskách musíš s vědomím, že máš špunty. Do bordelu to ale vše vynahradí. Cena za ten Unicross cca 1200 + zadek E-09 Dakar za 950,- je perfektní cena. Za minulou sezonu jsem zrubal 2 sady a třetí mám teď na zimu do sněhu v kombinaci se zadkem C-02.
Seikos navrhuje E-10. Kolegové to měli na Superteneře 750, a druhej na 1200. Vejr ze 750 to sundal (důvod neznám) a Vikec s 12tkou si libuje i v offu. Myslim, že to nebude špatná guma, ale je více do asfaltu. Jak už tu kluci psali. Nejlépe 2 sady a pouze přehazovat. Taky mám dvě zadní kola a přehazuji E-09 a C-02.
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
hodnotim Unicross o chlup lepší než Trelleborg. Méně ubývá na asfaltu, nepodlévá se, cena o 250 vyšší, určeno tak na 60% off - 40% asfalt, Perfektně se čistí v bordelu, povedlo se mi ho taky zalepit, ale to už jsem neměl rychlost a byl to samej jíl. Pokud bych ho nesehnal, tak jediná další alternativa je pro mě ten Trelleborg a hluboce daleko je pak E-09 předek, kterej už na mašinu nikdy nechci.
Tkubik-
TKC 80 předek a E-09 zadek je vyzkoušená klasika. Na cestování super a do offu si můžeš troufnout. Na nějaký maratony bych přezul ostřejší..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
Dimi650ta> Zadní Mitas C-02 jezdím také ale nesouhlasím s tebou že je super v blátě. Na suchém, tvrdém povrchu ano, na mokru a blátě se té gumě nedá věřit. Škoda že je v 17" takový malý výběr...
1 reakcí na tento příspěvek lepší gumy než TKC 80?
Naposledy editováno 23.03.2013 13:05:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
Dalšího brouka do hlavy Vám dám s Maxissem. Kolega má na Superteneře zadek Maxiss M6001 a jenom chvála. Tady je nějaké foto na rajčeti Osobně jsem Maxisse nezkoušel, ale vypadá zajímavě.
Cito jsem rád, že jsi spokojený. Vypadá teď mašina hodně drsně a jak říkám - na silnici po nějakém ošmejdání lze jet naprosto v pohodě, ale to co ti dá v offu je k nezaplacení.
Jinak některé situace si vyžereš i se sebechlupatější gumou..
HAMLET píše: mc60 Ja jsem zvedany jak se chytne tato pneu 150/70 -17 TL 69T Sava MC 60 GETaWAY. Kdyz se otoci je do terenu kdyz se otoci je na silnici.Novinka 2013
Pěkná reklama, ale díky za info. Zajímavé.. Až to někomu nazujete, tak ho vyspovídej se zkušeností. Otázkou je, jakej je poměr off a asfalt při otočení. Hoď jsem nějaké psaní o této pneu..Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lepší gumy než TKC 80?
Normálně jezdíme s kamarádem na zadku C-02, asi předloni tam dal právě tohodle Maxxise. Má zvláštní rozměr 130/90 - 17, takže vyšší profil. Směrový vzorek, takže nelze otáčet. Směs je oproti Mitasce C-02 hodně měkká, na mokru oproti ní krásně drží, osobně vyzkoušeno. Jediné mínus je výdrž, ta guma doslova mizela před očima, oproti Mitasce tak třetinová výdrž.
Muj názor tedy na jaře nebo na podzim ano, v suchém létě je to škoda, to bohatě postačuje C-02.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |