globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Papíry
15.1.2013 v 19:48
Čau Motorkáři.

Asi před rokem jsem vyhrabal ve stodůlce Jawku 175/356 v celkem slušným stavu. Motorka funguje celkem dobře, ale nemá papíry. Prý byla uplně zrušená a žádný doklad jsem nenašel. Je mi teprve 15, a moc nerozumím týhle problematice s papírama.
Je vůbec nějaká možnost, abych dostal motorku na obrázku na papíry, třeba i na veteránský, a co by to obnášelo: kolik přibližně prachů, omezení a tak? Děkuju moc za všechny rady!!!

Víc fotek můžete zkouknout na

"> http://www.motorkar...rka/?mid=79480[/img]






Papíry

15.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #1
někde sežeň technyčák pak na stk a pak pojistit

Naposledy editováno 15.01.2013 20:11:21

Papíry

15.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #2
Stará dobrá kejvačka Jawa-čz s rybinama a ampérmetrem.Stroje nezmary. Když časem dáš do kupy přední blatník a pár drobností, tak bez problémů projdeš veteránskou testací. Důležitý je že papíry byly zrušený - to je jedna z podmínek aby ti mohli vystavit veteránský. Termíny testací a co vše k tomu budeš potřebovat se dozvíš v nějakým veteránistickým klubu ve svým okolí. Co si pamatuju tak k testaci se předkládá zároveň s přistavenou motorkou několik fotografií stroje a sice zepředu zprava a zleva, z boků a zezadu, snad i zepředu, formát je danej ale z hlavy ho nevím.Ta tvoje motorka vypadá dost původně, tak by to neměl být takový problém to doladit aby byl testační komisař spokojen. Poplatky nevím, snad kolem tří tisíc?? Ale do osmnácti než budeš mít na ni řidičák máš čas dát motorku pěkně do pořádku. Se strojem na veteránskejch papírech pak můžeš celkem normálně jezdit, dřívější omezení že jen na veteránský akce a s knihou jízd už tak striktně neplatí.

Papíry

15.1.2013 v 20:13 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek Papíry

15.1.2013 v 20:16 | Nahoru | #4
Alkar - kecy v kleci, pokud by splašil živý papíry, čekalo by ho blbnutí se štítkama, číslama, ihned pojistka, pak technická s evidenčkou a pak přihlášení motorky na sebe, což v jeho věku by nemuselo projít. Kámošovi odmítli v patnácti na něj napsat 125-ku, že na ni ještě nemá věk....Hlavně živý papíry, tedy ty, který neyly zrušený a mají stále placený povinný ručení, je dneska na tenhle typ dost obtížný sehnat. A stojej o dost víc než veteránská testace....

Papíry

15.1.2013 v 20:23 | Nahoru | #5
ok já sem dával jen příklad ale asi je lepší to co říkáš ty ale napsat na otce,štítek koupit novej vyrazit si sám,na motor též a když řekne že na ní nejezdil nebo tak něco taky sem to řešil u pionýra u kterýho nebyl 3 roky placený poviný. vyřešil sem to tak (měl sem techničák):na STK i bez štítku na rámu mě pustili a pak na pojištovnu normal nové pojištění a žádná kancelář pojistitelú se pak neozvala

Papíry

15.1.2013 v 20:34 | Nahoru | #6
No ono ani ty veteránské nejsou nějak levné. U živých je prvotní investice za noty cca 4-6000 dle náhody, přepis 500,- a pak jen jednou za dva roky 300,- (cca) za STK. A veterány cáluješ každý rok (1500-2000,-?)a každý rok jezdíš na retestace a krajské testace,...jinak propadnou. Pojistku neberu jako bernou minci, ta je dnes u ČPP za 120,-.
Ale pokud jde o originalitu tak jedině veterány. Jinak štítek, živé noty a raznice.

175/356 hezká! kastlík na baterku je panelka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papíry

15.1.2013 v 22:42 | Nahoru | #7
Bimbam> tak je uředník kretén... mohu potvrdit přepis automobilu v 16cti letech... absolutně bez problému. To že někomu není 18 neznamená, že to nemůžeš vlastnít...

(reakce na) Papíry

16.1.2013 v 06:55 | Nahoru | #8
Jujing> Přesně tak, na mě GSko šlo napsat ještě než mi bylo osmnáct

Papíry

16.1.2013 v 20:24 | Nahoru | #9
Kámoš chtěl přihlásit sedmu na sebe asi půl roku před 18tinama a taky nic.. Já bych se s něma štěkal do krve no...

Papíry

17.1.2013 v 12:54 | Nahoru | #10
No ono se tu asi celkem motá do sebe zákon o rodině (věk dítěte a zákonné zastupování do 18ti let) dále majektoprávní otázkly a Občanský zákoník (třeba §7 odst. 1 občanského zákoníku) a pak dále vlastnictví a provozování vozidla dle Zákona o silničním provozu.
Než bych se s nima hádal tak bych dříve nastudoval tohle abych věděl co vlastně uhádávám!

Papíry

17.1.2013 v 16:26 | Nahoru | #11
Proč zaládáš stejný tema furt dokola?

www.motorkari.cz/forum-detail/

Papíry

17.1.2013 v 18:18 | Nahoru | #12
Pokud chceš veteránské, motorku vylešti, dej do pokud možno originálu a obratˇse na nejbližší veteran car club. Ti testaci udělají. Počítej, že klubová testace, což je prvotní může stát okolo 2 tisíc. Poté je nutná krajská, což je řekněme 1000.- korun, něco dáš za benzín, za SPZ, svůj čas...a pak každý rok bys musel na přetestaci, zase peníze.Osobně bych si sehnal bílé SPZ a jestli původní majitel neplatil povinné ručení, je to jeho problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vynechává ve vysokých otáčkách ("dr... Jawa 175/356 krooky 16 25.5.2024 v 11:08 Hovado-z-lesa
Uchycení sedla na Jawa ČZ typ 355 v... Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 8 4.4.2024 v 08:49 Dolin
Jawa 175 po nastartování hned chcíp... [1, 2, 3] Jawa 175/356 Raptík 63 24.2.2024 v 23:32 ondra1997
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR
Jawa ČZ kope zpět Jawa 175/356, Jawa 125/355 JAW4Ř 0 31.1.2024 v 20:58 JAW4Ř


TOPlist