Máte někdo zkušenost se supersportem a tvrdšíma gumama typu Pilot road,ContiRoadAttack...atd?
1 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
2 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
E: teď na GSX-F mám roadsmarty a v pohodě až na hranu
Naposledy editováno 26.10.2012 20:58:03
1 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
13rr píše: c.j.> Všichni ty Mišáky PR2 chválí I Já na nich dal na VFR800 skoro 10.000km. Ale pak se zjeví někde pěkná sada lepidel a já neodolám. Kdo to má furt platit. Nejde na to vyřídit nejaký příspěvek?
vsichni ne, ja je mam a tesim se, az je ojedu a vyhodim
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
Dokud jsem měl možnost mít relativně levné okruhovky tak jsem to neřešil. Pak ale všichni začali jezdit 190ky a já byl v řiti. Nejsem už žádný střelec ale občas mi v hlavě přepne.
13rr píše: Petr_VFR> A je tady jiný názor.
Dokud jsem měl možnost mít relativně levné okruhovky tak jsem to neřešil. Pak ale všichni začali jezdit 190ky a já byl v řiti. Nejsem už žádný střelec ale občas mi v hlavě přepne.
znas to, nejsme vsichni stejny . Ja se vratim k roadsmartum, nebo budu dojizdet D211 co mi zustavaji z okruhu
1 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
Cestovne-sportovni staci vecine piloutum na silnici bohuzel musi mit leivky ale preci...sice to neklopi vydrzi hovno ale ma lepivky na DOBREJ POCIT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
Nová sada se dá pořídit do 5000tis a pěkné okruhovky do 2000tis. Sice vydrží necelou polovinu(rozdíl ve svezení značný) ale tomu odpovídá i cena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
Nezahrejes je hned a jet jak posranej 20km me nebavi.
Vydrz a rvani plynem na zada mam zadek po 1000km v hajzlu a plosku.
Diky nechci. Jezdim tvrde atomove q2
2 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
z-x-r píše: pylot> pravda ale to nejsou race gumy z okruhu...To jsou sportovni gumy ty jsou v cajku davam take nejtvrdsi z ni Q2 nejdele vydrz a po zahrati luxus na mrdani na hole silnici.
No zrovna na Q2 jsem nikdy neslysel pul dobryho slova. Ale je mozny ze jsem narazil akorat na moc rozmlsany lidi. Dulezity je jestli tobe sedej.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
Caba.sk píše: Tiez riesim podobnu dilemu a nechce sa mi zakladat novu temu. Ma niekto realne skusenosti s Metzeler Z8 interactM/O alebo Pirelli Angel ST. Dik. Test z casaku mi prave moc nepomohol
Měl jsem možnost jezdit předchůdce Z8, metz.Z6 na FJR 1300. Byly neuvěřitelně stabilní a ty gumy jsem orval i na tak těžké motorce na hranu a obrousil jsem s nima stupačky. Byly neuvěřitelně stabilní a nezálůdné. Neměly moc ostrý profil, takže do zatáček sice šly, ale překlápění v esíčku, bylo trošku lenivější-ale nic co by stálo za řeč. Z8 bude zase o level výše.
Nicméně ten test, který jsi asi četl mám taky. Budu si teď v zimě objednávat gumy a vybíral jsem z těch dvou co máš vybrány ty. Budu brát Pirelli angel st. Důvod-ta metzelerka je sice lepší na vodě, ale na vodě já potřebuju dojet, ne závodit a pirellka je na suchu zábavnější.
Už jsem je objednal kamarádovi(pirellky)-má stejnou moto jako já-a byl jsem je testovat u nás na Šancích. Jsou na suchu parádní, čitelné a nezáludné a jdou hezky do zatáček. Jinak i váhové porovnání pirelli vs. metzeler-zadní gumy od pirelli je o 1kg. lehčí než metzellera-to musí být sakra znát (neodpružená hmota) při reakci tlumení na nerovnostech v zatáčce.
Naposledy editováno 27.10.2012 11:27:57
1 reakcí na tento příspěvek Supersport a ,,sportovně cestovní" pneu.
oxygen píše: Pilot Road 2 kolega v Mostě trvale pod 2 minuty, stometrový černý čáry - a ty gumy nic, krísně drží a snad ani neubejvají... i já na nich kdysi letěl po dálnicích do Francie a zpět jako magor, 170-230 přes 2 tkm - a taky jen malinká ploška uprostřed
Potvrzuješ jen to co si myslím taky. Když jede sportovně cestovní gumy dobrý řízek-neudělá si na nich ostudu ani na okruhu. Jediný problém může být v horku, když je prostě přehřeje. Kdysi se mi to na nějaké cestovní gumě povedlo ale ona mi to dala najevo žvýkáním se v zatáčce-takže jsme věděl, že mám zvolnit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |