1 reakcí na tento příspěvek Muzete me poradit
hlavni je olej, spravne intervaly, spravny olej a kontrolovat ho!
Tohle neni japonska motorka, o tohle se musis starat. a taky to za odmenu daleko lip jede nez japonska motorka
themasterjan píše: Jako ty pises ze je to rozbyte porad a chrasti cetl sem ze ktm maji velke vibrace s tim nikdo jic neudela ,ale myslim si ze kdyz tomu das co to chce ze ta motorka drzi ,nevim ale dekuji za prispevek kazdy ma svuj nazor na tyto motorky ja si je rad prectu...diky
To že vibruje a chrastí není nedostatek, ale vlastnost.

Mám 660 SMC. Na to co ta motorka zkouší a kolikrát padla, tak drží perfektně. Ze třech jmenovaných je tahle nejostřejší, ale zase nemá startér, takže to musíš umět nakopnout. Není to sranda. Olej po 5tis. ,ale to je příliš optimistické přání výrobce. Olej měň tak po 1000km a odmění se ti dlouho výdrží motoru. Jinak budeš dělat motor každou chvilkou. Nejlepší je namontovat počítadlo motohodin.
1 reakcí na tento příspěvek Muzete me poradit
Kazy no s těma 1000 km to zas přeháníš. Kdyby byla jetá v sosnové beru ale obyč jízda a občas kravení si mysím že bohatě stačí ne co 5 tis ale co 2-3 tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muzete me poradit
AdosR píše: Ja bych si vůbec nekoupil ojetou motorku toho tipu. Jako ne z důvodu že je to křáp ale z důvodu jak může kurva chtít někdo za mašinu starou 7-8 let 100 tisíc? Přitom jednoválec kterej je závislej na kvalitním oleji motorex, servisech atd. Kolik lidí to dělá poctivě? Tady u těchto motorek jde motor dřív do hajzlu, kor když někdo to točí studený apod. Takže prostě koupím za 100 litru stroj a pak do něj dalších 35-40 vrazím? To ani ve snu. Max to koupit po někom koho znám a vím jak se o to staral.
Kazy no s těma 1000 km to zas přeháníš. Kdyby byla jetá v sosnové beru ale obyč jízda a občas kravení si mysím že bohatě stačí ne co 5 tis ale co 2-3 tis.
Jenže o tom to je "motorka tohohle typu" Je to jen o zábavě. Je blbý, že nevíš jak se k tomu předešlí majitel choval, ale třeba já jsem motorku koupil od itala, kterej na ní jezdil bůhví jak a nevím jak dělal servis, olej apod. Tehdá za 140tis. I tak jsem si dva roky pojezdil a pak jsem za 25tis. udělal generálku motoru a teď už je to jenom na mně. Raději častěji vyměním blbých 1,5l oleje, než znova GO. Zrovna na to "kravení" ta motorka je a při tom dostává nejvíc zabrat.
1 reakcí na tento příspěvek Muzete me poradit
themasterjan píše: AdosR -- No jako ty bys ojetou nekoupil ale kdyz ten clovek ty finnance na novou nema a chce na necem jezdit tak proste koupit neco musi...Nemyslis?
No přehnal jsem to sorry, je to u teto moto hodně těžký. Velká šance že koupíš chvílu pojezdší a dáš x tisic do go motoru. Od známého co vím jak se o to staral no problém. Pak mě mrzí že za ktm lc4 640 starou 6-7 let a spol chcou lidi pořád 100 litrů. To mě přijde dost. Ale hold čí dál víc lidí přecházi na motarda tak proto si tento tip biků drží ceny. Snad koupíš něco pěkného. Já totiž řeším to samý ale asi se na to vykašlu a pořeším ktm 690 smc r novou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muzete me poradit
Kazy píše: Jenže o tom to je "motorka tohohle typu" Je to jen o zábavě. Je blbý, že nevíš jak se k tomu předešlí majitel choval, ale třeba já jsem motorku koupil od itala, kterej na ní jezdil bůhví jak a nevím jak dělal servis, olej apod. Tehdá za 140tis. I tak jsem si dva roky pojezdil a pak jsem za 25tis. udělal generálku motoru a teď už je to jenom na mně. Raději častěji vyměním blbých 1,5l oleje, než znova GO. Zrovna na to "kravení" ta motorka je a při tom dostává nejvíc zabrat.
Jo no je to 1, 5 - 2 litry oleje při výměně. + filtr. Olej stojí doporučovanej motorex 10w 60 asi 400kč. Takže olej vyjde 2x-3x dráž jak u normální silniční moto. Což není tak hrozný. Zas to mín žere benzín, teda pokud se neblázní v sosnové apod. Je tam jedna svíčka ne 4 atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Muzete me poradit
AdosR píše: Jo no je to 1, 5 - 2 litry oleje při výměně. + filtr. Olej stojí doporučovanej motorex 10w 60 asi 400kč. Takže olej vyjde 2x-3x dráž jak u normální silniční moto. Což není tak hrozný. Zas to mín žere benzín, teda pokud se neblázní v sosnové apod. Je tam jedna svíčka ne 4 atd
Zase je ta olejova napln polovicni. Ke spotrebe - spis nez ze by to mene zralo tak hlavne na motardu najezdis daleko mene kilaku nez na silnicce - mas toho driv dost.
1 reakcí na tento příspěvek Muzete me poradit
SirIndy píše: Zase je ta olejova napln polovicni. Ke spotrebe - spis nez ze by to mene zralo tak hlavne na motardu najezdis daleko mene kilaku nez na silnicce - mas toho driv dost.
No jo olejová nápln je poloviční s tím jsem počítal ale vyměníš ten olej 2-3x do roka + filtry takže to vyjde trochu dráž. Nic velkýho. A jasně kilometrů taky nenajezdíš 10 tis. Stejně mě přijde ale zbytečný měnit olej v lc4 660,625,640 po 1000 km. Když výrobce doporučuje 5 tis. Vím že jsem četl na hodně forech a stránkách že je to asi přetaženej interval těch 5 tis. Ale co 2500 tis si myslím bude bohatě stačit. Ale taky záleží jak jsem s tím těch 2500 km jezdil. Je rozdíl jestli na prasona nebo normál svižnou jízdu. Přece to jen nejsou motory tipu sm 510R a fs 570 a pod.
themasterjan píše: AdosR -> Mit 215 tisic tak uz sem v sette ktm praha a beru ji ,to je muj sem 690 smc ale nejsou penizky takze zatim jen asi predchozi verze motardu od KTM
Ani mě nemluv. Taky se hodně dokopávám za to dát ty love. Ale budu mít poprvé v životě novou moto. Sám si ji zajedu a budu se o ni starat. Předešlé ojeté se mě sraly. Mám na ni echo že trochu žere olej, motor si pořádně sedne až po 10-15 tis km ale udajně jedna slovenka má na smc 690 najeto snad 70 tis km bez zásahu do motoru. Takže do toho jdu než ji zkurvijou.
Ale jen neco k motorce olej a ventily co 5tis km. Vykon bych rekl ze slusnej na jednobucha a je to opravdu sranda se na tom project ,jizdu si uzivam na 100% nejaky vibrace vubec neres to je o zvyk,ty ktm motory jsou hlucnejsi,ale tak to proste je,,zalezi co chces 660 je ostrejsi ma trosku vetsi objem a jen nakopavacku 625 je myslim 660 s el. starterem jestli se nepletu.. Jak koupis jakoukoli z nich tak urco budes spokojenej , hlavne dobre vyber..jinak ta 690 smc nema chybu,krasna masinka.
Kdyz porovnam moji ktm s xt600 a xl500 co sem kdysi mel tak tohle je mnohem zivejsi a do mesta okoli idealni volba motorky , pred ktm jsem mel cb600f ,ale tohle je proste ta spravna hracka na blbnuti a ani me nevadi ze mam o 50 koni min..takze stastnou ruku pri vyberu.
Do města supr, na okresky taky, lehčí terén no problemo, utáhlé zatáčky uplně pecka. Retardéry, přejezdy, příčné prahy=jump jako kráva a prdel největší. Na málokteré motorce si užiješ tolik univerzální zábavy. Howgh.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetěz KTM 640 LC4 Supermoto | Mylann | 2 | 4.9.2024 v 19:35 Kohlstein |
brzdovy spinac predni brzdy ktm 640... KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | LTA | 2 | 5.6.2024 v 20:57 LTA |
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 16 | 2.5.2024 v 12:54 combust |
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto | Soliš1 | 2 | 3.1.2024 v 21:04 combust |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |