Téma: Běží na 3 válce
23.7.2012 v 18:52
Zdravim,jednoho rána jsem nastartoval a motorka běžela jen na 3 válce. Po ujetí cca. 200m ten čtvrtej chytnul a jelo to v pohodě. Dojel jsem a zkoušel jsem to nastartovat ještě 3x vždy po 10 min. a zas to běželo jen na 3válce. Další den to samé a už ten 4 ani nechytl,podle šáhnutí na svody jsem detekoval stávkující válec,tak jsem prostě bez váhání koupil a vyměnil všechny 4 svíčky (sázel jsem na to) 3-svíčky měli cihlovou barvu ta 1 svíčka měla barvu černou (ten stávkujicí válec),vyměnil jsem je tedy a během týdne jsem potřeboval dojet do práce a tak jsem 2x vyjel cca. 2km a běželo to normálně,a dnes odpoledne jsem nastartoval a zas to běželo na 3 válce tak jsem zkusil vzít náhradní svíčku strčit jí do fajfky (tu svíčku co mam v motoru jsem nevytáhl,protože vercajk jsem pujčil takže jsem zkoušel na jiskru starou svíčku,kterou jsem z toho před týdnem vytáhl) a jestli dává jiskru,tu taky dává.Netuší někdo čím to muže být? svíčky jsou nový,originální NGK co mam psaný v manualu a jsou uplně nový resp. 2x jsem na nich jel no...
Buď rád, mě běží Honda jen na jeden.
Hele podle barvy svíce bych tipnul že palivo tam jde. Spíš to vypadá že někdy jiskru hodí, jindy ne. Může tam být někde špatný kontakt (když jsi faju vyndal abys zkusil jiskru na externí svíci, mohlo to chodit, ale to neznamená, že dává pořád)
Zkusil bych vyměnit kabel od cívky i s fajou, když se to bude chovat stejně, tak se zaměř na cívku (tuším že je tam jedna pro dva válce, ale nevím jak je to uvnitř, zda dvoje vinutí? )


Hele podle barvy svíce bych tipnul že palivo tam jde. Spíš to vypadá že někdy jiskru hodí, jindy ne. Může tam být někde špatný kontakt (když jsi faju vyndal abys zkusil jiskru na externí svíci, mohlo to chodit, ale to neznamená, že dává pořád)
Zkusil bych vyměnit kabel od cívky i s fajou, když se to bude chovat stejně, tak se zaměř na cívku (tuším že je tam jedna pro dva válce, ale nevím jak je to uvnitř, zda dvoje vinutí? )
Hele a když máš černou svíčku to znamená,že ten válec má moc benzínu.Kouknul bych,jestli nemáš přicpanej k válci vzduch,případně vyčistit karbec.Pokud je černá jak uhel,tak ti prostě jednoho krásnýho dne přestane pálit.Takže podívat se na přívod směsi,případně doladit válec na karburátoru.
Ono je to trochu možný,protože se mi trochu zdálo že to asi prvních 5-10 vteřin beželo jen na dva...protože jsem tu slyšel poprvé jak zní 4 válec který běží na 2 nebo na 3,ale svody byli teplý u těch tří,ale výkonnostně to sem musel vytočit abych se rozjel a pak to cuklo a furt to beželo blbě,tak se mi zdálo jakoby to skočilo ze 2 na 3 funkční...
fungl novou cívku asi neseženu,myslíte že bude vadit když bude třeba z vrakoviště nebo z něaké jiné bourané moto?
fungl novou cívku asi neseženu,myslíte že bude vadit když bude třeba z vrakoviště nebo z něaké jiné bourané moto?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Synchronizace karburátorů [1, 2, 3] Honda CBR 900RR Fireblade | M4rť4s | 80 | 9.11.2024 v 21:36 tompok76 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Servis Honda-Brno Honda CBR 900RR Fireblade | astet | 17 | 17.7.2024 v 00:09 Mazimenn |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |