Jde o problém s udržením volnoběhu po protočení (provrknutí plynu). Pokud provrknu jen málo (do 1 cm na rukojeti),tak po uvolnění rukojeti poklesnou natolik,že motor zakolísá až se skoro zastaví.
Jinak motor chodí i startuje super!. Žádné střílení do výfuku ani do sání. Problém vyřešen.
Díky moc !!!
Naposledy editováno 19.01.2018 19:29:32
1 reakcí na tento příspěvek Divné chování stříkačky- nastavení TPS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divné chování stříkačky- nastavení TPS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divné chování stříkačky- nastavení TPS
Z důvodu "nazvučení výfuku" a instalaci KN filtru došlo k ochuzení k už tak dost chudé (ekologické ) směsy.
To jsem kompenzoval přestavěním TPS čidla - ŘJ prodloužila vstřik benzínu
Najednou nádherná akcelerace i brždění motorem - bez cukání ....
Jenže na volnoběh už byly klapky téměř úplně zavřené a k této zvýšené dávce paliva chyběl vzduch. Našel jsem a zprovoznil vzdušníky (obchvat klapek)na kterých lze nastavit vzduch i pro zavřenou klapku. Tím lze domíchat směs - nejvíce samozřejmě při zavřených klapkách (volnoběhu), kdy je podtlak v tomto obchvatu nejvyšší
Prostě to šlape ! Tak to třeba někomu pomůže
Naposledy editováno 24.06.2012 21:57:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Převoz motorky Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 9 | 15.9.2024 v 11:03 MMARTINK |
Nejlepsi cesta do Spanelska Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 16 | 15.9.2024 v 10:52 xlynx |
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 4 | 10.9.2024 v 10:31 Redak105 |
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |