Téma: Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?
Ptal jsem se pár lidí a vesměs každej říká něco jinýho, jeden říká že je kroužek v difuzoru, další že stačí ucpat dvě dírky v šoupěti karburátoru, další chce měnit víčko karburátoru a hlavní trysku. Fakt je v tom zmatek a je mi divný že by se dělalo tolik druhů škrcení na jeden stroj.
Otevíral jste jí už někdo? Prosim poraďte.
Otevíral jste jí už někdo? Prosim poraďte.
Všechny možnosti můžou být. Zmenšením průměru difuzoru, se škrtily stroje v německu. To s tím šoupátkem, jehlou, tryskou a víčkem karbecu je taky pravda, to je oficiální škrcení od suzuki u nás, ale lišilo se to podle roku. Nejjednodušší, co může být je, že rozděláš karbeci a podíváš se, jestli tam není nějaká vložka. Když nebude, tak se podíváš jestli v šoupátku nejsou díry a jestli ani to nebude pravda, tak se nakonec podívej, jaký tam jsou trysky. U dealera suzuki by ti měli najít, jaká tam patří tryska.
1 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?
mě to dělali přímo u dealera Suzuki radši jsem se do toho nemontoval :thmubup:
v šoupátku jsou tři díry, prostřední dírou prochází jehla a další dvě díry jsou hned vedle.
Jsou skrz takže propojujou spodní a horní prostor membrány. Znamená to něco? maj tam bejt? Pokud je to škrcení, je s tim ještě něco spojený- jako třeba výměna trysky atd?
Jsou skrz takže propojujou spodní a horní prostor membrány. Znamená to něco? maj tam bejt? Pokud je to škrcení, je s tim ještě něco spojený- jako třeba výměna trysky atd?
1 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?
Ty dvě dírky,které propojující horní a spodní prostor membrány tam samozřejmě být nemají. Ty je tam máš právě proto, aby ti jimy propuštěl podtlak, který má zvedat šoupátka. Tento podtlak je pak nedostatečný a tím pádem nadzvedne šoupátko jen do určité míry. Stejným způsobem byl škrcený i šestka bandit, kterého měl syn přivezeného z německa. Odškrcení pak spočívá v podstatě v ucpání těchto otvorů. Pro ucpání je ideální změřit si průměr toho otvoru ( mělo by to být něco okolo 3 mm ) a podle toho si koupit obyčejný Ó kroužek, který je vyrobený z gumy odpovídajícího průměru, aby šel do dírky docela natěsno, ten rozříznout, lehce jej namočit do kvalitnějšího sekunďáku a zasunout do dírky
O tom, že je to třeba předem všechno odmastit a pracovat pečlivě je myslím zbytečné se rozepisovat. Až to pak trochu zatuhne, tak to přesně podél stěny šoupátka zařízneš z obou stran ostrým nožem a hotovo. Tímto způsobem zaslepíš všechny 4 otvory . Nic jiného, jako třeba jiné trysky, nebo nějaké záslepky v difuzéru by tam už být nemělo. Já jsem to tak udělal před dvěma roky na tom banditovi a jezdí bez sebemenších potíží doteď. Dalo by se to řešit samozřejmě i výměnou celých šoupátek za neprovrtané, ale jejich cena by myslím s tvým rozpočtem docela zamávala.

fazer6man: Netvrdil bych s takovou jistotou, že tam ty otvory být nemají. U mých Mikuni bys zaslepením těch otvorů vyřadil karburátory z činnosti - právě jimi se totiž na principu fixírky odsává vzduch z prostoru nad membránou, jinudy to nejde. Takže záleží, jak jsou karburátory u dané motorky konstruované.
1100 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?
1100Virago - pravdu díš, otvory tam jsou a mají být, jen asi záleží jak velké... kdysi jsem na GS dával dynojet sadu a dle návodu se jeden otvor zaslepoval a druhý zmenšoval, ale originál byly i v <strong>otevřené</strong> verzi oba průchozí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.