paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?
 
7.5.2007 v 19:42
Ptal jsem se pár lidí a vesměs každej říká něco jinýho, jeden říká že je kroužek v difuzoru, další že stačí ucpat dvě dírky v šoupěti karburátoru, další chce měnit víčko karburátoru a hlavní trysku. Fakt je v tom zmatek a je mi divný že by se dělalo tolik druhů škrcení na jeden stroj.

Otevíral jste jí už někdo? Prosim poraďte.

Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

7.5.2007 v 20:14 | Nahoru | #1
Všechny možnosti můžou být. Zmenšením průměru difuzoru, se škrtily stroje v německu. To s tím šoupátkem, jehlou, tryskou a víčkem karbecu je taky pravda, to je oficiální škrcení od suzuki u nás, ale lišilo se to podle roku. Nejjednodušší, co může být je, že rozděláš karbeci a podíváš se, jestli tam není nějaká vložka. Když nebude, tak se podíváš jestli v šoupátku nejsou díry a jestli ani to nebude pravda, tak se nakonec podívej, jaký tam jsou trysky. U dealera suzuki by ti měli najít, jaká tam patří tryska.

1 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

7.5.2007 v 20:23 | Nahoru | #2
mě to dělali přímo u dealera Suzuki radši jsem se do toho nemontoval :thmubup:

(reakce na) Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

7.5.2007 v 21:17 | Nahoru | #3
mazo2>Na jaký rok? A za kolik?

Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

7.5.2007 v 22:32 | Nahoru | #4
Existencex

Je to rok výroby 1998 a je to dovoz z anglie, Doufal jsem že když jsem mechanik tak si práci zvládnu sám ale pořád nevim do kterýho dílu vlézt, kde hledat.

Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

7.5.2007 v 22:42 | Nahoru | #5
v šoupátku jsou tři díry, prostřední dírou prochází jehla a další dvě díry jsou hned vedle.
Jsou skrz takže propojujou spodní a horní prostor membrány. Znamená to něco? maj tam bejt? Pokud je to škrcení, je s tim ještě něco spojený- jako třeba výměna trysky atd?

1 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

8.5.2007 v 07:07 | Nahoru | #6
Ty dvě dírky,které propojující horní a spodní prostor membrány tam samozřejmě být nemají. Ty je tam máš právě proto, aby ti jimy propuštěl podtlak, který má zvedat šoupátka. Tento podtlak je pak nedostatečný a tím pádem nadzvedne šoupátko jen do určité míry. Stejným způsobem byl škrcený i šestka bandit, kterého měl syn přivezeného z německa. Odškrcení pak spočívá v podstatě v ucpání těchto otvorů. Pro ucpání je ideální změřit si průměr toho otvoru ( mělo by to být něco okolo 3 mm ) a podle toho si koupit obyčejný Ó kroužek, který je vyrobený z gumy odpovídajícího průměru, aby šel do dírky docela natěsno, ten rozříznout, lehce jej namočit do kvalitnějšího sekunďáku a zasunout do dírky O tom, že je to třeba předem všechno odmastit a pracovat pečlivě je myslím zbytečné se rozepisovat. Až to pak trochu zatuhne, tak to přesně podél stěny šoupátka zařízneš z obou stran ostrým nožem a hotovo. Tímto způsobem zaslepíš všechny 4 otvory . Nic jiného, jako třeba jiné trysky, nebo nějaké záslepky v difuzéru by tam už být nemělo. Já jsem to tak udělal před dvěma roky na tom banditovi a jezdí bez sebemenších potíží doteď. Dalo by se to řešit samozřejmě i výměnou celých šoupátek za neprovrtané, ale jejich cena by myslím s tvým rozpočtem docela zamávala.

Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

8.5.2007 v 07:25 | Nahoru | #7
jerzy500:je to rok 1992 a stálo to 4.500,- a dával tam i jiný filtr něco s karbecem no :)

(reakce na) Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

8.5.2007 v 13:18 | Nahoru | #8
fazer6man: Netvrdil bych s takovou jistotou, že tam ty otvory být nemají. U mých Mikuni bys zaslepením těch otvorů vyřadil karburátory z činnosti - právě jimi se totiž na principu fixírky odsává vzduch z prostoru nad membránou, jinudy to nejde. Takže záleží, jak jsou karburátory u dané motorky konstruované.

Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

8.5.2007 v 17:27 | Nahoru | #9
Přes šoupátko ? To je nějaké divné ? To je potom to samé, jako by jsi měl prasklou membránu. Možné to ale samozřejmě je. Neviděl jsem to a tak se nebudu hádat.

1100 reakcí na tento příspěvek Jak spolehlivě otevřít suzuki GS 500?

8.5.2007 v 17:50 | Nahoru | #10
1100Virago - pravdu díš, otvory tam jsou a mají být, jen asi záleží jak velké... kdysi jsem na GS dával dynojet sadu a dle návodu se jeden otvor zaslepoval a druhý zmenšoval, ale originál byly i v <strong>otevřené</strong> verzi oba průchozí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist