objednal jsem si pravý přední blinkr
Samozřejmě, že mi přišel blinkr zadní...
Jde to nějak přefixlovat? rozdíl je asi v 5cm délky...a od toho obávám se odvíjí i tyčka, s pomocí které se blinkr přidělá k motorce...
Prodejce mi zatím neodpověděl na e-mail...přitom na ten před objednáním odpověděl v deset večer...
v nabídce je možnost výběru požadovaného blinkru...vyberu přední....pošlou mi zadní...
Ptám se: " chtěl jsem přední, poslali jste mi zadní. Je možná výměna? Máte přední?"
Odpověď: " Vrácení peněz možné. Přední se nedělají"
Grrrrrrr
bojím se, abych si to ale při řezání asi ne, ale při dělání závitu nějak nepotento...
kdyby tak šla ta tyčka vyndat..
nebo že by závit odpovídal průměru tyčky?? ale myslím, že je menší....
1 reakcí na tento příspěvek Přední vs. zadní blinkr
Naposledy editováno 19.11.2022 08:16:58
1 reakcí na tento příspěvek Přední vs. zadní blinkr
nezkoušel jste někdo tenhle materiál lepit? Mám vylomené těleso světla z plastového držáku.
Napadlo mě, vylít to nějakou hmotou, ale jakou...aby to drželo...hledal jsem označení plastu, ale nic jsem nenašel..
Trutnovacek píše:
nezkoušel jste někdo tenhle materiál lepit? Mám vylomené těleso světla z plastového držáku.
Bavíme se pořád o tělese světla blinkru, že? Možná by to šlo nějak svařit s tím, že budeš z nějaké trubičky dodávat materiál tam, kde chybí. Já jsem to zkoušel lepit vteřinovým lepidlem a nula bodov, musel jsem to ještě omotat na hulváta stříbrnou páskou, aby blinkr držel.
Btw. moje motorka už měla při koupi zadní blinkry i vpředu a pak jsem jeden rozbil, když jsem to položil. Mám pocit, že se dělá už jen jeden typ blinkrů, a to ty dlouhé. Takže nezbývá než řezat.
Já jsem to vyřešil zakoupením bílých miniblinkrů se žárovkou stejného výkonu a homologací (úplně nutné to není, stejně se to dělá všecko v číně..., ale říkal jsem si co kdyby měli soudruzi P&Ch někdy kecy). Vizáž mnohem lepší, než ty původní kostky a viditelnost blikajícího blinkru stejná. Investice 900 + následná práce v garáži cca hodinu a půl včetně úpravy konektorů - mám starší typ ER-5, takže trubičkové konektory a blinkry měly klasický malý faston. Jednu půlku fastonu jsem podélně ulomil a zbytek "zpracoval" kleštěma tak, aby to mělo zhruba průměr té trubičky konektoru.
co me trapilo nejvic, popraskany domecek budiku jsem uz nechal opravit. Ted uz chci jezdit. Blinkr jsem nakonec oblepil cernou paskou. vzhled 0, funkcnost 100, na vzhled to nakonec nejezdi. Dalsi budu resit prubezne po sezone, ci v prubehu. Stat se muze, nedej boze cokoliv....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |