Téma: Start s vybitou baterií?
14.2.2012 v 14:35
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli lze nakopnout skútr nožním startérem, i kdyby byla baterie uplně vybitá?
chtěl bych se zeptat, jestli lze nakopnout skútr nožním startérem, i kdyby byla baterie uplně vybitá?
3 reakcí na tento příspěvek Start s vybitou baterií?
Aj keď baterku vyhodíš a pošleš ju kurierom na druhá stranu česka tak to nakopneš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start s vybitou baterií?
9393andy píše: Aj keď baterku vyhodíš a pošleš ju kurierom na druhá stranu česka tak to nakopneš..
neničil by se alternátor, kdyby tam ta baterka nebyla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start s vybitou baterií?
igmanat píše: neničil by se alternátor, kdyby tam ta baterka nebyla?
no ses ptal jestli pujde nastartovat ... jo kdyz tam baterka nebude, nemusi se to libit regulatoru a nejspis i spotrebicum ala zarovky... tzn pokud s tim chces jezdit, radeji bych tam baterku - ikdyz vybitou - nechal zapojenou.
1 reakcí na tento příspěvek Start s vybitou baterií?
Když motorku nastartuju a odpojím baterku, motor chcípne. Čím to je? Myslel jsem, že motor poběží normálně dál. Je to normální? Jen baterku odpojím, ani ji nevyndávám, natož abych ji někam posílal.
Čoproň píše: Když motorku nastartuju a odpojím baterku, motor chcípne. Čím to je? Myslel jsem, že motor poběží normálně dál. Je to normální? Jen baterku odpojím, ani ji nevyndávám, natož abych ji někam posílal.
no to bude asi tim ze to asi delas na necem jinem nez je skutr.. skutr nema bateriove zapalovani ... jede i bez baterky.
Tak ono záleží na odrůdě motorky. Zatím co 50tky skůtry mají většinou magneto a cívky, tak ty větší mohou mít altík, vstřikování aj. vyfikundace, který to bez potřebného napětí našlajpou neoživí. S většinou skůtrů můžeš běhat až na Slovensko a stejně to nechytne.
Takový pak našlajpu ani nemají, neb našlapování na dobrý skutek při vybitý aku na oživení nestačí. Takže i odpojením kontaktu baterie u někerejch odrůd motorek, motor okamžitě chcípá.

assassin píše: no ses ptal jestli pujde nastartovat ... jo kdyz tam baterka nebude, nemusi se to libit regulatoru a nejspis i spotrebicum ala zarovky... tzn pokud s tim chces jezdit, radeji bych tam baterku - ikdyz vybitou - nechal zapojenou.
Jezdil jsem s vybitou (nenávratně) u 125 a ještě jsem vedle regulátoru vodrovnal digitální budík, bo kolísalo napětí.
Naposledy editováno 14.02.2012 19:13:42
1 reakcí na tento příspěvek Start s vybitou baterií?
na yukině sem jeden čas jezdil bez baterky a nic špatnýho se nestalo.
Máte v tom trochu zmatek.
Pokud baterku vyhodíš ven když je kaput ( zbytečná zátěž ) a máš nakopávačku, tak můžeš normálně jezdit, ale na konektory co mají být nabaterii musíš napojit třeba žárovku ( musí tam bejt prostě propojenej obvod ) a už nastartuješ a pak záleží na síle altíku, jestli ti to utáhne třeba i světla při volnoběhu.....
Ale každopádně jezdit bez baterie je kravina, nová do skútra stojí podle Ah pár stovek.
Pokud baterku vyhodíš ven když je kaput ( zbytečná zátěž ) a máš nakopávačku, tak můžeš normálně jezdit, ale na konektory co mají být nabaterii musíš napojit třeba žárovku ( musí tam bejt prostě propojenej obvod ) a už nastartuješ a pak záleží na síle altíku, jestli ti to utáhne třeba i světla při volnoběhu.....
Ale každopádně jezdit bez baterie je kravina, nová do skútra stojí podle Ah pár stovek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|