Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.
__________________________________________________________________________________________
Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský
_________________________________________________________________________________________
Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit
text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.
S pozdravem Jan Pilský
_____________________________________________________________________________________________
odpověd na první mail je :
Dobrý den,
Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.
Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=§ion=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.
Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.
Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.
Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.
a má reakce :
dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský
_________________________________________________________________________________________
dnes 11.10
Dobrý den,
Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT
odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.
Pilský
__________________________________________________________________________________________
12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.
Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.
Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst
Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
CobrettiCZ píše: Proc jsi to normalne nevratil?
vše jsem zjistil až dnes, kdy jsem si ověřoval, jestli jsem pako já, či oni. žel bohu..... papíry jsem v den doručení poslal do koše. Moje chyba. Proto jsem zvědav jak se zachovají. U sebe v počítači to přeci mohou dohledat, když budou chtít.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Jsem si vědom, že v ruce nemám nic. Proto jsem to i zveřejnil. Ostatní by se z toh omohli poučit.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pylot píše: No tak to bych necekal ze kdyz nekdo udela chybu pri zasilani dilu tak zakaznik zacne hned vsechno rozmazavat na foru a delat humbuk. Blbou reklamu delas tak akorat sobe. Zkus zvednout sluchatko a zavolat jim. Oni urcite taky nemaj potrebu delat si zle.
nedělám humbuk, především jak jsi si URČITĚ přečetl, jsem je informoval a zde na foru jsem i přiznal, že dokumenty potřebné k vrácení, či odeslání zpět prostě nemám. Zároveň jsem se přiznal k tomum že jsem pako a zveřejnění naší komunikace slouží k tomu, že si mohou udělat jméno jak v kladném tak záporném smyslu, ale především k tomu, aby se ostatní poučili z mé chyby.
2 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
DJwasabi píše: Mi přijde, že děláš scénu jak ňáká semetrika, co nemá co na práci, bez urážky...Kdybys zvednul telefon, tak do 5 minut víš na čem seš, ale je to tvůj boj...Na druhou stranu, jsem zvědavej, co ti odepíšou...Ale za tu aroganci v mejlu bych ti ten šroubek poslal ještě jednou xD
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
Ostatně já si myslím, že sledovat komunikaci zákazníka s prodejcem nemůže být až tak škodlivé.
celé to může dopadnout tak :
- slušně mne pošlou do háje, že jsem si nenechal papíry a tudíž v podstatě nemám na nic právo
- neslušně mne pošlou do háje
- dojde k tomu, že se vše vyřeší
momentálně jsem v pozici, že jsem o 700 chudší a nemám proti tomu odvolání. Jedinou a to chabou zbraní je toto forum. Co se naplnění zákona týká, jsem jasně prohrávající a u firmy nyní záleží jen na ochotě spolupracovat a chtít problém vyřešit. Nevyřeší-li se, ačkoliv problém vznikl u nich, nemám odvolání bez dokumentace. Takže z mého pohledu mám nyní jen jednu možnost a tou je zveřejnění komunikace a to průběžně a bez úprav. Nehledě k tomu, že firma byla informována o tom, že to zveřejním a kde to zveřejním.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
petrvtr_new píše: U partsdepot jsem nakupoval mockrat k plne spokojenosti, povazuju ji teda za seriozni firmu. Asi se nekde stala chyba a tvuj pristup k reseni problemu prostrednictvim fora povazuju za hodne neseriozni
Souhlas,u partsdepot už jsem parkrat objednal a vždy prislo to co jsem chtel a i pristup supr ..
Nejdrív bych to řesil s partsdepot a urcite by te nikam neposlaly cemuž bych se ted už ani nedivil potom emailu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
pijanst píše: ... a proč si všichni myslíte, že někoho vydírám, či rozmazávám něco, co není vyřízeno.
Ostatně já si myslím, že sledovat komunikaci zákazníka s prodejcem nemůže být až tak škodlivé.
celé to může dopadnout tak :
- slušně mne pošlou do háje, že jsem si nenechal papíry a tudíž v podstatě nemám na nic právo
- neslušně mne pošlou do háje
- dojde k tomu, že se vše vyřeší
momentálně jsem v pozici, že jsem o 700 chudší a nemám proti tomu odvolání. Jedinou a to chabou zbraní je toto forum. Co se naplnění zákona týká, jsem jasně prohrávající a u firmy nyní záleží jen na ochotě spolupracovat a chtít problém vyřešit. Nevyřeší-li se, ačkoliv problém vznikl u nich, nemám odvolání bez dokumentace. Takže z mého pohledu mám nyní jen jednu možnost a tou je zveřejnění komunikace a to průběžně a bez úprav. Nehledě k tomu, že firma byla informována o tom, že to zveřejním a kde to zveřejním.
Dobrá-odpovím ti tedy ve full verzi:
Seš dobrá píča,(nic ve zlým)když vyhodíš papíry a tudíž ztratíš nárok na reklamaci,a místo toho,abys přišel slušně s prosíkem(vyhověli by ti),tak jsi arogantní,jako kdybys měl bůhví jaký důkazy o své pravdě.
Něco ti povím- já si toto tu přečíst,a dělat v parts depot,dal bych ti hovno,i kdyby ten bazmek,co sis vobjednal mě tam měl ležet 10 let ladem,protože takto se prostě nejedná!
Zvlášť z pozice,v jaké jsi. Oni mohou klidně tvrdit,že ti to poslali .
A co se týče zveřejňování komunikace-to jsi vedle,na to právo nemáš! Je to neetické.
Souhlasím s kolegama,zachoval ses,jak semetrika,který prodali zkyslý mlíko ve kvelbě.
Naposledy editováno 08.10.2011 13:07:09
prackarr píše: Dobrá-odpovím ti tedy ve full verzi:
Seš dobrá píča,(nic ve zlým)když vyhodíš papíry a tudíž ztratíš nárok na reklamaci,a místo toho,abys přišel slušně s prosíkem(vyhověli by ti),tak jsi arogantní,jako kdybys měl bůhví jaký důkazy o své pravdě.
Něco ti povím- já si toto tu přečíst,a dělat v parts depot,dal bych ti hovno,i kdyby ten bazmek,co sis vobjednal mě tam měl ležet 10 let ladem,protože takto se prostě nejedná!
Zvlášť z pozice,v jaké jsi. Oni mohou klidně tvrdit,že ti to poslali .
A co se týče zveřejňování komunikace-to jsi vedle,na to právo nemáš! Je to neetické.
Souhlasím s kolegama,zachoval ses,jak semetrika,který prodali zkyslý mlíko ve kvelbě.
Chtěl jsem mu napsat že je vůl ale ta piča je lepší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
A jak říkáš, ano jsme v Čechách a kdejakej "podnikatel" tě klidně odrbe a ani nemrkne. A věř, že nemám dobré zkušenosti s českými podnikateli.
A jestli se na mne ted vybodnou záleží jen nanich. Asi na každé odpovědi přiznávám svou chybu. Nikdo nečte vše, nedá si to do sovislostí ?
Pravděpodobně jste tu skoro všichni podnikatelé, kteří jsou dotčeni činností zákazníka ne ?
No tak to si asi pánové zvykněte, neb jsme právě v čechách, kde soudy jedou tak pomalu, že tu být nemusí, kde práva zákazníků jsou nemilostně posílána prodejci do řiti neb je jim vše jedno, hlavně když tečou prachy k nim do kapes.
Mám s obchodníky ty nejhorší možné zkušenosti a holt to již asi vyvrcholilo a odnesl to Parts Depot, neboť OPĚT, nekdo v ČECHÁCH pracoval ne hovno a udělal chybu, kterou jsem ZASE odnesl já.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
S.i.i.i.s.a píše: Jak už jsem jednou psal. Mě příjde že partsdepot je zbytečně předražená firma. Mají věci klidně i o cca 13% dražší než ofiko dealer.
Tak to je asi zase otázka toho, jestli to chceš, nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?
Demon90 píše: A vždyt musis mit v emailu komunikaci s partsdepot.Nekolikrat ti pride rekapitulace zboží a vsechno mužes jeste snad 3xkrat z kontrolvat jak se meni stav objednavky...Tak pokud sedi cislo i tam na ten Holder,tak udelaly chybu třeba na expedici,kde spletly obsah..Kdybys jim ihned zavolal asi by to bylo nejlepsí reseni..
bohužel, reinstal systému.
1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?
pijanst píše: Tak to je asi zase otázka toho, jestli to chceš, nebo ne
Ale oni mají na stránkách:
GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY
Jako důkaz, že ceny držíme opravdu nízko, jsme připraveni garantovat nejnižší cenu. V praxi to znamená, že nabídne-li Vám někdo na území České republiky nový náhradní díl nebo doplněk (nevztahuje se na pneumatiky) za lepší cenu včetně poštovného (při objednávce nad 5tis. Kč je u nás poštovné zdarma) než od nás a vy nám to doložíte například ceníkem, nebo odkazem na internetové stránky, pak my Vám po prověření toto zboží nabídneme za cenu o 3% nižší, než je ta, na kterou jste nás upozonili. Navíc jako poděkování za toto upozornění od nás dostanete 5% slevu na Vaši další objednávku. Tuto garanci je třeba uplatnit před potvrzením objednávky.
PODMÍNKY GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY:
na zboží musí konkurence poskytnout stejnou záruční lhůtu
nevztahuje se na zboží na něž jsou konkurencí uplatněny speciální cenové akce a nabídky ( výprodej, snížená záruka, bazarové zboží, soukromé inzeráty, podmínka velkého odběru, dotované, ... )
zboží je určeno koncovému zákazníkovi
garanci je třeba uplatnit před potvrzením objednávky
vyhrazujeme si právo posouzení věrohodnosti uvedeného odkazu a právo na zamítnutí akce "Garance nejnižší ceny"
Fugo píše: Pokud jsi se na partsdepot registroval, což je myslím třeba tak po přihlášení tam máš kolonku vpravo "moje objednávky" kde uvidíš svou objednávku, problém nastane v tu chvíli, že v objednávce budeš mít ten Holder a kluci najdou ve svých papírech, že jim dodali taky Holder (dle čísla) a né ten šroubek pak už bude záležet na tom zda jejich dodavatel se k tomu nějak vyjádří.... Můžeš se obrátit tady přímo na www.motorkari.cz/uzivatel/ on to s tebou bude stejně řešit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder | Jenyk78 | 10 | 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78 |
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder | jarmilerik | 11 | 25.4.2024 v 08:17 bazin. |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder | petr1989 | 1086 | 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi |
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder | TenVojtěch | 1 | 26.7.2023 v 06:09 krokoš |