globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Světla K1
Zdar bikeři chtěl bych se zeptat jestli ste někdo řešil zapojení obou dvou přeních žárovek zároveň, nelíbí se mi totiž že svítí jen jedna půlka a bojím se abych něco neodpálil když tam přidám ještě dalších 50W.

Světla K1

28.8.2011 v 19:51 | Nahoru | #1
tak to by mě taky zajímalo.jak to vypadá-na to prdím,ale jak se krátí dny,tak čím dál častěji se vracíme z vyjížděk za tmy a 10 let staré světlo svítí dost mizerně

Světla K1

28.8.2011 v 21:40 | Nahoru | #2
druhou tam klidne pripoj, tim se nic nestane, treba ZX9R 00+ ma vepredu 2x H4, takze sviti potkavaci 2x55W i dalkovy 2x60W tusim

problem budes mit asi s tim, ze tam mas 2x H7, pricemz potkavacka a dalkovka je rozlisena stinitkem ci tvarem paraboly, ale nevim presne, docela by me to zajimalo, v podstate bych to bral taky u svoji motky

ale nechapu, u ZX9R 98 mi 1xH4 potkavacka svitila paradne, u ZX10R nebo i brachovo K1 ta H7 neni nic moc, ted tam mame xenon a o dost lepsi, ale stejne to nechapu

1 reakcí na tento příspěvek Světla K1

29.8.2011 v 03:17 | Nahoru | #3
Problémy se zapojením dvou světel jsou dva a to: Jak již napsal Bubrak jsou tam 2x H7. Jedno světlo tlumené a druhé dálkové. Při zapnutých dálkových svítí obě světla. Tím, že by jsi zapojil obě světla jako tlumená se připravíš o dálkové světlo. Teda bude ti svítit pořád. A protože dálkové světlo svítí výš budeš tím světlem oslňovat. A to i v noci. Jelikož H7 je jednovláknová žárovka, může být zapojená buď jako tlumené, nebo dálkové světlo narozdíl od H4 která je dvouvlákno a je tedy zapojená jako tlumené i dálkové.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 09:24 | Nahoru | #4
elbunda> jasně,že jediné řešení je dát tam dvouvláknové žárovky-H4 a polaborovat s ohniskovou vzdáleností tak,aby to svítilo jak má..
celkem bych věřil tomu,že to půjde-GSXR měla pro zbytek světa žárovky 2xH4,taky patice na žárovku je připravená na H4-pouze je vycvaklý jeden konektor a při pohledu do paraboly-nad oběma žárovkama jsou stínicí kloboučky...,prostě chce to vyzkoušet,jak to svítí....

ale co mám obyvy,je to,jestli to zatížení vydrží spínače na řídítkách,nebo to raději posílit relátkama....

(reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 09:28 | Nahoru | #5

Dolph-cz píše: elbunda> jasně,že jediné řešení je dát tam dvouvláknové žárovky-H4 a polaborovat s ohniskovou vzdáleností tak,aby to svítilo jak má..
celkem bych věřil tomu,že to půjde-GSXR měla pro zbytek světa žárovky 2xH4,taky patice na žárovku je připravená na H4-pouze je vycvaklý jeden konektor a při pohledu do paraboly-nad oběma žárovkama jsou stínicí kloboučky...,prostě chce to vyzkoušet,jak to svítí....

ale co mám obyvy,je to,jestli to zatížení vydrží spínače na řídítkách,nebo to raději posílit relátkama....



nebudou i jiny svetla? treba u TL jsou pro evropskej a USA trh jine svetlomety, evropa 2x H1 - cocka + zrcadlo dalka a u USA verze dve zrcadla s H4 dvouvlaknama..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 12:34 | Nahoru | #6
Dolph-cz> No toho se taky bojím nejvíc aby to neodnesla nějaká elektrika přece jen tam hnát 2x tolik proudu se už musí někde projevit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 12:47 | Nahoru | #7

gondra píše: Dolph-cz> No toho se taky bojím nejvíc aby to neodnesla nějaká elektrika přece jen tam hnát 2x tolik proudu se už musí někde projevit



no ono kdyz svitis dalkovejma tak taky sviti dve zarovky 55W.... tzn ta tvoje uprava by spocivala v tom ze to jede 2x55W i na potkavaci, coz tak spousta motorek ma v USA verzich.
kazdopadne nejak porad nevim ceho chces docilit, aby ti svitily obe svetla najednou = zapni si dalkovy, pokud chces aby to svitilo obema, ale jedno svetlo nesvitilo do dalky, bude to na slozitejsi prestavbu... naky pokusy se zarovkama s clonkou.. ono i vicevlaknovou zarovku tam nedostanes = uprava patice, a vysledek taky neni jistej, to zrcadlo bude dost mozna pro dalku jiny...

jinak o tom ze nejlepsi by bylo mit tam pro svetla relatka neni pochyb, ale proste se u motorek dela levnejsi "osizena" verze jen s vypinacem...

Světla K1

29.8.2011 v 13:34 | Nahoru | #8
ja uz ani ten vypinac nemam, hajzli sou to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 15:37 | Nahoru | #9

assassin píše: no ono kdyz svitis dalkovejma tak taky sviti dve zarovky 55W.... tzn ta tvoje uprava by spocivala v tom ze to jede 2x55W i na potkavaci, coz tak spousta motorek ma v USA verzich.
kazdopadne nejak porad nevim ceho chces docilit, aby ti svitily obe svetla najednou = zapni si dalkovy, pokud chces aby to svitilo obema, ale jedno svetlo nesvitilo do dalky, bude to na slozitejsi prestavbu... naky pokusy se zarovkama s clonkou.. ono i vicevlaknovou zarovku tam nedostanes = uprava patice, a vysledek taky neni jistej, to zrcadlo bude dost mozna pro dalku jiny...

jinak o tom ze nejlepsi by bylo mit tam pro svetla relatka neni pochyb, ale proste se u motorek dela levnejsi "osizena" verze jen s vypinacem...



jo,rozumím jak to myslíš....

už mně i napadlo,že udělám jen takovou drobnou úpravu-a to,že prostě nějak vyřeším aby to dálkové světlo nesvítilo tak vysoko a neoslňovalo.příjdu tím sice o funkci tlumené/dálkové,ale to je určitě menší zlo-jde mi hlavně o to něco vidět když zapnu tlumené,dálkové klidně oželím,nějaké extra noční jízdy neprovozuju,spíše jde jen o to bezpečně dojet domů i po setmění....,proti jiným motorkám mi připadá,že nesvítím

jestli budu mít dnes po šichtě čas tak,zkusím pohýbat s ohniskovou vzdáleností(případně tam vsunout H4-ta už v sobě clonku má)-jestli to má snahu nějak rozumněji usměrňovat tok světla.pokud to nepůjde,tak se na to vyseru,svítit ostatním do ksichtu nechci a trávit mládí upravou paraboly taky ne....

(reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 15:45 | Nahoru | #10

Dolph-cz píše: jo,rozumím jak to myslíš....

už mně i napadlo,že udělám jen takovou drobnou úpravu-a to,že prostě nějak vyřeším aby to dálkové světlo nesvítilo tak vysoko a neoslňovalo.příjdu tím sice o funkci tlumené/dálkové,ale to je určitě menší zlo-jde mi hlavně o to něco vidět když zapnu tlumené,dálkové klidně oželím,nějaké extra noční jízdy neprovozuju,spíše jde jen o to bezpečně dojet domů i po setmění....,proti jiným motorkám mi připadá,že nesvítím

jestli budu mít dnes po šichtě čas tak,zkusím pohýbat s ohniskovou vzdáleností(případně tam vsunout H4-ta už v sobě clonku má)-jestli to má snahu nějak rozumněji usměrňovat tok světla.pokud to nepůjde,tak se na to vyseru,svítit ostatním do ksichtu nechci a trávit mládí upravou paraboly taky ne....



asi bych tam dal xenon... jestli prebastlene svetlo tak nebo tak uz pak v pripade pruseru vyjde na stejno.... seriovy TL taky se zarovkou moc nesviti... ale teda ja to tam kdysi daval pro odliseni se... v noci nejezdim...

(reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 17:44 | Nahoru | #11
assassin> No mě jde o to že se mi nelíbí že svítí jen jedno světlo vypadá to divně, každopádně se s tím pokusím nějak poprat a uvidím na sem přišel přemýšlel sem tam dát 2x h4 abych měl 2tlumený a 2 dállkový jinak mě příjde že to teda svití dost pěkně oproti zzr kde byla jen jedna H4.

1 reakcí na tento příspěvek Světla K1

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #12
tak jsem s tím dnes zkoušel laborovat.
výsledek je:

1)namontovat tam H4 je totální sci-fi,ta parabola na po prostě není dělaná,takže když se podaří chytit jedno vlákno do správného ohniska,tak po přepnutí na to druhé vlákno,je to tak rozhozené,že to nevítí vůbec dopředu,ale jen zář do všech stran..

2)takže jsem se soustředil na to,jak tok světla z pravého(dálkového) světla dostat níž,aby se dalo použít jako druhé tlumené.žárovka H4 byla opět úplně nahovno,abych jí tam vůbec dostal,tak jsem musel úplně ostříhat ten plech za který se přichycuje poté jsem byl schopný nějak regulovat kam to svítí,ale vytvářet nějaký způsob uchycení abych to chytil přesně je na mašli.tak jsem ještě zkoušel hýbat s origo žárovkou H7 uchycenou v origo patici a začalo to vypadat zajímavě.zjistil jsem,že když se žárovka nakloní jakoby nahoru,tak se kužel světla více zaostřil do jednoho bodu a posunul se níž.takže jsem trošku přihnul plechové packy na žárovce(a to tak,aby se horní část plošky na kterou dosedá žárovka propadla o cca 2mm a tím se špička žárovky posunula více nahoru)

výsledek je takový,že to druhé světlo teď svítí o něco níže než levé(tlumené) a spíše do jednoho bodu- a nemá takový rozptyl jako to tlumené.nezkoušel jsem to za tmy,ale vypadá to velmi slibně...

(reakce na) Světla K1

29.8.2011 v 21:19 | Nahoru | #13
Dolph-cz> Super taky to zksuím nějak vybastlit a pak napíši na co sem přišel.

Světla K1

30.8.2011 v 22:02 | Nahoru | #14
tak dnes jsem to testnul v noci a je to luxus,změna obrovská,konečně něco vidím a za 30km co jsem ujel na mně nebliklo jediné auto-takže ostatní neoslňuju.
fakt spokojenost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35766 Dnes v 12:40 Ozzy_
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist